Auteur Topic: Aflevering 6 (12-02-2009)  (gelezen 91809 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #240 Gepost op: 16-02-2009, 21:51:56 »
Ik was weer eens aflevering 1 aan het kijken omdat dat nu helderder is omdat je 5 mensen kunt vergeten.
Maar wat opvallend is: alledrie de mensen die 'nee' zouden hebben kunnen gezegd op de vraag 'wil jij de mol zijn?' zitten er nog in!
Aniek, Rick en Dennis. Twee van hen wilden de Mol niet zijn...
Hans kan volgens mij ook nee gezegd hebben.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #241 Gepost op: 16-02-2009, 22:03:35 »
Hans kan volgens mij ook nee gezegd hebben.
::jaja::

Wat me nog opviel: Bij de taxi/foto-opdracht komen Dennis en Rick bij de eerste plek aan en Rick zegt meteen: hier moet dus iemand staan die geld voor ons heeft. Vervolgens zegt Dennis in de biecht dat ze niet wisten dat het geld bij een persoon moest zijn en dat ze daarom aan die paspoppen gingen rukken. Vreemd...
Allen zijn Dennis en Rick geen van beide molkandidaten wat mij betreft.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #242 Gepost op: 16-02-2009, 22:29:48 »
::jaja::

Wat me nog opviel: Bij de taxi/foto-opdracht komen Dennis en Rick bij de eerste plek aan en Rick zegt meteen: hier moet dus iemand staan die geld voor ons heeft. Vervolgens zegt Dennis in de biecht dat ze niet wisten dat het geld bij een persoon moest zijn en dat ze daarom aan die paspoppen gingen rukken. Vreemd...
Allen zijn Dennis en Rick geen van beide molkandidaten wat mij betreft.

Dit maakt Rick natuurlijk ook verdacht want die stelde voor om aan de paspoppen te zitten, dat zei Dennis tenminste.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #243 Gepost op: 16-02-2009, 22:36:04 »
Hans kan volgens mij ook nee gezegd hebben.

Hans zei waarschijnlijk ja: in een interview met Inge Ipenburg zei Inge dat hans alles afwist van het gesprek met de sms. Dit zei ze letterlijk: 'Daar weet jij alles vanaf he'.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #244 Gepost op: 16-02-2009, 22:41:41 »
Hans zei waarschijnlijk ja: in een interview met Inge Ipenburg zei Inge dat hans alles afwist van het gesprek met de sms. Dit zei ze letterlijk: 'Daar weet jij alles vanaf he'.

Ok, dat heb ik gemist. Heb je toevallig een link voor me.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #245 Gepost op: 16-02-2009, 22:55:20 »
Was gewoon op vrijdag bij schiffers.fm ... de dag dat er niemand uit ging  ;) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #246 Gepost op: 17-02-2009, 00:21:52 »
Even iets over de Ben Hur opdracht, als ik geen mol zou zijn dan was de beste plaats om als 4e te starten. Te schreeuwen naar de bestuurder dat hij bij de foto moet stoppen want dan maakt het toch niks meer uit als Ben hur me inhaald en had ik  meer tijd gehad om naar die foto te kijken. Beste plaats dus ook als mol ... zo snel mogelijk er langs want stel dat Ben Hur me inhaald ... maar dat maakt dan toch niets meer uit want na jou komt niemand meer. Of zie ik dat verkeerd?

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #247 Gepost op: 17-02-2009, 00:30:05 »
Hans zei waarschijnlijk ja: in een interview met Inge Ipenburg zei Inge dat hans alles afwist van het gesprek met de sms. Dit zei ze letterlijk: 'Daar weet jij alles vanaf he'.


Hmmm Was mij ook opgevallen dat die 3 er nog in zaten maar ik zat ook nog met Hans, als dit klopt dan ga ik mijn eindpool invullen op Aniek, Rick en Dennis. Blijf in mijn pool op Dennis als mol omdat mn pool toch al verklo.. is als hij het niet is maar denk dat hij de winnaar word, Anniek de verliezer en Rick de mol (puur om de hint op zijn shirt)

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #248 Gepost op: 17-02-2009, 01:03:33 »
In de kamer met de vraagteken; waarom is het net Milouska die mist?

Omdat ze in het zesde seizoen zat. Gewoon weer een zes-hint zoals er zoveel in het programma zitten. En zes is VI in Romeinse cijfers dus je kan het koppelen aan Viviënne als je haar verdenkt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #249 Gepost op: 17-02-2009, 08:57:19 »
Omdat ze in het zesde seizoen zat. Gewoon weer een zes-hint zoals er zoveel in het programma zitten.

Dat zou zelfs weer een missende zes zijn. (Zoals het tellertje bij de reuzenradopracht dat de 6 overslaat en de logische reeks 3, 9, 12, 15 bij de test in afl. 2 die de 6 mist.) Maar als dat echt een hint is, de missende/ontbrekende zes, dan moeten we daar vast iets anders mee dan het omzetten naar VI. Maar wat?

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #250 Gepost op: 17-02-2009, 10:24:52 »
Ok, dat heb ik gemist. Heb je toevallig een link voor me.
Was gewoon op vrijdag bij schiffers.fm ... de dag dat er niemand uit ging  ;) .

Was op een donderdag, en was niet een interview persee voor WIDM, maar ze hadden het er wel even over...

Hier deel 2 van het interview. (pas op het laatst hebben ze het over WIDM)

Offline Zaz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #251 Gepost op: 17-02-2009, 11:26:48 »
Even iets over de Ben Hur opdracht, als ik geen mol zou zijn dan was de beste plaats om als 4e te starten. Te schreeuwen naar de bestuurder dat hij bij de foto moet stoppen want dan maakt het toch niks meer uit als Ben hur me inhaald en had ik  meer tijd gehad om naar die foto te kijken. Beste plaats dus ook als mol ... zo snel mogelijk er langs want stel dat Ben Hur me inhaald ... maar dat maakt dan toch niets meer uit want na jou komt niemand meer. Of zie ik dat verkeerd?


De Mol gaat naar mijn idee als derde of vierde: dan maakt het niet uit als je ingehaald wordt én je kunt de puzzel nog verpesten (nee, daar... ik heb het als laatste gezien ::vergroot::). Ik vond Dennis vrij relaxed in het bakje staan tov de anderen.
Voor mij is Dennis de Mol, dus zat de mol voor mijn theorie op de juiste plaats  ;)
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #252 Gepost op: 17-02-2009, 12:29:16 »
Het is voor de mol ook niet ongunstig om als eerste van start te gaan. Je kunt de puzzel dan al voor een groot gedeelte verprutsen en degene die na je komen op het verkeerde spoor brengen.
Daarnaast kan de mol weten dat het zwaar is om het bord met de oplossing omhoog te houden. De anderen zien dus slechts een gedeelte van de puzzel.

Ik ga dus vooralsnog voor Anniek.

Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #253 Gepost op: 17-02-2009, 13:18:00 »
Ik heb net de hints op de website bekeken, wat me opviel was dat in aflevering 6 hint 8 als hint 1 bij de foto's staat?  daarna gaat de telling weer gewoon verder.
In aflevering 3 word hint 11, hint 10 .  Foutje ??

Sorry als dit al eerder gepost is

Offline RamonV

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #254 Gepost op: 17-02-2009, 14:01:12 »
Ik heb net de hints op de website bekeken, wat me opviel was dat in aflevering 6 hint 8 als hint 1 bij de foto's staat?  daarna gaat de telling weer gewoon verder.
In aflevering 3 word hint 11, hint 10 .  Foutje ??

Sorry als dit al eerder gepost is


Zie hier alle fouten die worden gemaakt op de Wie is de Mol site; m.b.t. 'Hints', 'Opdrachten' etc.

Hij is nog niet helemaal ge-update tot aflevering 6.

(Bron: Montiz @ .nl)


Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #255 Gepost op: 17-02-2009, 14:39:50 »
Zie hier alle fouten die worden gemaakt op de Wie is de Mol site; m.b.t. 'Hints', 'Opdrachten' etc.

Hij is nog niet helemaal ge-update tot aflevering 6.

(Bron: Montiz @ .nl)



Heb het bekeken.. Vind het wel een beetje pieterpeuterig gedoe hoor. Kom op. Spatie wordt vergeten.. Nou nu is de mol gevonden hoor.. Wat maakt het nou toch allemaal uit..  ::ohno::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #256 Gepost op: 17-02-2009, 15:32:22 »
Ok, dat heb ik gemist. Heb je toevallig een link voor me.

http://schiffersfm.omroep.nl/page/artikel/287422

onderste interview, bij 04:15 ongeveer gaat het nog even over de mol en kan je erachter komen dat hans ook een gesprek heeft gehad met de SMS.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
HELPSOSHELPSOSHELPSOS...
« Reactie #257 Gepost op: 17-02-2009, 15:44:19 »
Kan iemand mij vertellen wie de mol is?? ??? ???
 ::) ;D :\'( :-\\ :-* ::ok:: ::vergroot:: >:D :( 8)

Ik ben de weg echt eventjes kwijt...

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: HELPSOSHELPSOSHELPSOS...
« Reactie #258 Gepost op: 17-02-2009, 15:47:06 »
Kan iemand mij vertellen wie de mol is?? ??? ???
 ::) ;D :\'( :-\\ :-* ::ok:: ::vergroot:: >:D :( 8)

Ik ben de weg echt eventjes kwijt...


Zucht ik ken het gevoel zooooo goed, nu Sebastiaan en dus mijn mol weg is.
Na heel lang wikken en wegen ga ik nu zonder al teveel overtuiging over op Rick.
ja je moet toch wat.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #259 Gepost op: 17-02-2009, 15:52:12 »
Zucht ik ken het gevoel zooooo goed, nu Sebastiaan en dus mijn mol weg is.
Na heel lang wikken en wegen ga ik nu zonder al teveel overtuiging over op Rick.
ja je moet toch wat.


Ligt dat aan mij of is het dit jaar gewoon moeilijk  :P
Vorig jaar wisten we nu eigenlijk al dat Dennis de mol was toch  ???
(of edo :P)
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug