Auteur Topic: Aflevering 5 (05-02-2009)  (gelezen 115055 keer)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Aflevering 5 (05-02-2009)
« Reactie #340 Gepost op: 8-02-2009, 21:49:06 »
Ik wou zo langzamerhand wel dat PJ zn tong had afgebeten met z'n molverdenking uitspraak. Het is een heel eigen leven gaan leiden. We hebben het nu al vanaf afl. 1 over de pjh mol. Het is bijna lachwekkend.

We hebben ook 2 prangende vragen op het forum! Wie is... de Mol? en Wie is... de PJH-mol?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 5 (05-02-2009)
« Reactie #341 Gepost op: 8-02-2009, 21:50:25 »
We hebben ook 2 prangende vragen op het forum! Wie is... de Mol? en Wie is... de PJH-mol?

JUIST!!!  ::ok::
(en 1 is al moeilijk genoeg zou ik zeggen)
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline mollie4

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 (05-02-2009)
« Reactie #342 Gepost op: 8-02-2009, 23:05:19 »
Als ik bier intik krijg ik dit te zien:

bier
3 letters:
ale
eel
   
4 letters:
bock
pils
pint
   
5 letters:
duvel
kriek
lager
stout
   
6 letters:
donker
porter
   
9 letters:
gerstenat


Ik zie geen mol erbij staan? ???
maar als je mol intypt komt er wel bier bij te staan als synoniem ;)

mol
4 letters:
 
bier
blut
dood
 

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 (05-02-2009)
« Reactie #343 Gepost op: 9-02-2009, 12:54:45 »
"Ik ga vanavond in de kroeg een molletje pakken? " :P

Ik vind het leuk bedacht maar vergezocht. Ik heb nog nooit iemand mol als synoniem voor bier horen gebruiken maar in puzzelwoordenboeken staan wel meer synoniemen die nooit gebruikt worden behalve in kruiswoordpuzzels.

Die PJH-mol blijft mij toch ook fascineren omdat er de aanwijzing inzit wie de mol niet is. Ik heb de indruk dat hij het niet helemaal heeft met Sebastiaan. Een gok, gevoelsdingetje.


Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Aflevering 5 (05-02-2009)
« Reactie #344 Gepost op: 9-02-2009, 16:19:03 »
Wat bedoel je dat hij 'het niet helemaal heeft met Sebastiaan?'
Ik zit een beetje te denken of de PJ opmerking niet ook 1 grote truc is, dat niets is wat het lijkt. Want nu bekeken is het een veel te grote hint om te geven, denk ik.

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Aflevering 5 (05-02-2009)
« Reactie #345 Gepost op: 9-02-2009, 18:35:08 »
Ehm, begrijp niet helemaal de ophef omtrent zijn opmerking. Het ís toch ook Sebas die het geld (zij het indirect) heeft kwijt gemaakt.... Hij was verantwoordelijk voor de pot. Kan me niet voorstellen dat PJ daar iets mee bedoeld heeft...
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Kleinmarleentje

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 (05-02-2009)
« Reactie #346 Gepost op: 9-02-2009, 19:27:21 »
PJH had toch gezegd in een interview ofzo dat hij al vrij snel wist wie de mol was en dat hij bang was dat het er dit jaar te dicht bovenop zou liggen? Ik denk dat de mol van PJH Sebastiaan is.. Ik weet t bijnam zeker, je ziet hem gewoon elke keer zo kijken en zijn opmerkingen wijzen daar ook helemaal naar. Maar dan is de vraag: is Sebastiaan dan ook echt de mol? Haha, en DAAR draait t dus om in dit spelletje :P

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 5 (05-02-2009)
« Reactie #347 Gepost op: 9-02-2009, 20:04:32 »
Wordt het niet eens tijd voor een poll & topic over de PJH-mol?

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 (05-02-2009)
« Reactie #348 Gepost op: 9-02-2009, 20:40:31 »
Wat bedoel je dat hij 'het niet helemaal heeft met Sebastiaan?'


Daar bedoel ik mee dat het op mij overkomt dat PJH Sebastiaan verdenkt. Hij vindt het voor de rest wel een goede gozer - al kan ik daar natuurlijk niet zeker van zijn  ;)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 (05-02-2009)
« Reactie #349 Gepost op: 9-02-2009, 20:51:48 »
t kan ook zijn dat PJH Hans verdacht want die ging er ook vrij snel uit. Ik meen me te herinneren dat hij ook zei dat al snel zijn mol eruit ging

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 5 (05-02-2009)
« Reactie #350 Gepost op: 9-02-2009, 21:26:02 »
t kan ook zijn dat PJH Hans verdacht want die ging er ook vrij snel uit. Ik meen me te herinneren dat hij ook zei dat al snel zijn mol eruit ging

Ik meende net voor of in de finale, maar kan er naast zitten.  ::vergroot::

edit: dit uit het interview hier: Ervan uitgaande dat je niet wist wie de mol was, had je snel door wie het was?

Nee. Ik dacht het te weten, maar ik ben er pas tijdens de finale werkelijk achtergekomen.
« Laatst bewerkt op: 9-02-2009, 21:28:23 door Puar »
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 (05-02-2009)
« Reactie #351 Gepost op: 9-02-2009, 21:35:12 »
Tsja, die aanwijzing over wie de mol niet is, levert kijkers dan niets op. 

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 (05-02-2009)
« Reactie #352 Gepost op: 9-02-2009, 22:42:59 »
Ik meende net voor of in de finale, maar kan er naast zitten.  ::vergroot::

edit: dit uit het interview hier: Ervan uitgaande dat je niet wist wie de mol was, had je snel door wie het was?

Nee. Ik dacht het te weten, maar ik ben er pas tijdens de finale werkelijk achtergekomen.
Ik bedoel niet dit interview, ik bedoel dat filmpje waar PJH en alle kandidaten voor een tv scherm met t mol logo hun eerste zegje doen. Ik kan t verdorie nergens meer terugvinden.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 5 (05-02-2009)
« Reactie #353 Gepost op: 9-02-2009, 23:02:18 »
Ik bedoel niet dit interview, ik bedoel dat filmpje waar PJH en alle kandidaten voor een tv scherm met t mol logo hun eerste zegje doen. Ik kan t verdorie nergens meer terugvinden.
PJH: "...op een gegeven moment wist ik het wel. Ik wist het zeker. Ik wist het zelfs zó zeker dat ik het heel erg vond, omdat ik bang was dat het programma volledig in het water zou vallen. Het was zo overduidelijk wie de mol was... en toen ging de mol er uit."

Het filmpje staat hier. Vanaf 3:45.
« Laatst bewerkt op: 9-02-2009, 23:04:49 door Rat »

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 (05-02-2009)
« Reactie #354 Gepost op: 10-02-2009, 01:40:33 »
Juist dat stukje is t. En omdat hij al zegt dat t overduidelijk was denk ik toch dat hij op Hans doelde. Die deed alle moeite om mol te spelen. Als hij t niet was kan t alleen nog maar Sebastiaan zijn ook hij is overduidelijk mol. Dus niet!!

Offline manon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 (05-02-2009)
« Reactie #355 Gepost op: 10-02-2009, 17:32:52 »
Juist dat stukje is t. En omdat hij al zegt dat t overduidelijk was denk ik toch dat hij op Hans doelde. Die deed alle moeite om mol te spelen. Als hij t niet was kan t alleen nog maar Sebastiaan zijn ook hij is overduidelijk mol. Dus niet!!

Wat dat betreft komt Anniek ook erg in aanmerking hoor!!

Maar ik blijf nog even bij mijn mol nr 2: Vivienne (ik had Paula maar die was 't dus niet!)
Slapen kan altijd nog!!

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Aflevering 5 (05-02-2009)
« Reactie #356 Gepost op: 10-02-2009, 18:55:51 »
is t al bijna donderdag....... ::)
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 5 (05-02-2009)
« Reactie #357 Gepost op: 10-02-2009, 19:27:46 »
Juist dat stukje is t. En omdat hij al zegt dat t overduidelijk was denk ik toch dat hij op Hans doelde. Die deed alle moeite om mol te spelen. Als hij t niet was kan t alleen nog maar Sebastiaan zijn ook hij is overduidelijk mol. Dus niet!!
Opzich als je heel kritisch naar zijn quote kijkt, hoeft het helemaal niet te betekenrn dat zijn mol overduidelijk molt. Misschien heeft PJ wel iets als hint aangezien, wat in zijn ogen het spel verpeste (ware het niet dat die kandidaat er uiteindelijk uit ging).
Stel dat Dennis bijvoorbeeld alsnog ja heeft gezegt tegen PJ of hij de mol wou zijn, misschien heeft PJ ddan wel Dennis als mol door de overduidelijke 'wie'-hint in het theater, terwijl dat hoogstwaarschijnlijk geen complete hint is. Dit zou wat mij betreft kunnen, al geef ik toe dat Hans of Sebas meer voor de hand liggen.

Offline arie94

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 (05-02-2009)
« Reactie #358 Gepost op: 10-02-2009, 20:39:11 »
Citaat
Juist dat stukje is t. En omdat hij al zegt dat t overduidelijk was denk ik toch dat hij op Hans doelde. Die deed alle moeite om mol te spelen. Als hij t niet was kan t alleen nog maar Sebastiaan zijn ook hij is overduidelijk mol. Dus niet!!

Ik vind Anniek veel meer overduidelijk de mol dan Sebastiaan. Ik denk eerder dat hij het over Anniek heeft. (ik denk ook dat Anniek deze aflevering eruit gaat)
molletje maak je bekend.....

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5 (05-02-2009)
« Reactie #359 Gepost op: 10-02-2009, 20:43:31 »
PJH: "...op een gegeven moment wist ik het wel. Ik wist het zeker. Ik wist het zelfs zó zeker dat ik het heel erg vond, omdat ik bang was dat het programma volledig in het water zou vallen. Het was zo overduidelijk wie de mol was... en toen ging de mol er uit."

Het filmpje staat hier. Vanaf 3:45.

het is dan zo dat de kandidaat die het minst doet die de mol is.. Deze mol is dus niet heel opvallend aan het mollen.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !