Poll

Wanneer wil jij dat de Fandag plaatsvindt?

Donderdag 12 maart
47 (32.6%)
Zondag 15 maart
97 (67.4%)

Totaal aantal stemmen: 142

Auteur Topic: MolFanDag 2009: Poll  (gelezen 191992 keer)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #160 Gepost op: 8-02-2009, 21:59:27 »
Kom op, doe niet zo hysterisch.

Ik begrijp de verontwaardiging van de organisatoren heel goed. En het is echt heel lullig als ze nu zomaar buitenspel gezet worden, terwijl ze er al die jaren geheel vrijwillig heel veel tijd in gestoken hebben.

Maar 'geen Observant, geen MolFanDag' vind ik een beetje overdreven. Dat is toch ook een locatie die aan het begin ooit gewoon eens gekozen is. Waarom zou het zo'n drama zijn als het eens ergens anders georganiseerd wordt?

Nou om het nou af te doen als hysterie gaat wel wat ver vind je niet, een beetje beleeft blijven is geheel gratis.

En om het zakelijk te houden, het gaat mij eigenlijk helemaal niet om de lokatie, ik moet toch anderhalf uur rijden dus die extra km maken me geen reet uit. Het gaat mij toch vooral om de manier waarop de AVRO nu de mfd overneemt. Ik ben niet zo dol op de slikke of stikke mentaliteit die de AVRO nu hanteerd. En dat is voor mij toch echt iets meer als heel lullig.
Verder heb ik er moeite mee dat de bezoekers aantallen zover worden opgeschroeft.
Over entreekosten en opzet van de dag is mij verder nog te weinig bekend om te zeggen ik kom zeker niet,
twijfels heb ik wel hele grote. Ik vrees namelijk dat de opzet van de dag zo geheel anders wordt dat er van een FANdag weinig meer overblijft.
En hier lijkt mij weinig hysterische aan.
de groeten.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #161 Gepost op: 8-02-2009, 22:30:36 »
NEeee!!! Ik vindt het dus echt helemaal niets. Dta samen kijken op donderdag klink leuk maar t is gewoon niet te doen  met school enzo ern na 11 uur mag ik echt niet meer met de trein terug en dan moet ik de volgende dag ook nog maar school.

Ik ben iig heel erg voor de zondag en 500 man is echt veel te veel. Vorig jaar was het idd al te druk met 200 man. Ik ben blij dat ik toen nog geweest ben.. Pfff. Ik wil een fandag in de observant, zoals het altijd al was.. Tjeetje dit verpest mijn happy WIDM humeur echt :(
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #162 Gepost op: 8-02-2009, 22:55:27 »
Ik wacht de inschrijving wel af, en dan beslis ik of ik wel of niet kom. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Irving

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #163 Gepost op: 8-02-2009, 23:08:33 »
Als ik het goed begrijp, is de algemene mening als volgt: Het is niet leuk (understatement) dat de AVRO de molfandag zelf wilt organiseren, want het ons kent ons gevoel verdwijnt en veel dingen veranderen (ongetwijfeld op een negatieve manier, aangezien het niet zelf georganiseerd wordt). Echter, eigenlijk vind ik niet dat de AVRO het overneemt, want het blijft jullie initiatief en jullie kunnen gewoon een eigen molfandag organiseren. Het probleem is echter dat het dan wel zonder de leuke kandidaten en unieke molitems moet, en dat maakt de molfandag incompleet. In feite is het dus niet het geval dat jullie het niet leuk vinden dat de AVRO de molfandag zou overnemen (dat is niet zo, want jullie kunnen nog gewoon een eigen molfandag organiseren), maar jullie vinden het niet leuk dat de AVRO de kandidaten en molitems niet meer naar jullie fandag wilt sturen. Dat kan je vergelijken met iets dat de ene persoon iets heeft geleend van de ander, maar het niet meer terug wilt geven en de ene daarom degene waarvan hij het geleend heeft onaardig gaat vinden.

Misschien is het zo dat de AVRO uiteindelijk toch naar jullie zal luisteren en dat de molfandag georganiseerd wordt als vanouds. Dat hoop ik ook, ksta in dat opzicht aan jullie kant dus vat me niet verkeerd op, maar dat is mijn punt niet. De AVRO heeft genoeg recht om de kandidaten en molitems naar hun eigen dag te sturen, en kvind niet dat je daar boos op mag zijn.

Natuurlijk zal hun eigen dag anders zijn, waarschijnlijk minder vertrouwd voor de meesten. Dat willen we niet, maar om de AVRO van gedachten te laten veranderen moet je geen kwade dingen over ze roepen, maar op een volwassen manier een compromis sluiten. Mocht de AVRO niet willen meewerken, het zij zo, maar wees a.u.b. wel optimistisch want anders is de sfeer van de verjaardag van dit forum (zoals het volgens mij eerder werd genoemd) al ruim een maand van te voren verpest. Dat is onnodig, want de AVRO heeft zonder twijfel hele leuke series georganiseerd, waar we heel dankbaar voor mogen zijn, en kheb voldoende vertrouwen erin dat ze ook een leuke molfandag kunnen organiseren.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #164 Gepost op: 8-02-2009, 23:15:40 »
maar jullie vinden het niet leuk

Jullie? WIJ!  ;D

Overigens zal het echt wel zo zijn dat de AVRO nooit een 'vijandige overname' van de MFD wil doen. Ik denk dat de AVRO gewoon een evenement rondom WIDM wil organiseren, en dat ze het vervelend zouden vinden voor de RN organisatoren als ze de MFD in de weg zitten. Daarom dat de AVRO liever aan Molcrazy vragen of ze het samen willen doen ipv gewoon te declameren 'wij maken nu ons eigen event, stik maar met je MFD'.

Desalniettemin neem ik heus aan dat de AVRO ook deze berichten zal lezen en/of de feedback van Molcrazy zal horen, en zich misschien nog kunnen beraden of ze 't niet alsnog in de Observant op zondag willen doen, maar wat Irving al zegt, dan zitten ze heus niet op berichten als 'ze stelen onze MFD' en 'als 't zo moet kom ik niet' te wachten.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #165 Gepost op: 8-02-2009, 23:19:46 »
 :( ??? >:(maar vooral droevig :( :( :(

Hier schrik ik toch wel van ::oink::

Ik zie het echt als een overname van de AVRO : zelf met t-shirts komen en slippers (zoals vorig jaar). De DVD.
Goed, het was vorig jaar ook heel druk, maar ik heb toch best nog gezellig kunnen kletsen met forummers( he Bakkertje?), met PJH en met Joris.
Maar juist de inzet van al die mensen van dit forum voor het organiseren van de dag, voor de betjes, voor de veiling, de vragenlijst voor de kandidaten, de vragen lijst voor ons, de taart, het gaf zo'n warm, fijn gevoel. Het klinkt misschien truttig van een 52-jarige, maar ik heb bewondering voor het "jonge grut".
Ik moet nog zien hoe het zich gaat ontwikkelen. Als het, voor mijn gevoel, een .com dag wordt, dan kies ik voor de zondag. En anders ::zwaaisip::

Offline Jaspervl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #166 Gepost op: 9-02-2009, 00:43:41 »
Uit de podcast begrijp ik dat de AVRO de organisatie heeft benaderd, maar hoe bindend is die samenwerking? Is het enige alternatief een MFD zonder kandidaten?
PJH: "Lijdt dat dan niet tot een verdenking?" Patrick:"Ja onwijs! Maar ja, je doet er verder niks mee!"

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #167 Gepost op: 9-02-2009, 01:17:01 »
Geachte lezer,

Ik schrijf deze post als reactie op de berichten omtrent de Wie is de Mol-fandag 2009, als naar buiten gebracht dd. 8 februari 2009.

Donderdag 12 maart is gewoon onmogelijk. En wel om al eerder genoemde redenen en omdat er op de dag m.i. vrijelijk moet kunnen worden gepraat met kandidaten en omstanders over de serie èn over de mol. Hiervoor moet de mol al bekend zijn. Bovendien wil ik zelf het liefst de aflevering toch vanuit mijn eigen luie stoel zien om de rest van de avond al chattend door te brengen. Als dit een massa-evenement wordt, gaat men na de bekendmaking van de mol door elkaar heen kleppen en missen we het programma, waar het allemaal uiteindelijk om te doen is, alsnog allemaal. Daarbij vind ik 's avonds gewoon geen leuke tijd, de charme van de dag zat altijd ook vooral in het verloop van de dag. Gewoon vroeg op, middag samen zijn en 's avonds met mensen wat gaan eten, naar huis en op het forum alhier de eerste foto's bekijken en verslagen lezen.

Bovendien zouden op donderdag reeds gemaakte plannen tussen enkele forummers volkomen in het water vallen. Wij hebben al energie in deze dag gestoken, het zou toch te triest zijn als dat voor niets is geweest. Hopelijk houdt de AVRO hier ook rekening mee.

Ik zou niks voelen voor een dag waar je van achter een tafeltje of vanaf een tribune braaf mag zitten kijken naar wat er zich ergens ver van je af gebeurt. De dag zou moeten zijn als altijd, vrij rondlopen, kandidaten aan kunnen spreken, interview met PJ filmen, etc. Tevens zou ik het niks vinden om ergens binnen in een zaal te zitten, je hebt wel wat daglicht en frisse lucht nodig. De Observant is hiervoor gewoon perfect. Als het dan toch in Hilversum moet, denk ik aan de binnenplaats van de TROS. Maar ja, widm is nu eenmaal een AVRO-programma :/

Je kunt je afvragen, 'wiens' fandag is het nu eigenlijk? Widm is van de AVRO. Het feit dat zij voorgaande jaren niks tot weinig voelden voor de fandag wil niet zeggen dat zij het nu ook nooit zouden mogen organiseren. Ik kan me op zich heel goed voorstellen dat zij thans een vinger in de pap willen hebben. Dit kan ook voordeel opleveren, zo kan men de kandidaten al bij de selectie vragen ook op de fandag acte de presence te geven. Als dat allemaal halverwege de serie moet worden geregeld heb je meer kans dat er mensen niet kunnen.

Anderzijds is de mfd al jaren een RN-aangelegenheid. Dat de AVRO ineens zegt dat zij het wel overnemen snap ik ook heel goed dat je zegt dat het van je is afgepakt. Het zou de AVRO dan ook bijzonder sieren veel meer overleg te plegen met RN. Zo kunnen we krachten bundelen. RN is toch al ingesteld zaken te regelen, heeft hier ook veel meer ervaring mee, AVRO kan makkelijker (zie vorige paragraaf) kandidaten strikken.

De Observant of het AKN-gebouw? Die tweede ken ik niet. Zoals gezegd, ik hoop dat het er niet in een donker zaaltje plaatsheeft, Amersfoort vind ik wat dat betreft de perfecte locatie. Volgens mij ligt A'foort ook veel centraler dan H'sum. Vooral omdat mensen uit alle windhoeken op de dag afkomen. Ik zie ook niet waarom dat totaal geen optie is voor de AVRO. Wij kennen die locatie het best en zien de dag daar toch het liefst. Er kunnen dan minder mensen komen, ja. Maar dit is al vaker besproken. Vorig jaar was het al zo druk dat het moeilijk was kandidaten te spreken. Los van het ruimtegebrek, al was de locatie midden in de Sahara, de hoeveelheid bezoekers was m.i. vorig echt op zijn max.

De toegangsprijs was voor zover ik weet altijd gebaseerd op de huur van De Observant. Aangezien de AVRO volgens mij vrij gebruik kan maken van het AKN-gebouw, en daar de publieke omroep al 'van ons' is, zou ik zeggen dat de entree ofwel gelijk aan ofwel minder dan voorgaande jaren moeten zijn. Het zou erg laag overkomen als de AVRO hier meer voor zou vragen; me dunkt dat dat dan zou wijzen op dat de motivatie van de AVRO voor deze gang van zaken slechts geldelijk gewin is. Iets wat men van een commercieel bedrijf zou verwachten, doch stellig niet, ik herhaal, niet van een publieke instelling.

Voorts zou ik de hoop willen uitspreken dat, ondanks de negatieve, danwel gemixte gevoelens nu, de fandag de 15e toch een groot succes wordt. Ik heb er dan ook het volste vertrouwen in dat de AVRO met belangstelling de in dit topic verkondigde meningen tot zich neemt en meeneemt in haar verdere besluiten omtrent dit onderwerp. Uiteindelijk denk ik dat we er toch allemaal een leuke dag van willen maken. Waarom zou de AVRO dat dan niet willen? Ik kijk thans dan ook reikhalzend uit naar verdere mededelingen.

Met vriendelijke groeten,
Joram "Daedalus" van Hartingsveldt
The British are not impressed.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #168 Gepost op: 9-02-2009, 06:18:46 »
Jullie? WIJ!  ;D

Overigens zal het echt wel zo zijn dat de AVRO nooit een 'vijandige overname' van de MFD wil doen.

Als ze willen kunnen ze heel vijandig gaan doen...de fandag zoals RN die organiseert hangt toch af van de medewerking van ID-tv en van de Avro....werken zij niet mee en zeggen zij van je krijgt niks meer van ons aangereikt, we regelen geen kandidaten meer, dan is er ook geen veiling, of vragenuur meer. ::ohno::

Maar goed waar het in dit topic over gaat is of wij als forumers de fandag op donderdag willen of op zondag???
De Avro wil het stokje sws over gaan nemen en waar de fandag gehouden gaat worden is min of meer ook al bekend; namelijk het AKN gbouw.

@ Kabouter...Zullen wij maar hopen dat de fandag op zondag wordt gehouden? dan hebben we plenty time om te kletsen, want daar hebben wij wel even voor nodig ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #169 Gepost op: 9-02-2009, 06:44:55 »
Mijn voorkeur is zondag (of zaterdag, maar die staat er niet bij)..simpele reden dan kunnen de meeste.
Je ziet niet alleen met de meest werkende en de naar schoolgaande molfans die niet vrij kunnen vragen en je zit met de afstand, Jos komt bv dus vanuit Maastricht,ik vanuit friesland..dan is een zaterdag/zondag in amersfoort de juiste keuze ipv Hilversum (zie treinvervoer).
Qua locatie heb ik ook liever de observant 8)
Maar goed jullie hebben allemaal een punt en ik wacht net als Arco af.

groeten
Ananas

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #170 Gepost op: 9-02-2009, 08:00:26 »
Goed dat Daedalus een mail heb gestuurd!  ::ok::
Misschien dat ze zich wel bedenken. Of dat ze zeggen : "Maximum van 250 of 300".

En nu dat de Avro het overneemt is er misschien wel kans dat ze alle 10 komen  :D
En misschien meer items?  :)

opzich is het een leuk idee. Maar het enige waarmee ik in me maag zit is dat er ZOVEEL mensen kunnen komen. En daar baal ik van.

ook dat de RN crew nu hun idee voorbij zien gaan, maar heb al vernomen van guikie dat ze mogen helpen.  ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #171 Gepost op: 9-02-2009, 09:00:15 »
Absoluut op zondag! Er zijn ook forummers die moeten werken, moeder of vader zijn (ik in mijn geval moeder) en voor de kids opvang moeten regelen. Wat een tijd: van 16.00 tot 23.00 uur!  ::oink:: Op zondag valt altijd wel iets te regelen qua oppas, op een doordeweekse dag niet.

Ik hoop oprecht dat de Avro daarmee rekening houdt, anders denk ik dat er heel veel mensen niet kunnen komen. En dat zou toch echt jammer zijn.

 :-\\
I got that tunnel vision going through my  head

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #172 Gepost op: 9-02-2009, 09:45:24 »
Wat een keus.

An sich wil ik best een middagje (nou ja 2 uur eigenlijk) vrij nemen voor de fandag op donderdag.
Want de laatste aflevering kijken met de fans, de kandidaten & de productie is wel gaaf!!!
(Anton, ik houd me Sowieso aanbevolen voor een uitnodiging!  ::jaja::)

Maar als ik ff aan anderen denk dan is donderdag gewoon niet handig.

- Onze jeugdige fans kunnen het wel vergeten vanwege school (donderdag & next day).
- Papa's & Mama's moeten oppas regelen voor de middag + avond (en da's niet makkelijk!)
- Verwegistan-fans krijgen het lastig qua reistijd. Middernacht is 't zomaar.

Daarnaast valt de observant dus af. Da's wel jammer, want 't was een vertrouwde plek aan 't worden.
Toch heb ik met een nieuwe locatie minder moeite mee. Het gaat toch om de wie en niet om de waar!
Zolang jullie er maar zijn, en we met de kandidaten & productie kunnen praten, vind ik het prima.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #173 Gepost op: 9-02-2009, 10:41:41 »
Weten we het nog? In 2004 zou er een fandag komen van Missie Kilimanjaro. De Ncrv had ook een plan: we doen dat in de studio, of in 1 van de kantines van de omroepgebouwen. Ja, en het zou niet alleen voor de mensen van Realitynet zijn, er stond ook een oproep op de officiele site.

Nu waren er wellicht minder kijkers naar het programma, maar ook fors minder aanmeldingen. In totaal, voor zover ik me herinner, zo´n 30.

Wat ik ermee wil zeggen, het zou strak worden georganiseerd, en dat sprak kennelijk maar heel weinig mensen aan. De fandag werd dan ook geannuleerd.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #174 Gepost op: 9-02-2009, 11:17:01 »
Waarom niet twee zondagen als mogelijkheid??? Ik moet in ieder geval de 15e werken :\'( weet niet of ik daar nog iets aan kan veranderen (=dubbel betaald)..
Ik vind het ook niet leuk dat het zo massaal gaat worden en dat de AVRO de touwtjes in handen wil nemen..Het ging toch altijd prima? Massaal boycotten kan ook nog... >:D
« Laatst bewerkt op: 9-02-2009, 11:20:18 door Lonneke40 »

Offline Meriek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fulltime Molloot
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #175 Gepost op: 9-02-2009, 12:31:55 »
Om eerlijk te zijn lijkt het me nog best leuk om die ontknoping met een grote groep Molfans te kijken. De donderdag komt mij persoonlijk ook beter uit dan de zondag...

Toch heb ik op de zondag gestemd, om een reden die al genoemd is: er zijn te veel fans uit de verre uithoeken van het land, die 's avonds niet meer thuiskomen en daarom gewoon niet kunnen komen. Over het algemeen (niet alleen wat betreft de MFD) wordt er naar mijn mening te weinig rekening gehouden met de Limburgers, Friezen, Zeeuwen etc., die evengoed het recht hebben om te komen.

Trouwens: nogal onbehoorlijk van de AVRO om de organisatie, die de afgelopen jaren zulk goed werk verricht heeft, zo voor het blok te zetten. Op zich ben ik niet zo zeer tegen de bemoeienis van de AVRO, maar als ik dit zo lees, dan valt de manier waarop het gebeurt mij echt tegen.
Het graaft en het komt van alle kanten... Rara wat is dat? Een stereomol!

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #176 Gepost op: 9-02-2009, 12:45:58 »
Jeetje wat een discussie ;D
Het leeft dus wel zo'n fandag.

Ik kan me voorstellen dat de AVRO zelf zo'n dag wil organiseren, het is tenslotte hun programma. Een programma dat meer is dan alleen tv kijken. Dat maakt WIDM nou net zo leuk, het erover hebben met anderen.
De KRO organiseert ook de "Boer zoekt vrouw"-feesten en volgens mij zijn die een succes. Het massale van die feesten is voor weinigen een belemmering om daar heen te gaan. Je kunt binnen een grote groep evengoed een leuke dag hebben met je "bekenden" die je van het forum kent. Je maakt altijd nog je eigen feessie als je daar zin in hebt ;)

De Observant wordt inderdaad te klein. Ik ben daar in het verleden een paar keer geweest en de laatste keer (was geloof ik 3 jaar geleden) kon je je kont echt niet keren. Een grotere ruimte, welke dan ook, is dus niet zo gek.

Over het zg. "afpakken" van de MFD door de Avro denk ik iets genuanceerder. Je kan ook blij zijn dat ze in het verleden hebben meegewerkt (of dat nu de AVRO was of IDTV), hadden ze ook niet kunnen doen. En het aanbod aan de RN-crew om mee te denken of mee te werken aan de organisatie van een grootser opgezette fandag hadden ze ook niet kunnen doen. Blijkbaar stelt de AVRO wel prijs op hun kennis. Is toch een compliment?
Lijkt mij een uitdaging aan de crew om juist van dit evenement ook een succes te maken ::ok::

Over de datum, tja er is altijd wel iemand die op een bepaalde datum niet kan. Daar loopt iedere organisatie tegenaan. Maar om nu gelijk die donderdag te verketteren... gaat mij te ver hoor. Is toch leuk om samen met de kandidaten en alle fans de ontknoping te beleven? In verband met de geheimhoudingsplicht lijkt me dat onmogelijk om dat eerder op te nemen. Als je echt graag wilt, kan je ook op donderdag een evenement bijwonen, kijk naar alle popconcerten die doordeweeks gehouden worden. Je moet er misschien iets meer moeite voor doen, maar is dat erg? Neem een snipperdag en maak er een leuke dag van, die hoeft echt niet onder te doen voor een "Observant-zondag". Ga bv. lunchen met een groep forum-bekenden, in plaats van het welbekende dineren na afloop van een MFD. Voorpret is net zo leuk als napret ;D
En als je met openbaar vervoer komt, tja dan moet je wel je laatste trein kunnen halen, maar dat is met alles zo waar je naar toe wilt met openbaar vervoer. Misschien moet je dan een uurtje eerder weg. Maar om met het openbaar vervoer te reizen is je eigen keuze, je kan ook carpoolen. Of een hotelletje nemen na afloop (misschien een tip voor diegenen die nog LANG na willen genieten ;)). Als ik naar het Gelredome ga zou ik ook een hotelletje nemen en de volgende dag er nog een leuk dagje aan vast knopen in Nijmegen. Je moet het wel zelf gezellig maken hoor!

Ik merk het wel hoe en wat. Een "meet and greet" door de Avro georganiseerd zou best eens leuk kunnen uitpakken. Misschien wel net zo leuk als de oude vertrouwde MFD!
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Signy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #177 Gepost op: 9-02-2009, 12:57:18 »
tekst

Ik ben het hier helemaal mee eens.
Ik was afgelopen jaar voor het eerst in de Observant en ik moet eerlijk zeggen: te druk en de organisatie was ook niet super :o(De kandidaten kwamen veels te laat aan, geen idee wiens schuld dat was)
En omdat het vooral buiten was --> KOUD  ::niet-ok::
Het was ook erg gezellig hoor dont yet me wrong, maar ik denk dat de AVRO er ook een leuke middag/avond van kan maken. En dat er meer mensen in kunnen, tja..
Eerst maar eens kijken en dán zeiken oke?  ;)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #178 Gepost op: 9-02-2009, 13:15:40 »
Al 5 fandagen heb ik inmiddels bezocht, die altijd uitblonken vanwege de kleinschaligheid en de relaxte sfeer waarin je met kandidaten en presentatoren kon praten. De verschillende onderdelen zorgden voor een leuke middag. Als zo'n evenement commercieel gaat, gaat er veel van dat karakter verloren en verwordt het m.i. tot een massa evenement, en dat is nooit de bedoeling geweest van de fandag.
Zover ik weet is er altijd genoeg animo geweest voor deze dag en zijn er jaarlijks(met medewerken van de WIDM crew van de avro) zo'n 5 kandidaten en presentator aanwezig en daarnaast ook veilingitems. waarom de AVRO dit ineens wil commercialiseren is me een raadsel, waarschijnlijk hebben ze leden nodig en proberen ze daar op deze manier aan te komen(leden van de AVRO krijgen voorrang, of: meld je aan voor de avro en ontvang een toegangskaart). Erg jammer ::niet-ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #179 Gepost op: 9-02-2009, 13:18:59 »
De donderdagavond klinkt echt heel leuk. Het probleem voor mij is dat ik vanuit het oosten van het land moet komen, pas om 5 uur klaar ben met werken. Dan kan ik wel vrij nemen die dag of een hotel nemen, maar de volgende dag moet ik alweer om half 9 er zijn en 2 dagen vrij nemen is voor mij geen optie. Ik combineer werken en school namelijk en ik ben hierdoor meer gebonden aan m'n dagen werk dan iemand anders misschien. Ik zou supergraag de aflevering met de kandidaten zien, maar ik weet dat ik gewoon op hete kolen ga zitten vanwege het openbaar vervoer. Misschien valt er wel iets te regenelen hoor met m'n werk en kan ik uiteindelijk wel op die donderdag, maar mijn voorkeur gaat nu uit naar de zondag.