Buiten dat het hele follow the money zo scheef als wat is, is mijn punt hier niet dat Ruben de mol is, maar dat het zeer onwaarschijnlijk is dat hij de volgende afvaller is. Zoals in mijn post te zien, veel kandidaten zitten (deels) op hem. Dat geeft hem een gigantisch voordeel. Juist als hij de Mol niet is.
Om de volgende redenen denk ik dat Ruben afvalt:
Stine is eruit en zat samen met Olcay op Ruben. Lijkt me dus niet heel gek als Olcay nu gaat switchen.
Ruben zei vorige test dat hij Simone steeds minder verdacht vindt. Lijkt me dus ook niet heel gek als hij van Simone af gaat.
De enige van wie de verdenkingen dus nog wat vaag in beeld worden gebracht (maar voor de kijker in de richting van Simone worden geduwd) is Ruben. Ze willen het dus doen lijken dat Ruben afvalt met een test op Simone ingevuld.
Eigenlijk hetzelfde als Stine. Die zat ook op Ruben, maar in de montage is het zo verwerkt dat de laatste verdenking die je ziet van Stine is dat ze het met Olcay over Simone heeft. Dus ook zonder de spoiler vorige week kon je al weten dat het exit Stine zou zijn
.