Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Hahha ik zie deze nu overal terugkomen. Dit gaan ze echt niet doen hoor, zo’n verwijzing naar iemand zijn jeugd, geaardheid etc. Dat weiger ik te geloven
Dit gaat niet over geaardheid, het is heel normaal om dingen uit het persoonlijk leven van de mol in de afleveringen te verwerken en dit is een belangrijk onderdeel uit Tygo's leven!
Tygo moet plassen, wat al vreemd is tijdens een opdracht, en precies daar staat op straat een heel bijzondere vrouw in bepaald tenue, dat is echt niet toevallig, die is daar neergezet. En Tygo heeft dus een verleden daarmee. De titel 'afwerkplaats', excuus 'wegwerken' heeft vast en zeker daarmee te maken.Zie bij minuut 11.10:https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/route-beschrijving/
Voor het ontbijt zie je Nikkie haar make-up doen en die is zoals gebruikelijk bij haar, redelijk duidelijk te zien. Maar aan de ontbijttafel heeft ze ineens bijna geen make-up op en een bril. Heeft de regie de volgorde van deze handelingen gewisseld of had ze voorkennis dat ze in een open auto zou gaan zitten en heeft ze daarom snel een bril opgezet?
Ik denk sowieso dat Nikkie de wekker 1,5uur eerder moet zetten om alle foundation en shades op tijd op haar gezicht te hebben...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
789 gasten en 7 vaste bezoekers