Poll

Wanneer wil jij dat de Fandag plaatsvindt?

Donderdag 12 maart
47 (32.6%)
Zondag 15 maart
97 (67.4%)

Totaal aantal stemmen: 142

Auteur Topic: MolFanDag 2009: Poll  (gelezen 192065 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #620 Gepost op: 3-03-2009, 18:45:58 »
Ja sorry.
Ben niet zo goed met dit soort dingen. :(
Maar das dus wel de goede route?
Vanaf openbaar vervoer?

Per openbaar vervoer
 
- Vanaf NS-station Hilversum Centraal buslijn 105 en 106.
- Uitstappen halte Trompenbergerweg.
- Vanaf hier loopt u in enkele minuten naar het AKN-gebouw.

Zo kom je er dus?

Ja sorry. Wil alles zeker weten. ::schaam::

Ja maar je kunt ook lopen vanaf Centraal met de rest van de club, zie het samenreistopic.

Edit: hee ik zie in je profiel dat je uit Nijmegen komt? Zullen we samen reizen?
« Laatst bewerkt op: 3-03-2009, 18:47:34 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #621 Gepost op: 3-03-2009, 18:47:08 »
Ja. Alleen zoals ik al eerder in het topic heb gezegd, ligt de weg voor het akn-gebouw open ivm rioolwerkzaamheden en kun je wel met de bus maar die rijdt dan om en dan moet je de volgende halte (nimrodpark) nemen en dan een stuk teruglopen.
Op zich kun je dan net zo goed gewoon (met de andere molfans) vanaf het station naar het gebouw lopen ^^

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #622 Gepost op: 3-03-2009, 18:47:23 »
::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: Wat een giga rottijd om dan een inschrijving voor een fandag te starten....ik ben dus niet thuis op dat tijdstip ::ohno::
Voor mij is de lol van de fandag toch echt wel tot een dieptepunt gedaalt....nog even en ik besluit definitief om niet te gaan :-\\


Voor werkende mensen zonder computer is het inderdaad een rare tijd!
Daar heb ik nog helemaal niet bij stilgestaan.
Ben ook benieuwd hoe snel het vol zal zitten, maar het zal niet lang duren ben ik bang.

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #623 Gepost op: 3-03-2009, 18:49:57 »
::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: Wat een giga rottijd om dan een inschrijving voor een fandag te starten....ik ben dus niet thuis op dat tijdstip ::ohno::
Voor mij is de lol van de fandag toch echt wel tot een dieptepunt gedaalt....nog even en ik besluit definitief om niet te gaan :-\\

Helemaal mee eens, echt achterlijk. Er wordt totaal geen rekening gehouden met mensen die dan op het werk/op school zitten.
Doe dan de inschrijving nog 's morgens vroeg ofzo..Maar nee, dan alsnog. Het gaat gewoon achterlijk. Er wordt niet eens gezegd hoeveel het gaat kosten ofzo, dat hadden ze ook vantevoren wel kunnen melden lijkt me..

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #624 Gepost op: 3-03-2009, 18:50:35 »
Misschien dat je meerdere mensen kunt opgeven? Er staat niets bij wat de kosten zijn he? En de tijden zijn dus ook niet bekend. Ben benieuwd... Ik ga er toch vanuit dat dat morgen bij de inschrijving wel zo is!!
« Laatst bewerkt op: 3-03-2009, 18:57:35 door limone »
I got that tunnel vision going through my  head

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #625 Gepost op: 3-03-2009, 18:51:35 »
Is er nog iets meer bekend i.v.m. met de inkomprijs? Of is het allemaal gratis. Dat zijn dus echt dingen die ik zou willen weten voor ik me inschrijf. Tel daarbij de treinrit en het wordt al een beetje een prijzige bedoening.

Eens even de reisplanner erbij halen van het Nederlandse spoornetwerk. Dan kan ik eens gaan beginnen tellen.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #626 Gepost op: 3-03-2009, 18:52:12 »

Voor werkende mensen zonder computer is het inderdaad een rare tijd!
Daar heb ik nog helemaal niet bij stilgestaan.
Ben ook benieuwd hoe snel het vol zal zitten, maar het zal niet lang duren ben ik bang.


Nee ik denk ook neit dat, dat lang zal duren. Ben daarom wel blij dat ik altijd een computer voor mezelf heb op het werk :). Ik kan ook zelf een beetje m'n tijd indelen dus ik hou pauze van half 11 tot 11 dan moet het toch wel gelukt zijn  ;) ;D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #627 Gepost op: 3-03-2009, 18:53:19 »
Is er nog iets meer bekend i.v.m. met de inkomprijs? Of is het allemaal gratis. Dat zijn dus echt dingen die ik zou willen weten voor ik me inschrijf. Tel daarbij de treinrit en het wordt al een beetje een prijzige bedoening.

Eens even de reisplanner erbij halen van het Nederlandse spoornetwerk. Dan kan ik eens gaan beginnen tellen.


Probeer Molcrazy en Robbie vanavond dan even, volgens mij gaan die altijd met de auto.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #628 Gepost op: 3-03-2009, 18:57:39 »
Eigenlijk duigt er geen ene drol van de hele aankondiging.

Ten eerste is de tijd ronduit stupide, er zijn in Nederland (en België  ::tandpastasmiley::) veel mensen die gewoon arbeid verrichten, hetzij op school, hetzij op je werk en dan is 10.30 op woensadag gewoon een kolere tijd.
Ten tweede vermelden ze niets maar dan ook helemaal niets over wat het kost.
Ten derde vertellen ze ook niets over de fandag zelf.

Ik moet zeggen..... ::niet-ok::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline danielleeeee.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viviennefan
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #629 Gepost op: 3-03-2009, 18:59:12 »
Is er nog iets meer bekend i.v.m. met de inkomprijs? Of is het allemaal gratis. Dat zijn dus echt dingen die ik zou willen weten voor ik me inschrijf. Tel daarbij de treinrit en het wordt al een beetje een prijzige bedoening.

Eens even de reisplanner erbij halen van het Nederlandse spoornetwerk. Dan kan ik eens gaan beginnen tellen.

Ja inderdaad. Daar melden ze ook niks over ofzo. ???
viviennefan.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #630 Gepost op: 3-03-2009, 19:00:03 »
Is er nog iets meer bekend i.v.m. met de inkomprijs? Of is het allemaal gratis. Dat zijn dus echt dingen die ik zou willen weten voor ik me inschrijf. Tel daarbij de treinrit en het wordt al een beetje een prijzige bedoening.

Eens even de reisplanner erbij halen van het Nederlandse spoornetwerk. Dan kan ik eens gaan beginnen tellen.

Je kan altijd gratis met de trein mits je het boekenweekgeschenk meeneemt!!!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #631 Gepost op: 3-03-2009, 19:08:16 »
::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: Wat een giga rottijd om dan een inschrijving voor een fandag te starten....ik ben dus niet thuis op dat tijdstip ::ohno::
Voor mij is de lol van de fandag toch echt wel tot een dieptepunt gedaald....nog even en ik besluit definitief om niet te gaan :-\\

Als je mij vertrouwt.. Wil ik wel voor jou plaatsen inschrijven..  :) ?
Dan log ik voor mij in.. En ook voor jou. Dan vul ik voor jou in en voor mezelf.

Slim idee ?  :)  ::zwaai::

(want een fandag zonder bakkertje is als de appelmoes zonder kers  ::jaja:: )
« Laatst bewerkt op: 3-03-2009, 19:10:53 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #632 Gepost op: 3-03-2009, 19:14:54 »
Je kan altijd gratis met de trein mits je het boekenweekgeschenk meeneemt!!!
Ojaaaaaaaaa :D Wanneer kun je die ook alweer krijgen  :-[

Mits er mensen zijn die niet kunnen aanmelden morgen, zou ik eventueel wel willen inschrijven? Tenzij er opeens een prijs aan zit verbonden want dat is iets om zelf te bepalen uiteraard :P

Morgen ligt echt die site plat volgens mij trouwens :P Iedereen komt exact om 10:30 online straks :P

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #633 Gepost op: 3-03-2009, 19:16:42 »
ik denk dat het wel mee valt... De site kan het ook aan na een uitzending:P en dan zijn er nog veel meer mensen online
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #634 Gepost op: 3-03-2009, 19:19:03 »
Ojaaaaaaaaa :D Wanneer kun je die ook alweer krijgen  :-[

Mits er mensen zijn die niet kunnen aanmelden morgen, zou ik eventueel wel willen inschrijven? Tenzij er opeens een prijs aan zit verbonden want dat is iets om zelf te bepalen uiteraard :P

Morgen ligt echt die site plat volgens mij trouwens :P Iedereen komt exact om 10:30 online straks :P

Ik denk niet dat die site plat gaat eerlijk gezegd.

Alleen de widm.com/.nl mensen weten echt van deze tijd af, dwz mensen die tussen 18.00 nu en 10.30 morgen hun pc aanzetten, en de overige mensen zien het alleen als een weinig indruk makend stukje in de molmail. Die mensen kijken dan nu mss op de avro site maar zien daar geen informatie staan en zijn het morgen alweer vergeten.
Dus meer dan 100-200 man zal er niet om 10.30 online komen, en daar krijg je geen avro-site mee plat.
Molloot sinds seizoen 4

Offline danielleeeee.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viviennefan
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #635 Gepost op: 3-03-2009, 19:19:24 »
Waar verzamelen met het samenreistopic..?
viviennefan.

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #636 Gepost op: 3-03-2009, 19:20:31 »
Ojaaaaaaaaa :D Wanneer kun je die ook alweer krijgen  :-[

Mits er mensen zijn die niet kunnen aanmelden morgen, zou ik eventueel wel willen inschrijven? Tenzij er opeens een prijs aan zit verbonden want dat is iets om zelf te bepalen uiteraard :P

Morgen ligt echt die site plat volgens mij trouwens :P Iedereen komt exact om 10:30 online straks :P

Als je het voor zou willen/kunnen doen, zou ik heeeeeeeeeeeeel erg blij zijn... ::bravo::

Maar ik ben dus bang dat er wel een prijslabel aanhangt (en je dus ook je rekeningnummer meteen moet geven ofzo) en avro kennende waarschijnlijk (een stuk) hoger dan het afgelopen jaren kostte..

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #637 Gepost op: 3-03-2009, 19:22:56 »
weet ik niet.... Ik weet alleen dat we in Utrecht wss met een aantal mensen samen naar Hilversum reizen.. Wij spreken af bij t trefpunt geloof ik in Utrecht... Maar waar we het beste in Hilversum kunnen verzamelen weet ik niet.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline SasQuii

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #638 Gepost op: 3-03-2009, 19:24:05 »
Als je het voor zou willen/kunnen doen, zou ik heeeeeeeeeeeeel erg blij zijn... ::bravo::

Maar ik ben dus bang dat er wel een prijslabel aanhangt (en je dus ook je rekeningnummer meteen moet geven ofzo) en avro kennende waarschijnlijk (een stuk) hoger dan het afgelopen jaren kostte..
Maris, leuk dat je komt!  ::tandpastasmiley:: haha kunnen wij jou eindelijk eens meeten. xD

Misschien dat ik tijdens wiskunde ff ga kijken op de site, anders meteen uit school.  ::hypocriet::

Offline chocolat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #639 Gepost op: 3-03-2009, 19:32:05 »
Hoeveel kostte het voorgaande jaren dan?