Auteur Topic: Aflevering 4 (29-01-2009)  (gelezen 71085 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 4 (29-01-2009)
« Reactie #240 Gepost op: 31-01-2009, 16:15:07 »
Maar waarom is die tafel dan zoveel groter ::vergroot::

Omdat ze moeilijk een tafel mee kunnen slepen door heel Noord-Ierland!
Ze gebruiken wat er ter plekke beschikbaar is!

Offline mollenvanger5

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 (29-01-2009)
« Reactie #241 Gepost op: 31-01-2009, 16:16:33 »
oke dat zal het zijn

Offline Donderwolk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 (29-01-2009)
« Reactie #242 Gepost op: 31-01-2009, 17:18:50 »
Ik zat te denken dat Sebastiaan misschien wel zelf het geld heeft gestolen, om zichzelf daarmee verdacht te maken. Uiteindelijk is hij van plan om het geld weer op het allerlaatste moment weer terug in de pot te stoppen. En tja, als hij er uitvliegt verdwijnt het geld met hem, of geeft hij het toch nog terug. Hij is er toe in staat (zie boekje Froukje). Sebastiaan is nog meer gniepig dan de mol zelf!  ::tandpastasmiley:: (en daarom is hij zo'n leuke kandidaat)

Waarom zou de Mol niet al het geld gestolen hebben trouwens? Heeft de Mol in voorgaande episodes ooit wel eens het geld gestolen? Nee toch?

Rick had, naast Sebastiaan, de beste gelegenheid het geld te stelen, maar je maakt jezelf op zo'n manier wel erg verdacht. Als mol neem je wel erg veel risico om het op zo'n manier geld te laten verdwijnen. Ik denk daarom dat dit gewoon weer een actie is van Sebas.


Offline Rick.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 (29-01-2009)
« Reactie #243 Gepost op: 31-01-2009, 17:32:28 »
Waarom zou de Mol niet al het geld gestolen hebben trouwens? Heeft de Mol in voorgaande episodes ooit wel eens het geld gestolen? Nee toch?

Het gestolen bedrag is precies gelijk aan de beginstand van de pot deze aflevering, dus misschien bewaarde Sebastiaan dat geld apart.

Volgens mij is er nog nooit geld gestolen, maar George heeft wel eens wat geld weg laten waaien :)

Offline mollenvanger5

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 (29-01-2009)
« Reactie #244 Gepost op: 31-01-2009, 17:34:46 »
Ik denk dat hij het heeft verbrand

Offline arie94

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 (29-01-2009)
« Reactie #245 Gepost op: 31-01-2009, 18:16:47 »

Waarom zou de Mol niet al het geld gestolen hebben trouwens? Heeft de Mol in voorgaande episodes ooit wel eens het geld gestolen? Nee toch?


Ja George de mol heeft al eens geld gestolen in serie 3!!! :P
molletje maak je bekend.....

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 4 (29-01-2009)
« Reactie #246 Gepost op: 31-01-2009, 18:26:31 »
ik denk dat ik weet wat er met dat geld gebeurd

waarschijnlijk zal in aflevering 5 blijken dat Anniek en Froukje vermist zijn, ::oink::
uiteindelijk worden ze gevonden in een naburig hotel met aardig wat geld op zak
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 (29-01-2009)
« Reactie #247 Gepost op: 31-01-2009, 18:33:51 »
De hints van de officiële wie is de mol site!

Hint 1: Waarom pakt Rick meteen de sleutelbos, maar vindt hij niet veel geld?
-omdat hij niet goed kan zoeken..
Hint 2: Waarom haalt Anniek geen geld op?
-omdat ze geen sleutel heeft
Hint 3: Waarom wil Dennis 2000 euro uitgeven voor acht tenten?
-omdat hij graag goed wil slapen, de mol is of omdat hij zichzelf verdacht wil maken
Hint 4: Waarom houden Rick en Froukje voet bij stuk en betalen ze meer geld voor het slechtste pakket, terwijl ze het eerste pakket hadden kunnen hebben?
-omdat ze denken dat het alleen maar slechter wordt en misschien niet eens goedkoper
Hint 5: Waarom wil Sebastiaan zijn bagage terug kopen?
-omdat hij al dagen in dezelfde kleren loopt en dat stinkt..
Hint 6: Waarom gokt Dennis met 200 euro en kiest hij dezelfde route waar de bal al eerder in -5 rolde?
-omdat hij dom is..
Hint 7: Waarom kiest Vivienne voor het midden en heeft dus meer kans op verlies? 
-omdat zij ook dom is..
Hint 8: Waarom zegt Sebastiaan dat hij Rick heeft genoemd terwijl hij Paula heeft opgeschreven?
-omdat hij altijd verwarring wil veroorzaken of gewoon heel erg vergeetachtig is...
Hint 9: Waarom raakt Sebastiaan de helft van de pot kwijt?
-omdat hij niet goed op zijn spullen kan letten...

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 4 (29-01-2009)
« Reactie #248 Gepost op: 31-01-2009, 18:35:18 »
Met die negatieve stem opdracht lijkt mij dat je op iemand stemt waarvan je denkt dat hij/zij niet de mol is
Anniek die heeft al een rood scherm gekregen en weet dus wie de mol totaal niet is (mocht ze alle vragen op 1 iemand antwoorden)  ::tandpastasmiley::
Dan lijkt het mij dat diegene waarop Anniek heeft gestemd de mol niet is, dus Froukje
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 (29-01-2009)
« Reactie #249 Gepost op: 31-01-2009, 18:38:48 »
Met die negatieve stem opdracht lijkt mij dat je op iemand stemt waarvan je denkt dat hij/zij niet de mol is

Waarom?? Je kunt net zo goed op iemand stemmen die je wel verdenkt als hij of zij er dan uitgaat dan kun jij in ieder geval een verdachte van je lijstje afstrepen.

Ik vind bij deze opdracht verdachter dat Froukje zegt ik verdenk Paula helemaal niet, terwijl ze vorige aflevering Paula heel erg verdacht.
Of is dit gewoon omdat ze veel twijfelt wat blijkt uit aflevering 1 (Milouska: "je twijfelt veel") of is de mol en is ze alweer vergeten wat ze de vorige keer gezegd heeft

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 (29-01-2009)
« Reactie #250 Gepost op: 31-01-2009, 22:46:10 »
De hints van de officiële wie is de mol site!
Hint 2: Waarom haalt Anniek geen geld op?

Dit is een rare hint want Anniek heeft wel geld opgehaald op het strand (09:57):


Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 4 (29-01-2009)
« Reactie #251 Gepost op: 31-01-2009, 23:19:32 »
Ik denk dat de mol bij de "veiling" de laatste kist wilde nemen, zodat ze bij elkaar moesten slapen en er dus meer kans was om een deel van de pot te stelen. Wat dat betreft vallen dennis en sebastiaan af als verdachten.
Waarom heeft de Mol meer kans om de pot te stelen als iedereen in 3 tentjes ligt, dan als iedereen in een eigen tent ligt?
Molloot sinds seizoen 4

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 (29-01-2009)
« Reactie #252 Gepost op: 31-01-2009, 23:25:23 »
Pas vanavond kon ik de uitzending zien.
Ik word een beetje moe van Sebastiaan die constant wanorde probeert te scheppen. Hij doet zoveel; om de aandacht op zich te vestigen dat hij de mol al bijna niet meer kan zijn. Rick doet voor t eerst ook eens raar, denkt dat hij ook eens meeer moet opvallen.
Vivienne vind geld en sleutels bij de kistjes maar niemand hoort haar dus zegt ze maar niks meer daarover. Ze heeft hierdoor dus een mooie molllenstreek geleverd zonder dat dat t plan was. Verder vond ik t wel een mooie uitzending, allleen jammer dat de achtergrondmuziek steeds zo hard staat en daardoor de stemmen van de kandidaten minder goed te verstaan zijn.

Re: Aflevering 4 (29-01-2009)
« Reactie #253 Gepost op: 31-01-2009, 23:30:27 »
ik denk dat ik weet wat er met dat geld gebeurd

waarschijnlijk zal in aflevering 5 blijken dat Anniek en Froukje vermist zijn, ::oink::
uiteindelijk worden ze gevonden in een naburig hotel met aardig wat geld op zak

 ::tandpastasmiley:: ::rofl::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 4 (29-01-2009)
« Reactie #254 Gepost op: 31-01-2009, 23:38:07 »
Rick doet voor t eerst ook eens raar, denkt dat hij ook eens meeer moet opvallen.
Rick heeft volgens mij wel veel opvallende molstreekjes gedaan tot nu toe, vind ik tenminste
het valt alleen niet zo op doordat hij de ander telkens de schuld geeft. Dat zou een goede moleigenschap zijn.
Zelf iets mollerigs doen en de ander die daardoor verdacht word
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 4 (29-01-2009)
« Reactie #255 Gepost op: 31-01-2009, 23:48:32 »

Volgens mij is er nog nooit geld gestolen, maar George heeft wel eens wat geld weg laten waaien :)

Nico ook, volgens mij.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 (29-01-2009)
« Reactie #256 Gepost op: 1-02-2009, 01:20:22 »
Nico ook, volgens mij.

Nee, alleen George heeft geld ooit uit de pot gestolen: 5000 euro in aflevering 5 (zingen) en 10.000 euro in aflevering 9 (estafette): http://www.youtube.com/watch?v=c2oNj0q4QGw

Offline pinguin11

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 (29-01-2009)
« Reactie #257 Gepost op: 1-02-2009, 11:27:25 »
De hints van de officiële wie is de mol site!

Hint 1: Waarom pakt Rick meteen de sleutelbos, maar vindt hij niet veel geld?
-omdat hij niet goed kan zoeken..
Hint 2: Waarom haalt Anniek geen geld op?
-omdat ze geen sleutel heeft
Hint 3: Waarom wil Dennis 2000 euro uitgeven voor acht tenten?
-omdat hij graag goed wil slapen, de mol is of omdat hij zichzelf verdacht wil maken
Hint 4: Waarom houden Rick en Froukje voet bij stuk en betalen ze meer geld voor het slechtste pakket, terwijl ze het eerste pakket hadden kunnen hebben?
-omdat ze denken dat het alleen maar slechter wordt en misschien niet eens goedkoper
Hint 5: Waarom wil Sebastiaan zijn bagage terug kopen?
-omdat hij al dagen in dezelfde kleren loopt en dat stinkt..
Hint 6: Waarom gokt Dennis met 200 euro en kiest hij dezelfde route waar de bal al eerder in -5 rolde?
-omdat hij dom is..
Hint 7: Waarom kiest Vivienne voor het midden en heeft dus meer kans op verlies? 
-omdat zij ook dom is..
Hint 8: Waarom zegt Sebastiaan dat hij Rick heeft genoemd terwijl hij Paula heeft opgeschreven?
-omdat hij altijd verwarring wil veroorzaken of gewoon heel erg vergeetachtig is...
Hint 9: Waarom raakt Sebastiaan de helft van de pot kwijt?
-omdat hij niet goed op zijn spullen kan letten...


 ::rofl:: Die antwoorden erbij zijn grappig..
Omdat hij dom is :P
Is er een apotheker in de buurt ?

Offline mollenvanger5

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 (29-01-2009)
« Reactie #258 Gepost op: 1-02-2009, 11:30:07 »
lol

Offline MavMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 (29-01-2009)
« Reactie #259 Gepost op: 1-02-2009, 13:12:02 »
Nico ook, volgens mij.
En heeft Weening ook geld weggegooit.