Poll

Wanneer wil jij dat de Fandag plaatsvindt?

Donderdag 12 maart
47 (32.6%)
Zondag 15 maart
97 (67.4%)

Totaal aantal stemmen: 142

Auteur Topic: MolFanDag 2009: Poll  (gelezen 191937 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #840 Gepost op: 4-03-2009, 17:32:19 »
Ingeschrijft  :D
Je bedoelt zeker Ingeschreven ?  :P
Nu nog maar duimen dat froukje komt he!?  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline xxBiancaa

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #841 Gepost op: 4-03-2009, 17:40:15 »
Denkt iemand dat er nog een kans is dat ik me morgen nog kan inschrijven of hoef ik dat uberhaupt niet te proberen (moet nog overleggen met mensen)?

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #842 Gepost op: 4-03-2009, 17:42:18 »
Denkt iemand dat er nog een kans is dat ik me morgen nog kan inschrijven of hoef ik dat uberhaupt niet te proberen (moet nog overleggen met mensen)?

Ik vermoed van wel, zo'n gebouw is niet zomaar vol, maar we weten niet hoeveel ze erin willen hebben  ::vergroot:: Zo snel mogelijk is de beste optie  ;)
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #843 Gepost op: 4-03-2009, 18:33:13 »
Wow wat een hoop pagina's erbij zeg. Maar heb het helemaal doorgeworsteld.

Heb vanmiddag aan eind van de lunchpauze ingeschreven (half twee). Hopelijk ben ik nog bij de eerste 500, anders wordt het een spannende week.

Enfin, half 11 op zich wel een leuke tijd, je hebt de hele dag nog voor je, maar vrees wel dat ik rond 7 uur de deur uit moet. Zal zo eens kijken bij de NS. En mocht het me niet lukken om half 11 er al te zijn... liever een uurtje missen dan de hele dag.

 8)




Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #844 Gepost op: 4-03-2009, 18:35:34 »
Heeft iemand al een bevestigingsmailtje gehad?

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #845 Gepost op: 4-03-2009, 18:38:22 »
Neen, helaas. Komt vast deze week nog (de week is nog jong  ;)). Ik vind half 11 wel een vroege, maar op zich een goede tijd. Kun je 's middags nog wat leuks gaan doen! Ik ga er vanuit dat het ook om half 11 begint en dat ze ons niet laten wachten tot 13 uur. Maar goed, we zullen het wel lezen in de bevestigingsmail.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #846 Gepost op: 4-03-2009, 18:54:28 »
's Middags nog iets leuks gaan doen?
De fandag is leuk!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #847 Gepost op: 4-03-2009, 19:53:16 »
NOG iets leuks gaan doen, bedoelt Limone, denk ik........

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #848 Gepost op: 4-03-2009, 20:09:33 »
Je bedoelt zeker Ingeschreven ?  :P
Nu nog maar duimen dat froukje komt he!?  ;D

Mwoah, maakt niet zo veel uit.
Heb toch al een date met haar  ;D

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #849 Gepost op: 4-03-2009, 20:39:12 »
Nou, ik heb me net ingeschreven.. Dus het valt allemaal nog wel mee met die enorme drukte die verwacht werd.

€ 5 is ook niet veel.

Ik ben benieuwd wat het gaat worden dit jaar en ik hoop wel dat de meeste kandidaten komen, daar kom je ten slotte toch voor.


Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #850 Gepost op: 4-03-2009, 22:31:30 »
half 11??? wie verzint dat??  mijn 1e trein op zondagmorgen loopt nie eerder dan 8 uur...en dan ben ik alsnog pas om half 11 in hilversum....moek het nog zien te vinden en ja dan ist ook weer zowat afgelopen....tis wat overdreven maar toch...half 11...wie verzint dat?? de mensen die in hilversum zelf wonen zeker??? naja de wijzen kwamen en komen nog steeds!! uit het Oosten..
is wederom maar eens bewezen! Well done people  ::niet-ok::
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #851 Gepost op: 4-03-2009, 22:44:44 »
half 11??? wie verzint dat??  mijn 1e trein op zondagmorgen loopt nie eerder dan 8 uur...en dan ben ik alsnog pas om half 11 in hilversum....moek het nog zien te vinden en ja dan ist ook weer zowat afgelopen....tis wat overdreven maar toch...half 11...wie verzint dat?? de mensen die in hilversum zelf wonen zeker??? naja de wijzen kwamen en komen nog steeds!! uit het Oosten..
is wederom maar eens bewezen! Well done people  ::niet-ok::

Hier hetzelfde probleem hoor. Eerste trein op zondagmorgen om 8.42 uur, ook vanuit het oosten. 10.07 op station in Hilversum... en dan er nog naartoe lopen. Top geregeld weer. :-X
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #852 Gepost op: 4-03-2009, 23:09:38 »
Jongens.. Er staat Vanaf 10:30. Dat kan ook zijn dat de deuren dan open staan, en dan mensen vanaf die tijd daar terecht kunnen tot 13:00. En trouwens je moet bij de deur betalen.. En dan met 500 man... Nou er komt zeker wel een lekkere rij en ja dan zullen ze eerder de deuren opengooien denk ik. Zodat ze dat misschien willen voorkomen.

Laten we nou gewoon die bevestigingsmail afwachten. Dan weten we meer.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #853 Gepost op: 4-03-2009, 23:22:01 »
Jongens.. Er staat Vanaf 10:30. Dat kan ook zijn dat de deuren dan open staan, en dan mensen vanaf die tijd daar terecht kunnen tot 13:00. En trouwens je moet bij de deur betalen.. En dan met 500 man... Nou er komt zeker wel een lekkere rij en ja dan zullen ze eerder de deuren opengooien denk ik. Zodat ze dat misschien willen voorkomen.

Laten we nou gewoon die bevestigingsmail afwachten. Dan weten we meer.
Jij leert snel. Wat je vanochtend zelf fout deed, doe je nu goed ::ok::
Molloot sinds seizoen 4

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #854 Gepost op: 4-03-2009, 23:23:37 »
Jongens.. Er staat Vanaf 10:30. Dat kan ook zijn dat de deuren dan open staan, en dan mensen vanaf die tijd daar terecht kunnen tot 13:00. En trouwens je moet bij de deur betalen.. En dan met 500 man... Nou er komt zeker wel een lekkere rij en ja dan zullen ze eerder de deuren opengooien denk ik. Zodat ze dat misschien willen voorkomen.

Laten we nou gewoon die bevestigingsmail afwachten. Dan weten we meer.

Zegt >>Tommie<< .. ;D Ben je gehackt? ;)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #855 Gepost op: 5-03-2009, 08:38:28 »
NOG iets leuks gaan doen, bedoelt Limone, denk ik........

Yep  :P
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #856 Gepost op: 5-03-2009, 08:40:24 »
Als de RN-Crew nou eens het naambordjes ding wat zij altijd gebruiken on-line zet, iedereen zelf even z'n nick invult en print en vervolgens Megan de badges meeneemt is het probleem zo opgelost lijkt me. Kunnen we ook een rn-hoek krijgen  ::) lijkt me fijn!

Haha, het plan is leuk, maar ik denk dat we ons maar gewoon naar de Avro schikken he ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline ogiri

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Edo rulez !
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #857 Gepost op: 5-03-2009, 13:20:56 »
Hey! ik weet dat dit niet zoveel met het topic te maken heeft maar kan iemand mij vertellen of er zoiets is als een wieisdemol T-shirt??? ;D
Dat lijkt me wel erg gaaf maar ik kan er niets over vinden...  ::ohno::
als iemand iets weet stuur als je wilt ff een persoonlijk bericht, vind ik makkelijker ;)

Alvast bedankt!!! :)


Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #858 Gepost op: 5-03-2009, 13:39:40 »
Hey! ik weet dat dit niet zoveel met het topic te maken heeft maar kan iemand mij vertellen of er zoiets is als een wieisdemol T-shirt??? ;D
Dat lijkt me wel erg gaaf maar ik kan er niets over vinden...  ::ohno::
als iemand iets weet stuur als je wilt ff een persoonlijk bericht, vind ik makkelijker ;)

Alvast bedankt!!! :)


Jah dat bestaat wel..

Een paar jaar geleden heeft YvonisdeMol zelf widm shirts laten drukken, en ook de avro heeft super mooie widm shirts, die ze op de fandag vast wel weer zullen verkopen...

En nog steeds kun je je inschrijven voor de fandag trouwens, 27 uur na het begin van de inschrijving..
Molloot sinds seizoen 4

Offline rsnel

  • Forumlid
  • Ben weer terug...
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #859 Gepost op: 5-03-2009, 14:17:59 »
De kans lijkt erg klein dat Jon van Eerd komt naar de Mol Fan Dag.

Jon van eerd speelt momenteel in de toneelvoorstelling "Boeing Boeing"
(ik ben er zelf pas heen geweest, was lache giere brullen)

Op 15 maart speelt hij in zoetermeer om 14:00 (hij heeft geen alternate voor zover ik weet)
Deze voorstelling is om +- 16:00 afgelopen.
Met de auto ben je daarna 50 min onderweg naar hilversum...

De kans lijkt me daarmee nihil dat Jon komt op de Mol Fan Dag  :(

Mocht Jon dus de mol zijn, (we weten het immers nog niet) dan is de mol niet aanwezig op de Mol Fan Dag.