Poll

Wie is de volgende afvaller?

Jan Versteegh
4 (3.1%)
Olcay Gulsen
3 (2.3%)
Ruben Hein
91 (70.5%)
Simone Weimans
25 (19.4%)
Niemand
6 (4.7%)

Totaal aantal stemmen: 129

Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller?  (gelezen 87266 keer)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #440 Gepost op: 18-02-2018, 23:33:59 »
Ik vind dat altijd zo'n stomme constructie :( . Als er niemand afvalt in 8 en dan in de eerste helft van 9 pas de afvaller voor de finale.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #441 Gepost op: 19-02-2018, 08:35:14 »
En in het seizoen van Chris (S15) kon ik dat nog hebben, want in aflevering 8 aan het eind viel toen Martine af, Chris mocht nog 1 opdracht mee en viel toen af.

Maar hoe ze het in seizoen 17 hebben gedaan vond ik ronduit belachelijk, ik snap niet waarom! Eerst de test laten zien en plots het “volgende week” filmpje tonen. Dat kan ik niet hebben. Het wordt er in ieder geval niet spannender op en verpest voor mij toch een beetje de halve finale aflevering.

En dan nu ontopic:
Ruben Hein.
Of aan het begin van aflevering 9 maar dat WIL IK NIET.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Orphen89

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #442 Gepost op: 19-02-2018, 08:46:12 »
Waarom denkt iedereen dat Ruben afvalt?
Ik bedoel het is duidelijk dat Ruben of Simone de Mol is. En Ruben zit op Simone. Waar bijv. Olcay 100% op Ruben gaat.
Dus als Simone de Mol is, gaat Olcay naar huis voordat Ruben naar huis moet.
Als Ruben de Mol is, gaat hij niet naar huis.

Alleen als outsider Jan de mol blijkt te zijn is er een kans dat Ruben naar huis gaat indien hij pech heeft met de test.

De kans dat 1 van de anderen naar huis gaat is zo veel groter.

P.S. Ik weet dat ik de optie Olcay= de mol niet heb genoemd. Dat is omdat ik 100% zeker weet dat ze het niet is. Dus geen nut om dr te benoemen.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #443 Gepost op: 19-02-2018, 08:53:51 »
Omdat bijna iedereen op Simone als mol zit en dan is er nog een spoiler (zie spoilertopic)

Oh en edit: Olcay vult een vraag op Simone in dus zit niet 100% op Ruben. Ik gok zelfs dat ze 100% op Simone zit maar anderen op het verkeerde been wil brengen
« Laatst bewerkt op: 19-02-2018, 08:55:45 door suuuus »

Offline Orphen89

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #444 Gepost op: 19-02-2018, 09:04:34 »
Omdat bijna iedereen op Simone als mol zit en dan is er nog een spoiler (zie spoilertopic)

Oh en edit: Olcay vult een vraag op Simone in dus zit niet 100% op Ruben. Ik gok zelfs dat ze 100% op Simone zit maar anderen op het verkeerde been wil brengen

Oke gezien inmiddels, die spoiler is echt grote onzin (daar er verder op gereageerd)
En zoals ik eerder aangaf, juist als Simone de Mol is gaat Ruben naar de finale? Hij zit dan tenslotte niet ook nog eens op zichzelf.



Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #445 Gepost op: 19-02-2018, 09:08:34 »
Zit wat in. Sowieso liggen de laatste afvaller en de finale dicht op elkaar en gaan er niet 5 dagelijkse vluchten vanuit Tblisi naar Schiphol dus ik denk inderdaad dat op het moment alles nog mogelijk is.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #446 Gepost op: 19-02-2018, 09:18:11 »
Waarom denkt iedereen dat Ruben afvalt?

Ruben is niet de mol.
Als mol ga je niet het meeste geld in de pot halen.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Orphen89

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #447 Gepost op: 19-02-2018, 09:25:45 »
Ruben is niet de mol.
Als mol ga je niet het meeste geld in de pot halen.

Buiten dat het hele follow the money zo scheef als wat is, is mijn punt hier niet dat Ruben de mol is, maar dat het zeer onwaarschijnlijk is dat hij de volgende afvaller is. Zoals in mijn post te zien, veel kandidaten zitten (deels) op hem. Dat geeft hem een gigantisch voordeel. Juist als hij de Mol niet is.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #448 Gepost op: 19-02-2018, 10:08:08 »
Buiten dat het hele follow the money zo scheef als wat is, is mijn punt hier niet dat Ruben de mol is, maar dat het zeer onwaarschijnlijk is dat hij de volgende afvaller is. Zoals in mijn post te zien, veel kandidaten zitten (deels) op hem. Dat geeft hem een gigantisch voordeel. Juist als hij de Mol niet is.


Waarom zou hem dat een voordeel geven? Vorig jaar werden Diederik en Jochem ook op het laatst erg verdacht maar zij waren niet de mol.

Naast Ruben wordt Simone verdacht.

Ruben zelf zegt Simone altijd te.hebben meegenomen en dat klopt maar hij had steeds andere verdachten zoals Emilio, Loes en Stine. Zie  de reactie van Ruben bij het afvallen van Loes.

Ruben zegt bij de laatste test ineens te twijfelen over Simone. Volgens mij is dat de opmaat voor zijn exit .....

Ik denk dat er nog wel een kans is dat dat pas in aflevering 9 zal zijn.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #449 Gepost op: 19-02-2018, 11:14:11 »
Buiten dat het hele follow the money zo scheef als wat is, is mijn punt hier niet dat Ruben de mol is, maar dat het zeer onwaarschijnlijk is dat hij de volgende afvaller is. Zoals in mijn post te zien, veel kandidaten zitten (deels) op hem. Dat geeft hem een gigantisch voordeel. Juist als hij de Mol niet is.


Om de volgende redenen denk ik dat Ruben afvalt:
Stine is eruit en zat samen met Olcay op Ruben. Lijkt me dus niet heel gek als Olcay nu gaat switchen.
Ruben zei vorige test dat hij Simone steeds minder verdacht vindt. Lijkt me dus ook niet heel gek als hij van Simone af gaat.

De enige van wie de verdenkingen dus nog wat vaag in beeld worden gebracht (maar voor de kijker in de richting van Simone worden geduwd) is Ruben. Ze willen het dus doen lijken dat Ruben afvalt met een test op Simone ingevuld.

Eigenlijk hetzelfde als Stine. Die zat ook op Ruben, maar in de montage is het zo verwerkt dat de laatste verdenking die je ziet van Stine is dat ze het met Olcay over Simone heeft. Dus ook zonder de spoiler vorige week kon je al weten dat het exit Stine zou zijn ;).

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #450 Gepost op: 24-02-2018, 21:46:14 »
Jan Versteegh   - 3 (2.5%)
Olcay Gulsen   - 1 (0.8%)
Ruben Hein   - 92 (77.3%)
Simone Weimans   - 19 (16%)
Niemand   - 4 (3.4%)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #451 Gepost op: 24-02-2018, 22:33:30 »
Ik zet m'n geld in op "Niemand"
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #452 Gepost op: 24-02-2018, 22:35:03 »
Ik had het dan eindelijk eens goed.. al kon ik helaas niks meer inzetten want ik was toch door mijn app en pool heen ;)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #453 Gepost op: 24-02-2018, 22:54:59 »
Ik zet m'n geld in op "Niemand"

Wat nou als ze wél al de winnaar of verliezer bekend maken aan het eind van de finale-aflevering?  ::zwaai::

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #454 Gepost op: 2-03-2018, 23:58:52 »
Ik post het maar hier omdat de tweets van de mol de volgende afvaller aangeven.

Het lijkt aardig te kloppen maar vanaf Simone komen de beginletters van de achternaam naar voren.
Dus of Jan echt de verliezer wordt, geen idee...


berekening is uren-dag, bij negatief van achteren tellen, bij positief van voren telllen.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2018, 00:49:16 door missmolly »

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #455 Gepost op: 3-03-2018, 00:06:06 »
Wat hebben de getallen -10, 0 e.d. met die tweets of de kandidaten te maken?
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #456 Gepost op: 3-03-2018, 12:10:20 »
ik heb het verder uitgelegd in dit topic