Auteur Topic: [De Mol!!!] Dennis  (gelezen 225640 keer)

Offline MagicEgidius

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #140 Gepost op: 28-01-2008, 14:23:02 »
Ok boeken dicht, die ster is inderdaad briljant...


Offline natasja.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #141 Gepost op: 28-01-2008, 17:51:48 »
Dennis komt uit den haag en weet niet wanneer prinsjesdag is?

 ???

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #142 Gepost op: 28-01-2008, 18:03:13 »
Die ster vindt ik nou niet bepaald een boeiende hint... Ik ken genoeg mensen met sterren op hij arm... en sterren met een gelijk aantal punten lijken al snel hetzelfde (gelijke hoeken, dus zelfde verhoudingen).
Ik denk eigenlijk niet dat de tattoo van het 'Boy sets fire'-logo is afgeleid, maar goed het zou kunnen.

Wat dat betreft vindt ik het feit dat Dennis uit Den Haag komt in verband met prinsjesdag een stuk verdachter. Dennis heeft zelfs een flinke tijd bij TV West gewerkt, dus dan zou je verwachten dat je er wel iets van mee krijgt, ondanks dat 'ie het muziek programma deed.

Offline Achaeus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #143 Gepost op: 28-01-2008, 18:45:48 »

Ik denk eigenlijk niet dat de tattoo van het 'Boy sets fire'-logo is afgeleid, maar goed het zou kunnen.

Ik weet niet of ik je verkeerd begrijp maar ik denk niet dat ze bedoelen dat Dennis zijn tattoo van het Boy sets fire logo heeft overgenomen maar dat de muzikale hint mogelijk daarom is gekozen. Het zou laten we eerlijk zijn best een mogelijke link kunnen zijn, vooral omdat Dennis mijn mol is :P

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #144 Gepost op: 28-01-2008, 19:35:33 »
Misschien is Dennis fan van BoySetsFire en heeft hij daarom die tattoo?

Offline *Myra*

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #145 Gepost op: 28-01-2008, 20:21:13 »
Ik vond ook het behoorlijk opvallend dat er geen tijdsaanduiding werd gegeven op het bandje bij de foto-opdracht... Audio Bullys =p

Er wijzen gewoon zo ontiegelijk veel dingen naar Dennis, ik kan het niet geloven dat het zo overduidelijk is. Bovendien vind ik hem dan ook geen goede mol.
Het zou veel leuker zijn als het toch stiekem Patrick is die de boel verziekt. *zucht* ik hoop het maar.

Maar goed, zoals ik al zei, er gaan teveel hints en acties richting Dennis. Ik zie hem nu al als 'saai en achterhaalt' de geschiedenis in gaan.

@Willemson, het is 'hasta la victoria siempre' =) Che Guevara... en ik betwijfel dat Dennis fan is van die vage band; heeel veel mensen hebben die ster als tattoo. Naar mijns inziens bij gebrek aan inspiratie.
« Laatst bewerkt op: 28-01-2008, 20:22:57 door *Myra* »

Offline Signy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #146 Gepost op: 28-01-2008, 22:37:21 »
Er wijzen gewoon zo ontiegelijk veel dingen naar Dennis, ik kan het niet geloven dat het zo overduidelijk is. Bovendien vind ik hem dan ook geen goede mol.
Het zou veel leuker zijn als het toch stiekem Patrick is die de boel verziekt. *zucht* ik hoop het maar.

Er wijzen dan misschien veel dingen naar Dennis, de mensen in het spel verdenken hem voor het overgrote deel niet. En dat vind ik juist een goede prestatie van de mol (laten we ervanuit gaan dat het Dennis is. ;))

Patrick als mol zou naar mijn mening niet leuk zijn. Hij doet raar en molachtig, maar een sneaky saborteur is het niet.

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #147 Gepost op: 29-01-2008, 00:28:33 »
Echt waar, jullie zijn allemaal zo glashard de mond gesnoerd als Dennis niet de mol is. Kom nou is op met concrete hints die ernaar leiden dat Dennis de mol is. Ik geef in mijn posts altijd zoveel mogelijk informatie en ondersteunende verklaringen (en bovendien zorg ik ervoor dat 99% van mijn feiten waar is), doen jullie dat dan ook! Overtuig mij!

600 euro? Tel nog eens! Het is ietsje meer! Maar, nu wil ik dat je even bedenkt dat Dennis tijdens de fietsklimopdracht, maisveld, seinopdracht (niemand trouwens) nooit in een groep heeft gezeten die geld kon verdienen! Relativeer en kijk dan naar de marginale opbrengst. Dan is die van dennis weer erg hoog!

Zoveel hints, zoveel hints! Allemaal theorieën waarvan de helft echt zo gigantisch ver gezocht is! Kijk, ik google Pipo en wat blijkt? Pipo was een middeleeuws woord voor een toilet! Weet je nog, die opdracht met dat ze in het toilet een aanwijzing moesten zoeken voor de oplossing? Dennis is als enige in dat toilet geweest! Dus Pipo verwijst naar hem! Zulk soort hints dragen jullie aan, ik kan ze gewoon niet serieus nemen. Als ik wil dat "Patrick Martens = De Mol" verwijst naar Dennis, lukt me dat ook wel! Nee, overtuig mij nu eens door middel van gedrags analyse. Zorg dat Dennis op mij overkomt als een echte mol (gebruik alleen feiten!). Aan gezien de feiten er gewoon weg niet zijn, gaat dit jullie nooit lukken! Dennis doet niet mollerig en is de mol dan ook niet!

Wist je dat exact diezelfde ster op nog 23.555 andere plaatsen in de wereld voorkomt met een totaal andere betekenis (en een totaal ander kleurschema)? Misschien is er wel een trojaanse legende die verteld over hoe de trojanen een mol vangen! Slaat vast ook op Dennis met zijn trojaanse helm!

Oke, mijn voorbeelden zijn natuurlijk niet realistisch, maar wel heel erg vergelijkbaar met jullie vorm van hints. Betekent dat dan niet dat ook jullie hints onrealistisch zijn?

TOEVOEGING: Ik zeg niet dat alle hints naar dennis vergezocht zijn (voordat iemand dat weer claimt), ik zeg alleen dat 60% ver gezocht is. Dan blijven er bar weinig bruikbare hints over die overstemd worden door hints naar andere kandidaten.

Overtuigen dat Dennis de mol niet is zal mij toch wel niet lukken voordat Dennis eruit is!

En oke, als Dennis uiteindelijk de mol blijkt te zijn, heeft hij mij de eerste 4 afleveringen helemaal tuk gehad!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #148 Gepost op: 29-01-2008, 00:36:27 »
Wist je dat exact diezelfde ster op nog 23.555 andere plaatsen in de wereld voorkomt met een totaal andere betekenis (en een totaal ander kleurschema)?
Het punt is dat dit soort dingen juist wel hints kunnen zijn. Kijk naar de "Warning Sign" hint uit de Milouska serie, die is al even ver gezocht als de ster-tattoo-hint, en die bleek ook een echte hint te zijn.
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #149 Gepost op: 29-01-2008, 08:05:24 »
@RJBanthum:

Het enige wat wij kunnen aandragen zijn de muzikale aanwijzingen die richting Dennis wijzen. Dus niks gedragsanalyse, die muzikale aanwijzingen helpen je dichterbij de identiteit van de mol te brengen. Dat bleek voorgaande 7 series, dat zal deze serie ook weer blijken.

En welke hints vind je dan zo onreallistisch en vergezocht als ik vragen mag?

Die ster & Boy Sets Fire is zoals Daedalus zegt een soortgelijke hint die toen met Milouska gebruikt werd als muzikale aanwijzing. Zij droeg een nucleair waarschuwingsteken en we kregen als muzikale aanwijzing: Warning Sign als titel. Zo simpel was het toen. Eveneens de M van Mol en van Milouska, of zoals het destijds liefkozend werd: Molouska ;) Dat noem ik dus niet vergezocht, dat noem ik de eenvoud van simpelheid.

Citaat van: Wilm
Sinds de muzikale aanwijzing van vandaag staat Dennis nu ook bij mij hoog op het lijstje:

I see trouble on the way

Dennis blijft met fietsen achter om Annette te helpen. Hij zag dat ze achterbleef en dat moet niet, want dan zou de watergroep nog iemand omhoog kunnen hijsen. Dennis zag het en ging Annette helpen..

En als er nog 1 iemand omhoog zou klimmen, betekend dat er nog eens 1000 euro in de kas kwam en door Annette te helpen en zelf snel over de finish te komen hou je als mol 2000 euro uit de pot. Toch echt een taakomschrijving van de mol: zoveel mogelijk geld uit de pot weren.

Een feit is dat ie maar 4 kilo aan bagage aan de haak had. Maar waar lag de resterende baggage? Wellicht in Coen zijn tas, waardoor Dennis bijgedragen heeft aan een te zware tas, 4 kilo te veel waardoor ook die weegopdracht mislukte. Wederom een taakomschrijving van de mol: het laten mislukken/saboteren van opdrachten.

Groepsgedrag? Dennis die niet door heeft dat DRIEFM voor 3FM staat. Is nog het meest duidelijk en was nog apart om te zien in die aflevering:

Dennis/Patrick: DRIEFM?  ???
[tijdje stil]
Patrick: Wacht eens, hij bedoelt 3FM! *zwaait met vlag*
Dennis zie je op dat moment niet blij kijken maar gaat dan maar akkoord. Je ziet aan zijn gezicht dat ie niet blij is met Patrick zijn ingeving, want het liefste had hij gemold. Zeg nu zelf, iemand die werkzaam is voor de radio, voor 3 FM, die moet toch begrijpen dat een sein à: "DRIEFM" moet staan voor 3FM?

En wat heb je te antwoorden op de link: mol - 8ste maand bij de Maya - WIDM 8 in Mexico, dus 8ste mol. Dennis droeg welk bordje? Ik - acht. Waar staat 8 voor? Als 8ste maand staat dat voor mol bij Maya. Dat vind ik niet vergezocht. Waarom niet? Omdat het in de setting van het land ligt. Kijk terug naar Thailand. Wat hoorden we destijds in de hintsuitleg?

Citaat van: Inge
Als je in het Thais had opgezocht wat het woord: mol is, kwam je erachter dat dat: toen is.
Ik begon al mijn biechten met: "En toen"

Noem mij gek, maar dit vond ik een geniale hint omdat ik er niet achter gekomen was tot de uitleg van de hints! En dan vind ik dit met die ik acht en Maya er toch best in het verlengde van liggen. Dan ook nu nog die link met Boy Sets Fire. Natuurlijk, een ster als tattoo is een algemeen iets. Tig mensen lopen met een soortgelijke ster rond. En Dennis heeft die tattoo echt niet speciaal genomen voor deze serie. Het kan best dat ie die ster mooi vind, de redactie het opviel en ging gebruiken in een muzikale aanwijzing, die je dichter bij de identiteit van de mol brengt.

Nou, als je iemand kan herkennen aan een tattoo, is dat een deel van zijn identiteit. Het zou dus maar zo kunnen dat achter de muzikale aanwijzing: "Full Color Guilts" met Did You Even Notice What You Took, dit schuilt. Bovendien is dit meer een vraag vanuit de mol aan een kandidaat, namelijk: Joris. Want Joris besloot Dennis als laatste foto te laten zien i.p.v. Coen. M.a.w. een waarschuwing van de mol aan een kandidaat: "Did you notice what you ook" m.a.w. heb je doorgehad wat je pakte? Een foto van de mol en daarmee heb je de opdracht vernaggelt.

Verder nog een groepsgedrag aanwijzing. Dennis die loopt te rennen door het beeld. En die Edo, Regina enzo maaar niet ziet. Het kan best de truuk zijn die Yvon Jaspers deed in WIDM 5. Je druk lopen maken, op zoek naar iets, in dit geval de anderen, er straal voorbij lopen terwijl je weet dat ze zich verstopt houden. Pas wanneer je geroepen word: reageer je. En zo laat je de kandidaten aanmodderen: met goed gevolg. Want ze zijn fout aan elkaar geklikt, dus de zin kan nooit goed meer gevormd worden zoals het bedoelt was!

RJBanthum, dit zijn voor mij voldoende concrete hints die pleiten voor Dennis als mol. Ook een groepsgedrag iets: hoe kan ie als Hagenees nu niet weet dat Prinsjesdag in september, op de 3de dinsdag valt. Hij zegt: april. Nu vraag ik je! Als iets algemene kennis is, dan is het wel dat Prinsjesdag ALTIJD de 3de dinsdag van september is.

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #150 Gepost op: 29-01-2008, 08:17:03 »
Bovendien haal jij in die bewuste post enkel de loze argumenten voor Dennis onderuit. Want die stoelen inderdaad op niks. Walkie talkie uitzetten tijdens die schakelaars e.d. Maar ik haal heel andere dingen aan dan in jouw: "Dennis-is-NIET-de-mol" betoog.

En natuurlijk, voor hetzelfde geldt kan Dennis ook niet de mol zijn. *krijgt flashbacks van WIDM 6* Toen schreef ik namelijk zelf een lang betoog waarom Roderick (verliezer) de mol was.  ;D Maar toch vind ik het ditmaal stukken duidelijker en niet zo maar uit de lucht gegrepen. Dat Dennis dus wel de mol is.

Kijk, Patrick, daar zit ook hier en daar vraagtekens bij. Maar als blijkt dat die de mol is, is dat wel de saaiste mol. Hysterisch om zich heen kijken, hyperactief bezig zijn, graag opdrachten laten slagen en dat is dan de mol? Bovendien zie ik maar weinig muzikale aanwijzingen naar Patrick wijzen. Wèl naar Joris. Maar die ga ik dus vanaf volgende week meer in de gaten houden. Want de enige 2 die voor mij nu verdacht zijn: Dennis en Joris.

En je haalt aan: relativeer eens de hoogte van het binnengehaalde bedrag met de totale pot. Dan is het veel ja, maar als nog slechts minder dan 10% wat in de pot zit. Er zit toch 9000 nog wat in? Hij heeft "maar" 600 euro ingebracht, dus dat is snel gerekend iets van 7,5%. Dat is toch nietsnoemend vind ik.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #151 Gepost op: 29-01-2008, 08:52:18 »
 ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #152 Gepost op: 29-01-2008, 09:12:12 »
600 euro? Tel nog eens! Het is ietsje meer!

Omdat je het zo aardig vroeg heb ik het nog eens geteld, maar ik kom echt op 600 euro uit. En dat is samen met Patrick de 6 goede antwoorden geven (terwijl we 2 vragen gesteld zien worden waarvan Dennis er al 1 niet weet) en de 2 gewichtjes. Ok, plus 250 als je de opdracht 'zin vormen' meerekent, maar dat geldt voor alle andere kandidaten ook.

Ik zal zo een opsomming maken van mogelijke Molacties van Dennis. (Al staat bijna alles al in dit topic.) Ik zal de hints buiten beschouwing laten, het gaat uiteindelijk toch om de mollenstreken. Op dat punt ben je het wel met me eens geloof ik. :)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #153 Gepost op: 29-01-2008, 11:40:27 »
600 euro? Tel nog eens! Het is ietsje meer! Maar, nu wil ik dat je even bedenkt dat Dennis tijdens de fietsklimopdracht, maisveld, seinopdracht (niemand trouwens) nooit in een groep heeft gezeten die geld kon verdienen! Relativeer en kijk dan naar de marginale opbrengst. Dan is die van dennis weer erg hoog!

Hoeveel de opbrengst van Dennis is, weet ik niet. Maar hij heeft idd meestal niet in de groep gezeten die het geld binnen kan brengen. De voorbereidingsgroep in het maisveld was bovendien verreweg de minst handige groep voor een mol. Kan iemand mij vertellen hoeveel iedere kandidaat heeft bijgedragen aan de pot? Is dit van Dennis een opvallend laag bedrag, of zijn er meer met zulke lage bedragen (volgens mij wel!)

Citaat
Zoveel hints, zoveel hints! Allemaal theorieën waarvan de helft echt zo gigantisch ver gezocht is! Kijk, ik google Pipo en wat blijkt? Pipo was een middeleeuws woord voor een toilet! Weet je nog, die opdracht met dat ze in het toilet een aanwijzing moesten zoeken voor de oplossing? Dennis is als enige in dat toilet geweest! Dus Pipo verwijst naar hem! Zulk soort hints dragen jullie aan, ik kan ze gewoon niet serieus nemen. Als ik wil dat "Patrick Martens = De Mol" verwijst naar Dennis, lukt me dat ook wel! Nee, overtuig mij nu eens door middel van gedrags analyse.

Helemaal mee eens, er worden werkelijk zulke rare verbanden gezocht, zelfs tegenstrijdig met dat wat we in de uitzending letterlijk zagen en hoorden. Ik sta werkelijk versteld van de 'zie mij hier een briljante theorie uitleggen' posts in dit forum...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #154 Gepost op: 29-01-2008, 11:54:14 »
Mogelijke molacties Dennis. Of: Wat heeft Dennis nou eigenlijk bijgedragen?

Dennis krijgt de volgende vraag: "Wat staat er op Edo's pet?" Dennis antwoordt: "Eh.. ja, dat is een rood figuurtje.. Een duiveltje?" Dit klopt niet, het is een indiaantje. Hij verdient geen 250 euro voor de pot. (Alleen Edo en Georgina geven ook een fout antwoord.)

Dennis staat als eerste in de rij om het welkomstborreltje te drinken. Hij pakt een glaasje, roept meteen dat het tequila is en zit dus in het groepje van de fietsers. Bij de start zien we Dennis de leiding nemen. Even later zien we hem weer voorop fietsen, maar alleen wegsprinten (Patrick) doet hij niet, hij blijft bij de groep en kan zo een hoog tempo aangeven. Als hij ziet dat Annette achterblijft besluit hij haar over de finish te trekken. Als Dennis en Annette arriveren klimt Coen nog en is Edo nog niet geweest. De 1000 euro van Coen en de 1000 euro van Edo komen niet in de pot.

Dennis pakt meteen de eerste joker. Dunya, Coen en Nicolette volgen zijn voorbeeld door ook elk 1 joker te pakken. Zo zijn de jokers goed verspreid en is de kans groot dat er veel jokers zullen worden ingeleverd. Gunstig voor de Mol: per joker gaat 100 euro uit de pot. Ook Dennis levert zijn joker in.

Dennis raakt in de schietopdracht in beide rondes niets. (Ook Dunya, Edo en Regina raken niets, Joris verdient 1050 euro en Patrick 400 euro.)

In de seinopdracht komen, aan het blaadje van Dennis te zien, veel letters van 'CASH CAB' verkeerd over. Ze geven hier Edo de schuld van. Ze denken dat 'CAB' op Joris slaat vanwege het programma Taxi. Later denkt Dennis dat het misschien 'Cash Cab' moet zijn, maar Patrick weet hem snel te overtuigen dat dit niet zo is. Dennis en Patrick begrijpen niet wat 'DRIEFM' betekent, tot Patrick ineens een geniale ingeving krijgt. Patrick beeldt Joris met 'autorijden' uit. Georgina begrijpt het niet en zwaait met de witte vlag. Dennis, die met de verrekijker kijkt, zegt dan dat ze het begrepen heeft. Patrick grijpt in door op te merken dat ze met de witte vlag zwaait, niet met de groene. Een keiharde molactie waardoor de opdracht meteen mislukt is hier van Dennis niet aan de orde, maar de paar genoemde dingetjes hierboven zijn op z'n minst vreemd te noemen.

Dennis houdt 4 kilo bagage over. Ontzettend weinig, geweldige kandidaat. Of hebben we niet alles gezien? Wat heeft Dennis in Coens tas gestopt? Feit is dat er met de opdracht geen geld verdiend wordt. Ondertussen komt Dennis wel over als fanatieke kandidaat.

Dennis heeft de woorden 'ik' en 'acht'. We zien Regina, Dennis en Coen met bordjes lopen. Regina vindt Coen. Ze vormen 'zie die'. Hierdoor kan de zin voor het maximale geldbedrag niet meer gevormd worden. Coen en Regina vinden Edo (als vierde in het spel). Ze vormen 'zie die mol'. Coen, Edo en Regina vinden dan Dennis pas. Waar is hij ondertussen geweest?

Dennis, Dunya en Georgina vormen team 1: het team dat in het maisveld het voorbereidende werk moet doen. Dennis bereikt de open plek met de X 1/4 vlag. Hij hijst de vlag omhoog. Hiermee creëert hij een veilige zone, maar zorgt hij er ook voor dat er 125 euro van de 500 overblijft. Dennis wordt naar de open plek met de X 3 vlag gestuurd. Net bij aankomst op de open plek wordt hij door een jager gepakt Dennis ligt uit het spel. Dunya wordt gepakt na het hijsen van de X 2 vlag. Dankzij Georgina (en Edo en Joris) worden er nog 3 vlaggen gehesen. Had de Mol hier niet op gerekend? Feit is dat Dennis een minimale bijdrage levert door 1 veilige zone te creëren.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #155 Gepost op: 29-01-2008, 11:54:47 »
De opdracht met de foto's dan. Dennis levert een grote bijdrage aan het op gang zetten van het spel. Dennis stelt voor om bij de anderen te gaan kijken, loopt met Joris naar Coen en Edo, roept de anderen erbij, roept ook Patrick nog eens, en als hij komt en wegglipt loopt Dennis achter hem aan en verraadt hij zijn verdachte gedrag, Dennis bonkt op de deur tot Patrick open doet, vat nog eens samen wat er in de verschillende kamers gevonden is en merkt op: 'wat ligt er dan in onze kamer?'. Regina vindt daar het bandje. Dennis neemt het aan en loopt er samen met Dunya het hotel mee uit. Als Dennis met het bandje terug is (nadat we de wekker hebben gezien met de wijzers op vier voor half vier, als Regina de wekker vindt staat deze op vier uur) beluistert de hele groep het. De grote foto wordt steeds completer. Het is niet duidelijk welke bijdrage Dennis hieraan levert. Patrick draait de foto's één voor één om. Dunya merkt op dat dit anders moet: de grote foto moet in zijn geheel worden omgedraaid in plaats van de kleine foto's per stuk. Joris bevestigt dit. Coen legt zo de bovenste rij goed neer. Patrick helpt maar legt de buitenste foto van de tweede rij niet goed waardoor een lijn niet doorloopt. Coen zegt dat het zo niet klopt en Dennis roept dat er op deze manier helemaal niets gebeurt. Dunya draait de onderste rij om en laat zien dat een lijn op de achterkant zo wel doorloopt. Toch draait Dennis de foto's nog verkeerd om als de opdracht al mislukt is. Dunya legt uit dat dit zo niet klopt en dat de foto in het geheel moest worden omgedraaid. Patrick gilt hetzelfde. Kortom: Dennis levert een grote bijdrage aan het op gang zetten van het spel, maar het spel goed afmaken, ho maar. Ook maakt hij zich verdacht door met het bandje weg te rennen. Is ook wel leuk voor de Mol die toch wel wat aandacht wil.

In de vervallen fabriek vormt Dennis weer een duo met Patrick. Chaos verzekerd. De volgende vragen zien we gesteld worden door Pieter Jan: "De hoeveelste klimmer was Coen op de rots?" Dennis zegt dat hij het niet weet, Patrick weet het wel: de 4e. Dit klopt. Pieter Jan: "Als hoeveelste pakte Georgina topito's?" Dennis denkt als 4e of 5e, dus 5e omdat het antwoord 4 al gegeven was. Dit klopt. Verder horen we Patrick nog hardop nadenken: "Eerst was Annette.. Ja, Annette was eerst dus dan is Coen twee." Ook dit is een juist antwoord. Dennis en Patrick hebben alle vragen goed beantwoord en verdienen 500 euro voor de pot. Dennis en Patrick weten allebei niet wanneer Prinsjesdag is. Dennis komt met behulp van Regina wel op het juiste antwoord, met de juiste redenering (3 dagen na dinsdag) maar durft het antwoord toch niet in te voeren. Bij de weegschaal verdienen Dennis en Patrick slechts 100 euro. Dennis wordt geraakt, Patrick mag door (en verdient daarna nog eens 500 euro samen met Regina).

Tussenstand: Dennis komt over als een fanatieke kandidaat (Annette over de finish trekken, 4 kilo bagage overhouden, de foto-opdracht op gang brengen) maar draagt ondertussen maar bar weinig bij aan de pot. Ook kan hij vaak anderen de schuld geven (Regina die zegt dat de fietsers binnen 30 minuten moeten arriveren, Edo met zijn oranje shirt, het groepje in het maisveld dat er niet in slaagt de buit binnen te halen, Patrick die ook 'driefm' niet begrijpt, CAB aan Joris linkt en niet weet wanneer Prinsjesdag is.)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #156 Gepost op: 29-01-2008, 11:58:49 »
Als ie t is doet hij het heel knap. Ik verdenk m nog geen seconde, maar degene die ik wel verdenk is miss te opvallend, dus Dennis zou eigenijk wel een hele goeie mol zijn als hij het is ;D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Berend Poeplawaai

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #157 Gepost op: 29-01-2008, 12:02:11 »
Bij die foto opdracht is geen tijd op dat bandje gegeven, alleen de mol weet toch hoelang ze er voor krijgen? Dennis weet ontzettend veel tijd te rekken door met dat bandje een wandeling te gaan maken naar een auto. Dit kost tijd.

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #158 Gepost op: 29-01-2008, 15:20:23 »
Bij die foto opdracht is geen tijd op dat bandje gegeven, alleen de mol weet toch hoelang ze er voor krijgen? Dennis weet ontzettend veel tijd te rekken door met dat bandje een wandeling te gaan maken naar een auto. Dit kost tijd.

Is het niet zo dat iemand anders zegt dat dat bandje ergens afgespeeld moet worden waarop dennis en dunya gaan rennen? Ik weet het niet meer zeker. Kan iemand misschien even kijken?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #159 Gepost op: 29-01-2008, 15:59:23 »
bedankt heinz voor je overzicht  ::ok::
ik blijf toch op dennis met joris als goede 2e, als je ziet wat dennis doet is dat toch wel een beetje verdacht.
bij patrick zit die dommigheid een beetje in 'm denk ik, maar ik denk dat dennis toch beter zou moeten weten.