Poll

Op welk continent zou je graag de volgende WIDM-serie zien gebeuren?

Noord Amerika
19 (11.1%)
Zuid Amerika
17 (9.9%)
Europa
45 (26.3%)
Afrika
55 (32.2%)
Azië
6 (3.5%)
Australië
9 (5.3%)
Antartica
20 (11.7%)

Totaal aantal stemmen: 169

Auteur Topic: Wie is de Mol 2008  (gelezen 215637 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #420 Gepost op: 11-09-2007, 14:03:24 »
Overigens valt me de slordigheid op, van de verschillende nieuwsredacties. Op verschillende plekken ontbreekt namelijk de naam Dennis Weening. Hier in de tekst naast de foto van RTL-Boulevard, en ook bij onder meer Compuserve-Novum.......

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #421 Gepost op: 11-09-2007, 15:07:23 »

Annette van Trigt (20 December 1956)


Dennis Weening (21 Februari 1977)

Coen Swijnenberg (11 Oktober 1970) De Radio man van deze reeks,doet hij zijn naam eer en maakt hij er zweinenstal van.


Edo Brunner (11 Oktober 1970) (Als er een Magnatron doos in de buurt is zou ik maar uitkijken,voor je het weet loopt hij zo met het geld weg.)


Georgina Verbaan (09 Oktober 1979) (De GTST ster van dit jaar,zal haar ster hier ook reizen.)


Nicolette Kluijver (29 September 1984) (6pack en naast wie zit zij op de foto,oude deelnemer Sander De Heer)


Patrick Martens (4 April 1978) (Speede als 1ste Morris Fisher in GTST. Zal hij net als zijn opvolger als 1ste vetrekken en onder gedompeld worden in zeep of is hij de homo van het stel.)


Joris Linssen (28 Januari 1966) (Taxi ! Maar in Wie is de mol doet hij natuurlijk of hij die niet heeft gezien of zal hij net als Gijs Staverman zeggen Hello goodbye en wat heeft hij met Elise gemeen.)


Dunya Khayame (24 Oktober 1981) Zal ze de groep stil krijgen en de finale spelen.

Regina Romeijn (8 December 1976) Weet u het nog,Peking Expres..


« Laatst bewerkt op: 11-09-2007, 15:15:27 door Pierce_Brosnan »

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #422 Gepost op: 11-09-2007, 15:32:44 »
Eerst dacht ik huh? wie zijn dit. Nu ik fotos zie heb ik meteen al een paar favorieten. Nicolette Kluijver onder andere van De Farm  ;D Edo en Patrick zijn ook leuk  :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #423 Gepost op: 11-09-2007, 15:35:52 »
Het was me al opgevallen dat Joris de geboortedatum, althans dag en maand, met Elise gemeen heeft. Maar of hem dat de mol maakt???????


Oh ja, Coen is niet op 11 oktober 1970 geboren, Edo wel.
« Laatst bewerkt op: 11-09-2007, 15:56:24 door Bodejos »

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #424 Gepost op: 11-09-2007, 15:47:04 »
  ::ok::  JOEPPIE   ::ok::
Een leuke ploeg mensen en de meeste ken ik voor de verandering ook nog. Klote dat we nog zooooooooooooo lang moeten wachten.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #425 Gepost op: 11-09-2007, 15:57:50 »
Coen is een geweldige vent! ::ok::

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #426 Gepost op: 11-09-2007, 16:00:24 »

Patrick Martens (4 April 1978) (Speede als 1ste Morris Fisher in GTST. Zal hij net als zijn opvolger als 1ste vetrekken en onder gedompeld worden in zeep of is hij de homo van het stel.)


Wat bedoel je met "de homo van het stel"?
Ja hij is homo, en wat dan nog ?


Zullen we het dit jaar proberen allemaal een beetje leuk te houden??
De serie is nog niet eens begonnen en er wordt al over heksen, kwallen en homo's gesproken. Het gezeur is alweer begonnen.
 "Geen echte bekende nederlanders", "georgina met d'r harry's", "de homo van het stel"


Kom op mensen, het gaat over een TV spelletje toon een beetje respect aub.

Van mij mogen de mod's dit jaar best wat strenger reageren op respectloze posts.



« Laatst bewerkt op: 11-09-2007, 16:05:43 door wwg »

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #427 Gepost op: 11-09-2007, 16:06:14 »
Zo, daar wassik ook weer ;) Zal uiteraard weer een leuke serie worden! Helaas zonder karel  :\'( Maar, een troost, ik ben weer op het forum, dus het word weer geweldig  ::jaja::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #428 Gepost op: 11-09-2007, 16:25:15 »
Regina Romeijn (8 December 1976) Weet u het nog,Peking Expres..

Dat weet ik nog. Ze was een van de leukste kandidaten. ::ok::

Jammer dat Maxim Hartman nu niet ook met WIDM meedoet, had ie weer achter Regina aan kunnen zitten. ;)

Overigens, op haar weblog schreef Regina gisteren kort iets over haar deelname aan WIDM: dat ze heeft genoten.

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #429 Gepost op: 11-09-2007, 16:37:12 »
Wat bedoel je met "de homo van het stel"?
Ja hij is homo, en wat dan nog ?


Zullen we het dit jaar proberen allemaal een beetje leuk te houden??
De serie is nog niet eens begonnen en er wordt al over heksen, kwallen en homo's gesproken. Het gezeur is alweer begonnen.
 "Geen echte bekende nederlanders", "georgina met d'r harry's", "de homo van het stel"


Kom op mensen, het gaat over een TV spelletje toon een beetje respect aub.

Van mij mogen de mod's dit jaar best wat strenger reageren op respectloze posts.





Groot gelijk! Ik (als Belgische fan) ken enkel maar Georgina Verbaan (vind ze best wel een interessant deelneemster), maar zo op het eerste zicht ziet het er een toffe bende uit. Allemaal verschillende type mensen, die er een leuk spel van gaan maken! Ik ben er zeker van dat jullie de bekende Nederlanders die deelnemen op een totaal andere manier zullen leren kennen. Ik vind het ook niet meer dan normaal dat de makers de succesformule met bekende gezichten willen verderzetten. Hoop dat de serie nog lang mag meedraaien!


Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #430 Gepost op: 11-09-2007, 17:48:54 »
Een hele leuke groep mensen bij elkaar, volgens mij wordt het weer een toffe serie Wie is de Mol. Ik heb er weer grandioos veel zin in! 8)
(en natuurlijk de vele slapeloze weken.. ;D)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #431 Gepost op: 11-09-2007, 18:11:58 »
Wat bedoel je met "de homo van het stel"?
Ja hij is homo, en wat dan nog ?


Zullen we het dit jaar proberen allemaal een beetje leuk te houden??
De serie is nog niet eens begonnen en er wordt al over heksen, kwallen en homo's gesproken. Het gezeur is alweer begonnen.
 "Geen echte bekende nederlanders", "georgina met d'r harry's", "de homo van het stel"


Kom op mensen, het gaat over een TV spelletje toon een beetje respect aub.

Van mij mogen de mod's dit jaar best wat strenger reageren op respectloze posts.

Wie zegt dat homo negatief is. Marc-Marie staat bekend als één van de grappigste kandidaten ooit en ook Richard is een hele geliefde kandidaat.

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #432 Gepost op: 11-09-2007, 18:26:16 »
Ik heb er zin in :D :D

Weten alle kandidaten nu al wie de mol is?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #433 Gepost op: 11-09-2007, 18:28:08 »
Weten alle kandidaten nu al wie de mol is?

Meestal wordt de ontknoping 2 of 3 weken voor de uitzending-op-TV opgenomen, dus dan weten de niet-finalisten pas wie de MOL, winnaar en verliezer is. Ik denk dat het bij deze serie niet anders zal zijn. :)
« Laatst bewerkt op: 11-09-2007, 18:29:48 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #434 Gepost op: 11-09-2007, 18:40:40 »
Patrick is een van de leukste mensen die ik ken. Ik vind hem echt uber grappig. Ik kijk zeer uit naar zijn acties :P.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #435 Gepost op: 11-09-2007, 18:41:54 »
Ik ken er slachts 3 niet van. Ik sta van mezelf te kijken. En Georgina vind ik persoonlijk super. Ze lijkt me een kei leuk en gezellig mens, eigenlijk.

EDIT: Oh wacht, net gegoogled. Als het Dunya Khayame is, ken er slechts 2 niet van!  :o

En waar kan ik die copy van Squeeze nog nabestellen?  ::hypocriet::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #436 Gepost op: 11-09-2007, 18:42:56 »
Ik vind dit een leuke groep, niet té bekende mensen maar gewone BN'ers.
Goed geselecteerd! ::ok::

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #437 Gepost op: 11-09-2007, 19:02:03 »
Als Edo maar wel z'n helm af zet!!  ::rofl::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #438 Gepost op: 11-09-2007, 19:07:59 »
Meestal wordt de ontknoping 2 of 3 weken voor de uitzending-op-TV opgenomen, dus dan weten de niet-finalisten pas wie de MOL, winnaar en verliezer is. Ik denk dat het bij deze serie niet anders zal zijn. :)
Dat dacht ik ook...Maar volgensmij zei Nicolette vanmiddag op de radio dat ze wist wie de mol was...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #439 Gepost op: 11-09-2007, 19:18:23 »
Dat dacht ik ook...Maar volgensmij zei Nicolette vanmiddag op de radio dat ze wist wie de mol was...
Dat kan betekenen, dat ze voortijdig is afgevallen, zich heeft gerealiseerd dat ze fout zat, en van daaruit heeft beredeneerd wie het dan wel moest zijn. OF ze heeft de finale gehaald, en weet het omdat ze bij de ontknoping was (of ze is zelf de mol....).


Maar even over de opmerking van Pierce-Brosnan. Zelf vind ik dat de geaaardheid van wie dan ook, er volstrekt niet toe doet, maar ik denk niet dat hij er iets negatiefs mee wilde zeggen.

Eerder iets van: de makers van WIDM hebben een mix willen hebben van Soapie, DJ, VJ, presentator, en geaardheid....

En in die mix zijn ze wederom prima geslaagd.