Poll

Wanneer wil jij dat de Fandag plaatsvindt?

Donderdag 12 maart
47 (32.6%)
Zondag 15 maart
97 (67.4%)

Totaal aantal stemmen: 142

Auteur Topic: MolFanDag 2009: Poll  (gelezen 192067 keer)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #660 Gepost op: 3-03-2009, 20:56:40 »
Van de Avro.
Oh. Dacht dat dat een speculatie was maar het komt dus wel van de avro af.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #661 Gepost op: 3-03-2009, 20:59:35 »
Hier trouwens de precieze link voor het opgeven:

http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/molmail/fandag.aspx
Molloot sinds seizoen 4

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #662 Gepost op: 3-03-2009, 21:02:07 »
Hier trouwens de precieze link voor het opgeven:

http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/molmail/fandag.aspx

Is dit handig? Bedoel nu kunnen mensen die geen molmail ontvangen zichzelf nu ook opgeven.. Het scheelt toch wat plekken...
Echte molfans zijn lid van de molmail.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #663 Gepost op: 3-03-2009, 21:06:29 »
Is dit handig? Bedoel nu kunnen mensen die geen molmail ontvangen zichzelf nu ook opgeven.. Het scheelt toch wat plekken...
Echte molfans zijn lid van de molmail.
Die link is niet te vinden op de avro site, alleen via de molmail
Molloot sinds seizoen 4

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #664 Gepost op: 3-03-2009, 21:07:48 »
Is dit handig? Bedoel nu kunnen mensen die geen molmail ontvangen zichzelf nu ook opgeven.. Het scheelt toch wat plekken...
Echte molfans zijn lid van de molmail.

Ik heb zon vermoeden dat het niet uitverkocht wordt. Er kunnen veel mensen in dat gebouw, persoonlijk denk ik meer plaatsen dan super mol fans. Ik denk dat 500 zelfs nog niet vol is  ::oink::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #665 Gepost op: 3-03-2009, 21:11:48 »
Die link is niet te vinden op de avro site, alleen via de molmail

Ja maar nu kunnen mensen die hiero gewoon een kijkje nemen de site opslaan.
Terwijl ze niet hier lid zijn en van de molmail ook niet.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #666 Gepost op: 3-03-2009, 21:13:13 »
Ja maar nu kunnen mensen die hiero gewoon een kijkje nemen de site opslaan.
Terwijl ze niet hier lid zijn en van de molmail ook niet.

Wat is het nut van mensen niet op de fandag willen hebben die geen lid zijn van RN / Molmail..? Beide zijn toch gratis dus zullen de meeste mensen dat toch wel hebben gedaan
Molloot sinds seizoen 4

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #667 Gepost op: 3-03-2009, 21:15:35 »
Citaat
Woensdag 4 maart om 10:30 uur start de inschrijving voor de Fandag van Wie is de Mol? Deze Fandag vindt dit jaar plaats op zondag 15 maart in het AVRO-gebouw in Hilversum.

Iedereen moet dus om 10:25 uur morgen in de startblokken staan  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #668 Gepost op: 3-03-2009, 21:18:31 »
Wat is het nut van mensen niet op de fandag willen hebben die geen lid zijn van RN / Molmail..? Beide zijn toch gratis dus zullen de meeste mensen dat toch wel hebben gedaan

Wat is het nut om die link hier te plaatsen?
Bedoel..
Er zijn ook genoeg mensen die op die zondag niks te doen hebben. Die kunnen dan gewoon een kijkje nemen op de fandag. En dan zich inschrijven waardoor misschien mensen hiero niet meer kunnen inschrijven die wel HEEL graag zouden willen.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #669 Gepost op: 3-03-2009, 21:20:05 »
Wat is het nut om die link hier te plaatsen?
Bedoel..
Er zijn ook genoeg mensen die op die zondag niks te doen hebben. Die kunnen dan gewoon een kijkje nemen op de fandag. En dan zich inschrijven waardoor misschien mensen hiero niet meer kunnen inschrijven die wel HEEL graag zouden willen.

Ik plaatste die link omdat RN mensen er net om vroegen. En als die mensen om 10.30 nog lopen te klooien waar ze moeten zijn, zijn dalijk RN/MolMail mensen te laat. Daarom plaatste ik die link.
Molloot sinds seizoen 4

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #670 Gepost op: 3-03-2009, 21:24:10 »
Ik plaatste die link omdat RN mensen er net om vroegen. En als die mensen om 10.30 nog lopen te klooien waar ze moeten zijn, zijn dalijk RN/MolMail mensen te laat. Daarom plaatste ik die link.

Oo oke..
Maarja er zullen nu wel andere mensen zich gaan inschrijven die niet zoveel interesse hebben.. Daar heb je kans op.
Maar misschien is de prijs ook wel aan de hoge kant.. Daardoor zullen ook veel mensen zich niet inschrijven..

Snap eigelijk iets niet. Waarom persé morgenochtend om 10:30. Tis een wonder dat ik vrij ben.. Maar veel mensen kunnen zich niet inschrijven..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #671 Gepost op: 3-03-2009, 21:26:17 »
Oo oke..
Maarja er zullen nu wel andere mensen zich gaan inschrijven die niet zoveel interesse hebben.. Daar heb je kans op.
Maar misschien is de prijs ook wel aan de hoge kant.. Daardoor zullen ook veel mensen zich niet inschrijven..

Snap eigelijk iets niet. Waarom persé morgenochtend om 10:30. Tis een wonder dat ik vrij ben.. Maar veel mensen kunnen zich niet inschrijven..
Ja aan de ene kant voorkom je misschien dat RN mensen zich niet in kunnen schrijven, aan de andere kant schrijven nu misschien meer mensen zich in, het zal niet zoveel uitmaken maar iedereen heeft recht op een eerlijke kans.

Ja ik snap 10.30 ook niet, beetje een vervelende tijd voor werkend en lerend Nederland.

Zou me trouwens niks verbazen als AVRO-leden korting zouden krijgen op de toegang..
Molloot sinds seizoen 4

Offline Marleen_PE

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #672 Gepost op: 3-03-2009, 21:30:53 »
Is er al iets meer duidelijkheid over de toegangsprijs? Of is er niet meer bekend dan de €6 tot €7,50 van 2 jaar geleden?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #673 Gepost op: 3-03-2009, 21:32:40 »
Is er al iets meer duidelijkheid over de toegangsprijs? Of is er niet meer bekend dan de €6 tot €7,50 van 2 jaar geleden?


Nee alles zal denk ik duidelijk worden morgen om 10:30.  ;)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #674 Gepost op: 3-03-2009, 23:02:52 »
Ja dan zit ik dus op mijn werk...
Als er iemand is die mij erbij wil opgeven die ben ik dan zeer en zeer dankbaar.
Ananas

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #675 Gepost op: 3-03-2009, 23:08:13 »
Oo oke..
Maarja er zullen nu wel andere mensen zich gaan inschrijven die niet zoveel interesse hebben.. Daar heb je kans op.
Die lezen dit hele topic toch niet door, in de hoop dat er misschien toevallig net een url in staat?
The British are not impressed.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #676 Gepost op: 3-03-2009, 23:13:34 »
Die lezen dit hele topic toch niet door, in de hoop dat er misschien toevallig net een url in staat?

Nee, maar voorkomen is beter dan genezen.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

WorldExpress

  • Gast
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #677 Gepost op: 4-03-2009, 00:02:35 »
Is dit handig? Bedoel nu kunnen mensen die geen molmail ontvangen zichzelf nu ook opgeven.. Het scheelt toch wat plekken...
Echte molfans zijn lid van de molmail.
Wie ben jij om te bepalen dat 'echte' molfans lid zijn van de molmail  ::)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #678 Gepost op: 4-03-2009, 00:14:47 »
Wie ben jij om te bepalen dat 'echte' molfans lid zijn van de molmail  ::)

Ik bepaal helemaal niks. Maar bedoel daarmee te zeggen dat elke echte molfan wel lid is van de molmail. En daardoor weten de meeste mensen hiero wel wat de link is naar de MFD pagina.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

WorldExpress

  • Gast
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #679 Gepost op: 4-03-2009, 00:26:15 »
Ik bepaal helemaal niks. Maar bedoel daarmee te zeggen dat elke echte molfan wel lid is van de molmail. En daardoor weten de meeste mensen hiero wel wat de link is naar de MFD pagina.
Je 2e zin spreekt je 1e nogal tegen, maargoed.
Na je 3e zin snap ik je probleem met 't posten van de url al helemaal niet meer ???