Vorig seizoen heb ik met veel plezier 12 afleveringen mogen maken. De vele leuke en positieve reacties hebben mij doen besluiten een nieuwe reeks te maken. Namens de WIDM.com-Crew ben ik best trots om uw een vernieuwde reeks te presenteren van...:
Wat het precies is (voor diegene die het woord Podcast (haast) niet kennen), het is een van te voren opgenomen radioshow die je op elk moment kunt beluisteren. Ik zou zeggen, luister gewoon een keertje, dan weet je helemaal wat het is. Vanaf nu ga ik er elke week (in het weekend) eentje maken. Heb je tips, ideeën of wil je me gewoon afkraken? Gaarne naar
jvb@realitynet.nl of in dit topic.
De podcast zal, voor zover mijn agenda het toelaat, elk weekend na een aflevering online komen. De eerste staat zal dus
rond 6 januari online komen. Vanaf dan kunnen RSS- en/of iTunes gebruikers ook de abonnee-link vinden. Veel luister plezier, hier zul je wekelijks een update vinden als er een nieuwe aflevering is.
Een goede jaarwisseling allemaal!
Joeri
p.s. je vindt de pagina ook via het bovenstaande menu: [WIDM-Stuff] >>> [WIDM Podcast]
.