Nou mensen daar zijn we weer!
Even over die klok en de hartenboer,
dat is Alice in wonderland!
Ik kan alleen nog geen goede links naar de mol hiermee krijgen.
Verder ga ik voor Joris als mol.
Ten eerste vind ik hem superslim, enigsinds doortrapt en heeft bakken aan mensenkennis. In deze aflevering heeft hij nog niet opvallend gemolt, maar ook niets bijgedragen aan de pot en zijn jokers behouden (zoals gesuggereerd wordt in het moldagboek). Verder denk ik dat de mol bij de fietsergroep moet zitten, omdat dat daar beter te manipuleren is. En de mol moet als 1 van de eerste een drankje kunnen kiezen. Het was raar dat hij geen antwoord gaf tijdens het fietsen op de vraag van Regina, maar ook onmols want: als mol wil je snel fietsen en regina wilde sneller door haar versnellingen te veranderen.
Daarnaast is Edo ook verdacht, omdat wanneer hij bij de fietsgroep zou hebben gezeten het zo langzaam was gegaan, dat al het geld binnen was. Waar moet de mol dus voor zorgen. In de groep komen waar Edo niet in komt.
Georgina heeft al eens in interviews laten blijken dat ze superfan is van het programma. Verder heb ik het idee dat ze heel erg goed de mol gaat spelen, zodat ze heel verdacht wordt. Met als eerste slachtoffer: Nicolette.