Poll

Wanneer wil jij dat de Fandag plaatsvindt?

Donderdag 12 maart
47 (32.6%)
Zondag 15 maart
97 (67.4%)

Totaal aantal stemmen: 142

Auteur Topic: MolFanDag 2009: Poll  (gelezen 191902 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #100 Gepost op: 8-02-2009, 20:42:32 »
@ Rennuh...de observant is mss aan de kleine kant...daar geef ik je gelijk in, maar het gaat er nu denk ik om of we een fandag willen hebben die door de Avro wordt georganiseerd, waardoor het er mss heel anders aan toe gaat dan in de voorgaande jaren!

De vraag is willen we een fandag op een doordeweekse dag met alle voors en tegens die er zijn....of....willen we een fandag op de zondag, wel of niet op een andere locatie dan de Observant??
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #101 Gepost op: 8-02-2009, 20:43:04 »
Het is toch iets van WIDM.com ?? Waarom moet er dan iemand anders mee aan de haal? Als jij je verjaardag viert met je vrienden en vervolgens belt de buurman op dat hij je verjaardag gaat vieren met alle aandacht en dat jij dr ook bij mag zijn, vind je toch ook niet prettig? :)

Mooi gezegd Guikie!

Ik vind zelf ook zeker 1 van de grote redenen dat ik vaste mede forummers kan ontmoeten, face-to-face.
Tussen 500 anderen zeker voor een groot deel ook van het .nl forum raakt dat onderdeel toch wel zwaar ondergesneeuwd.
En dat vind IK heeeel erg jammer.

(hoi Tinuzzz)
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #102 Gepost op: 8-02-2009, 20:43:37 »
Tsja, daar gaat de oude vertrouwde MFD. Ik dacht eerst nog: wat een leuk idee van de AVRO, maar als er echt 500 man komen dan gaat dit het eerste jaar zijn dat ik er niet bij ga zijn. Voegt wat mij betreft dan niets meer toe. Ik vond het in de Observant de laatste jaren al te druk eigenlijk, geen kans meer om rustig met de kandi's te praten enzo. Dat is dan het resultaat van WidM met BNners.
Jammer hoor, dat de AVRO dit evenement dan op zo'n manier van de échte fans 'afpikt'. ::niet-ok::

Ik zeg: Wie is de Mol met onbekende Nederlanders en de MolFanDag gewoon weer knus in de Observant!

Ik denk dat we dit jaar maar met een heel klein groepje onze eigen fandag gaan houden.  :P
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #103 Gepost op: 8-02-2009, 20:45:39 »
Ik vind het ook sneu voor de .com crew, die dit al jaren met veel liefde organiseert.

En ik acht de kans erg klein dat de .com crew nog veel te zeggen of te doen heeft straks.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #104 Gepost op: 8-02-2009, 20:45:50 »
mensen die zeggen.. Laten we dit plan proberen.. Vind ik echt geen molfandag fan.
Je gaat ff uitproberen met de leukste fandag van het jaar.
Als deze fandag een ramp wordt ,dan kijk ik echt NIET uit naar de volgende fandag.
« Laatst bewerkt op: 8-02-2009, 20:51:13 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #105 Gepost op: 8-02-2009, 20:47:45 »
Het gaat om het voorbeeld! De WIDM-Fandag is voor ons een jaarlijkse verjaardag op dezelfde plek! WIDM is belangrijk maar ook het ons kent ons gevoel dat je er hebt is belangrijk. Daar draait het om ::jaja::
Ik snap dat ons kent ons gevoel wel, maar ik denk niet dat dat gevoel er niet meer zou zijn in Hilversum. Jullie raken elkaar dan echt niet kwijt ofzo!

Er zijn geen 150 vaste mensen!
De fandag is altijd voor een ieder toegankelijk geweest. Nog nooit is er iemand geweigerd omdat hij te oud/jong of niet genoeg fan was!

Daarbij waren er, naar mijn weten, om en nabij de 300 mensen, en geen 150.
Maar zo komt het over, alsof er verder niemand meer toe gelaten mag worden, omdat we graag met z'n 300 dit doen. Nou weet ik wel dat dit niet zo is  ;) En sowieso, waar maken we ons dan druk om? Als iedereen toch al mag komen?

@ Rennuh...de observant is mss aan de kleine kant...daar geef ik je gelijk in, maar het gaat er nu denk ik om of we een fandag willen hebben die door de Avro wordt georganiseerd, waardoor het er mss heel anders aan toe gaat dan in de voorgaande jaren!
Maar verandering is niet altijd slecht. En zoals het er nu naar uitziet, valt er volgens mij niet veel te veranderen, en kunnen we beter het beste er toch van maken? Ik vind dat we het een kans moeten geven en het ons kent ons gevoel verdwijnt echt niet door een locatieverandering. Ook niet doordat er meer mensen bijkomen. Dat het drukker wordt bij de kandidaten is inderdaad wel een negatief gevolg. Daar ben ik het mee eens1
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #106 Gepost op: 8-02-2009, 20:47:52 »
mensen die zeggen.. Laten we dit plan proberen.. Vind ik echt geen molfan.


Nou dat is ook niet waar, zij geven ook gewoon hun mening, net als wij.
En niemand verdiend hier een stickertje met 'goede fan' of 'slechte fan'.
Een ieder heeft het recht om op dit forum te komen en z'n mening te uiten.

Offline stephany

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #107 Gepost op: 8-02-2009, 20:47:59 »
mensen die zeggen.. Laten we dit plan proberen.. Vind ik echt geen molfan.

Sorry, maar dat slaat nergens op.

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #108 Gepost op: 8-02-2009, 20:48:20 »
Heel simpel:
Vertel de AVRO dat ze "me rug op kunne"
En echt heel duidelijk, veel negatieve reclame maken dmv helder, vaak en veel vertellen over de gang van zaken.

Ow, en de AVRO negeren verder.
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #109 Gepost op: 8-02-2009, 20:49:14 »
Sorry, maar dat slaat nergens op.

Dat klopt, iedereen die hier komt is een Molfan, anders kom je hier niet.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #110 Gepost op: 8-02-2009, 20:50:10 »
mensen die zeggen.. Laten we dit plan proberen.. Vind ik echt geen molfan.
Je gaat ff uitproberen met de leukste fandag van het jaar.
Als deze fandag een ramp wordt ,dan kijk ik echt NIET uit naar de volgende fandag.
Nouja zeg... Dus ik ben dan geen echte molfan?? -.-
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #111 Gepost op: 8-02-2009, 20:50:50 »
Nou dat is ook niet waar, zij geven ook gewoon hun mening, net als wij.
En niemand verdiend hier een stickertje met 'goede fan' of 'slechte fan'.
Een ieder heeft het recht om op dit forum te komen en z'n mening te uiten.

Sorry, maar dat slaat nergens op.

Bedoelde eigelijk een molfandag fan. Over de molfandag zelf. niet over WIDM.  ;D ;)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #112 Gepost op: 8-02-2009, 20:51:58 »
Tja, wat moet je hier nu van zeggen.

Het idee om de finale in bij zijn van alle kandidaten & PJ te bekijken samen met tig andere WIDM fans is een erg leuk idee. Dat ze dan uitwijken naar een andere locatie (die naar alle waarschijnlijkheid een stuk groter van opzet is) is handig. Zo krijg je niet meer zoals afgelopen MFD in de Observant dat het duwen en trekken is wil je ook maar iets kunnen. En voor de kandidaten die komen lijkt mij het ook niet alles om door een menigte WIDM fans je een weg te banen.

Dus een andere locatie waardoor er meer loopruimte is, kan ik goed snappen. En de finale "live" met de kandidaten bekijken vind ik een tof idee.

Maar waarom dan op donderdag vanaf 16:00 uur tot en met 22:00 uur? Velen of werken of studeren/gaan naar school tussen 09:00 en 17:00 uur. Zij kunnen dus onmogelijk rond 16:00 uur bij dat AKN gebouw zijn. Maar stel dat dat wel kon, dan sta je daar straks bij dat gebouw in een enorme rij. Want reken maar dat er meer mensen op af komen. Niet alleen mensen van WIDM.com en .nl maar ook anderen. Ik ben 1x bij de Gameplay geweest in de jaarbeurs in Utrecht. Ook een grote locatie en ergens heeft het wel wat. Je hebt genoeg ruimte om in rond te lopen e.d.

Maar qua tijdstip komt 't denk ik menig iemand niet uit. Ik ben bijv. op die donderdag pas om 16:20 uur klaar met mijn studie. Dan moet ik nog een treinreis maken van 1 uur en 15 minuten alvorens ik op station Hilversum sta. Vervolgens nog de weg zien te vinden naar dat AKN gebouw èn wachten bij de kassa. Al met al is het dan 18:00 uur voordat je goed en wel daar binnen bent. Dan heb je dus al de 1ste twee uur gemist van 't programma, simpelweg omdat je niet eerder kunt. En dan heb ik 't nog geeneens gehad over mensen die pas om 17:00 uur klaar zijn en de volgende ochtend idd om 07:00 uur of eerder al op moeten zijn.

Dus tja, idee: leuk, locatie: vind ik geen probleem, tijdstip: slecht gekozen.

Maar stel uit deze poll komt 't volgende resultaat: zondag in de Observant krijgt de meeste stemmen. RN zal dan (neem ik aan) aan de AVRO mededelen dat zij afzien van de medewerking aan de AVRO WIDM fandag. Oftewel, RN gaat zoals vanouds in de Oberservant een MFD organiseren. Maar hoe zit 't dan met de aanwezigheid van PJ & de kandidaten? Want zoals meerderen al aanstipten, ik zie 't niet zo snel gebeuren dat de kandidaten èn op donderdag èn op zondag aanwezig willen/kunnen zijn. Ergens ook te begrijpen, want verschuif je eens in hun schoenen, zou jij 2x in korte tijd willen op draven om xx uur door te brengen omringt door tig mensen? Op zich wel, maar dan kan ik de reactie goed begrijpen wanneer zij 2x "too much" vinden. En dan sta je daar met wel een MFD in de Observant op zondag maar zonder kandidaten. Wat dan?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline stephany

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #113 Gepost op: 8-02-2009, 20:52:37 »
Bedoelde eigelijk een molfandag fan. Over de molfandag zelf. niet over WIDM.  ;D ;)

Maar ook dat klopt niet hoor ::ohno::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #114 Gepost op: 8-02-2009, 20:54:15 »
Maar ook dat klopt niet hoor ::ohno::

Vind ik wel, want een fandag in een giga gebouw is VEEL minder gezellig dan in een klus gezellig stadshuisje.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #115 Gepost op: 8-02-2009, 20:54:31 »
Ik snap dat ons kent ons gevoel wel, maar ik denk niet dat dat gevoel er niet meer zou zijn in Hilversum. Jullie raken elkaar dan echt niet kwijt ofzo!
Als we elkaar al kunnen vinden...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #116 Gepost op: 8-02-2009, 20:55:09 »
Maar verandering is niet altijd slecht. En zoals het er nu naar uitziet, valt er volgens mij niet veel te veranderen, en kunnen we beter het beste er toch van maken? Ik vind dat we het een kans moeten geven en het ons kent ons gevoel verdwijnt echt niet door een locatieverandering. Ook niet doordat er meer mensen bijkomen. Dat het drukker wordt bij de kandidaten is inderdaad wel een negatief gevolg. Daar ben ik het mee eens1

Mijn gevoel veranderd dus wel wanneer er meer mensen naar de fandag toe komen...ik hou niet van grote menigtes en dat is mede voor mij een voorname reden om niet naar de fandag toe te gaan als hij wordt georganiseerd met 500 man te gast.

Daarbij heb ik hele grote vraagtekens bij het feit waarom de Avro nu ineens het heft in handen wil nemen na alle jaren dat widm.com de fandag heeft georganiseerd.
Ik heb vorig jaar van dichtbij mogen meemaken wat het ene vingertje van de Avro voor impact heeft gehad op de organisatie...zaken waar de fans weinig van hebben gemerkt....maar waar de crew wel mee te maken heeft gehad.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #117 Gepost op: 8-02-2009, 20:55:13 »
Maar stel uit deze poll komt 't volgende resultaat: zondag in de Observant krijgt de meeste stemmen. RN zal dan (neem ik aan) aan de AVRO mededelen dat zij afzien van de medewerking aan de AVRO WIDM fandag.

het gaat om de datum, niet om de locatie, die is bij de AVRO :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #118 Gepost op: 8-02-2009, 20:57:14 »
Nouja zeg... Dus ik ben dan geen echte molfan?? -.-
Mensen geloven wel dat jij een molfan bent hoor, maar hoe wil jij dat dan doen met school enzo?

Veel meer mensen dan voorheen moeten nu vrij gaan nemen, omdat het een doordeweekse dag is. En die blijven dan weg.

Ik denk ook niet dat het mogelijke aantal bezoekers de afgelopen jaren de 500 heeft overschreden, waarom zouden die er wel zijn als het nota bene door de week wordt gehouden? Ik denk dat er eerder minder dan meer mensen zullen kunnen komen.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #119 Gepost op: 8-02-2009, 20:58:42 »
Mensen geloven wel dat jij een molfan bent hoor, maar hoe wil jij dat dan doen met school enzo?

Veel meer mensen dan voorheen moeten nu vrij gaan nemen, omdat het een doordeweekse dag is. En die blijven dan weg.

Ik denk ook niet dat het mogelijke aantal bezoekers de afgelopen jaren de 500 heeft overschreden, waarom zouden die er wel zijn als het nota bene door de week wordt gehouden? Ik denk dat er eerder minder dan meer mensen zullen kunnen komen.
Ik ben er ook tegen dat het op een donderdag wordt gehouden hoor  ;)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~