Auteur Topic: [De Mol!!!] Dennis  (gelezen 225532 keer)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #540 Gepost op: 4-03-2008, 14:20:37 »
Ja he :)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #541 Gepost op: 4-03-2008, 22:02:26 »
Logica mol zoeken:
hints >>> geeft mol
niet mol willen zien >>> geeft hints

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #542 Gepost op: 4-03-2008, 22:10:13 »
Is dit een subtiele afkraking richting mij?
Ik wil gewoon graag weten wie de mol is, en omdat ik op Dennis zit en de tijd moet doden tot donderdagavond ben ik aan het terugkijken op Dennis (voor de LOL, en als ik hints tegenkom is dat alleen maar mooi meegenomen). Ik heb zelf ook een tijdje even op Edo gezeten hoor.

Ik denk dat je logica ook op jou zelf van toepassing is.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #543 Gepost op: 4-03-2008, 22:15:44 »
Is dit een subtiele afkraking richting mij?
Ik wil gewoon graag weten wie de mol is, en omdat ik op Dennis zit en de tijd moet doden tot donderdagavond ben ik aan het terugkijken op Dennis (voor de LOL, en als ik hints tegenkom is dat alleen maar mooi meegenomen). Ik heb zelf ook een tijdje even op Edo gezeten hoor.

Ik denk dat je logica ook op jou zelf van toepassing is.
Ik heb het helemaal niet over jou maar hoe dit programma bekeken moet worden.
De hints zijn de basis van het speuren, niet andersom.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #544 Gepost op: 4-03-2008, 22:18:52 »
oh oke :D
Ik dacht, omdat je het in dit topic post, direct na een foutieve hint van mij...

Overigens denk ik dat het ook wel andersom kan :) Wanneer je goed speurt kun je hints ontdekken die je niet eerder hebt opgemerkt :)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #545 Gepost op: 5-03-2008, 00:07:03 »
oh oke :D
Ik dacht, omdat je het in dit topic post, direct na een foutieve hint van mij...

Overigens denk ik dat het ook wel andersom kan :) Wanneer je goed speurt kun je hints ontdekken die je niet eerder hebt opgemerkt :)
Het is maar hoe je het bekijkt. Maxima zou zeggen: een beetje dom  ::rofl::

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #546 Gepost op: 5-03-2008, 00:26:46 »
Ik vind mezelf nou niet bepaald dom ;)

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #547 Gepost op: 5-03-2008, 00:28:24 »
Bedankt, but I stand corrected.

Zie net dat het niet zo is, de andere boot had 1250 en 750. Dat snap ik alleen dus niet, het is toch logisch dat je de bordjes krijgt die je zelf hebt gevonden?

MAAR. En hier komt de maar; Dennis vond steeds wel 'toevallig' die bordjes. Denk aan Inge met die flessen op dat eiland. Daar zat ook een patroon in, dat Inge kende. Vielleicht is dit een zelfde soort iets? Dat Dennis gewoon al lang en breed wist waar die bordjes hingen? En omdat hij toch wel wist dat de opdracht verder waarschijnlijk zou mislukken, was het voor hem maar wat makkelijk om ze te vinden. Net als dat bij Inge er toen geld uit de pot ging voor elk flesje dat door de mol gevonden was ;)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #548 Gepost op: 5-03-2008, 00:39:07 »
Mee eens, bordjes vinden was maar 1 helft van de opdracht. Hier kon hij nog fanatiek doen en de groep al rijk rekenen met de bordjes. Het echte werk kwam pas op het water.
The British are not impressed.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #549 Gepost op: 5-03-2008, 00:51:26 »
Dat is waar :)
Alleen was er natuurlijk wel een risico dat de anderen het beter zou doen en ze meer kistjes vonden.

Maar inderdaad, in de boot deed Dennis on-ge-looflijk verdacht. Niet alleen dat scheuren van hem waar ze steeds op terugkomen, maar ook dat gepiel bij het 'vangen' van een kistje. Hij ging het water niet in enzo, en dat koste natuurlijk onwijs veel tijd :)
« Laatst bewerkt op: 5-03-2008, 17:49:59 door annebeth »

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #550 Gepost op: 5-03-2008, 01:06:41 »
Dat is waar :)
Alleen was er natuurlijk wel een risico dat Georgina het beter zou doen en ze meer kistjes vonden.

Maar inderdaad, in de boot deed Dennis on-ge-looflijk verdacht. Niet alleen dat scheuren van hem waar ze steeds op terugkomen, maar ook dat gepiel bij het 'vangen' van een kistje. Hij ging het water niet in enzo, en dat koste natuurlijk onwijs veel tijd :)
Het is maar hoe je het bekijkt. Edo ging zeker het water niet in en Dennis had er niet veel lol in  ::tandpastasmiley::
Tja je moet toch wat als je een kist moet pakken. De groene nog wel en Dennis met veel tegenzin het water inging.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #551 Gepost op: 5-03-2008, 12:51:36 »
MAAR. En hier komt de maar; Dennis vond steeds wel 'toevallig' die bordjes. Denk aan Inge met die flessen op dat eiland. Daar zat ook een patroon in, dat Inge kende. Vielleicht is dit een zelfde soort iets? Dat Dennis gewoon al lang en breed wist waar die bordjes hingen? En omdat hij toch wel wist dat de opdracht verder waarschijnlijk zou mislukken, was het voor hem maar wat makkelijk om ze te vinden. Net als dat bij Inge er toen geld uit de pot ging voor elk flesje dat door de mol gevonden was ;)
Volgens mij is het Edo die de meeste bordjes vindt... maar goed, ik vraag me af of daar echt iets verdachts aan is. Hij focussed in het begin (eerste drie bordjes) trouwens helemaal niet op de kleuren.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #552 Gepost op: 5-03-2008, 16:46:31 »
Net (nu :P ) de herhaling van afl 9 en mij viel op dat bij de spoedcursus Maya de begroeting "Kit am" fonetisch wordt uitgelegd als "Kiet aan", echter Dennis spreekt het uit op zijn Nederlands, "Kit am". Die m aan het eind hoorde je helemaal niet, hoe kan het dat hij dat dan wel uitspreekt?
The British are not impressed.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #553 Gepost op: 5-03-2008, 17:17:49 »
Mee eens, bordjes vinden was maar 1 helft van de opdracht. Hier kon hij nog fanatiek doen en de groep al rijk rekenen met de bordjes. Het echte werk kwam pas op het water.
Ook mee eens, want Dennis ging daar duidelijk niet voor het geld maar ging gewoon: (Zoals Edo als zei)"WOWW! WE GAAN HARD!" :P

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #554 Gepost op: 5-03-2008, 17:51:47 »
Net (nu :P ) de herhaling van afl 9 en mij viel op dat bij de spoedcursus Maya de begroeting "Kit am" fonetisch wordt uitgelegd als "Kiet aan", echter Dennis spreekt het uit op zijn Nederlands, "Kit am". Die m aan het eind hoorde je helemaal niet, hoe kan het dat hij dat dan wel uitspreekt?

Eh, wat bedoel je precies? Dat hij het verkeerd zei, en waarom?

Pieter Jan spreekt het pas grappig uit  ::rofl::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #555 Gepost op: 5-03-2008, 17:54:02 »
Hij sprak het uit zoals je het op zou lezen, maar hij behoorde niet te weten hoe je het moet schrijven. Dus hoe kon hij nou "am" zeggen als wat hij hoorde "aan" is?
The British are not impressed.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #556 Gepost op: 5-03-2008, 17:58:59 »
De hints zijn de basis van het speuren, niet andersom.
mee eens. de hints ja.
tunnelvisie en gebrak aan objectiviteit geven ook "hints"

en dae ... inderdaad een beetje raar .. zou hij dan toch de mol zijn ? :p
dennis for mole !

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #557 Gepost op: 5-03-2008, 18:10:29 »
Hij sprak het uit zoals je het op zou lezen, maar hij behoorde niet te weten hoe je het moet schrijven. Dus hoe kon hij nou "am" zeggen als wat hij hoorde "aan" is?

Misschien uit dat boek van die man op 't terras? Daar stonden toch Maya-woorden in?

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #558 Gepost op: 5-03-2008, 18:12:39 »
Of, hij is de mol en wist het al ;)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #559 Gepost op: 5-03-2008, 18:40:48 »
ja of of of ja .... :) niet iets wat we met zekerheid kunnen zeggen :p ik ga dr vanuit dat dennis gewoon geen maya kan en maar iets zegt wat er op lijkt. of dat hij het in het boek heeft gelezen, ... weet ik veel ! dennis is toch de mol :)
dennis for mole !