Auteur Topic: Vragen voor het vragenvuur  (gelezen 32132 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #100 Gepost op: 16-03-2009, 00:38:01 »
Hm, interessant. Coach, JP, iemand van de crew dus, was vanmiddag en vanavond op de chat. Hij beantwoordde best wat vragen. Maar ik heb twee keer vragen gesteld hierover maar deze vragen negeerde hij volledig. Misschien zit hier toch nog een verhaal achter.

Wellicht dus toch dat de mol al gekozen was.
Maarja, waarom dan niet volhouden dat het niet zo was?
Maar goed, het maakt me ook allemaal niet veel meer uit.
Het is gebeurd en Jon is er uit gekomen. Denk dat we ook niet alles moeten willen weten.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #101 Gepost op: 16-03-2009, 00:42:15 »
Nou, ik wil het best geloven en als het zo is dat er een shortlist was waar de SMS Jon uit kon kiezen, dan lijkt me dat toch prima?
Ik denk toch wel dat Jon het zelf echt nog niet wist.
The British are not impressed.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #102 Gepost op: 16-03-2009, 09:05:48 »
Jammer dat er zo weinig vragen voor Rick waren, ik vind hem wel een toffe kerel namelijk! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #103 Gepost op: 16-03-2009, 09:08:42 »
Jammer dat er zo weinig vragen voor Rick waren, ik vind hem wel een toffe kerel namelijk! :)

Ja dat vond ik ook jammer!  :(

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #104 Gepost op: 16-03-2009, 10:35:52 »
Mijn vraag is voor Sebastiaan (hoe anders??): baalde je niet onwijs toen Jon vertelde wat hij in jouw molboekje geschreven had, nadat jij een pact met hem had afgesloten? En denk je dan dat je het had kunnen halen tot de finale en die zelfs had kunnen winnen?

 ::zwaai::

Leuk dat deze vraag ook echt gesteld werd!!! En leuk dat hij ook antwoordde en me aankeek (ook al zat ik boven, verscholen in een doorkijkgat  ::rofl::)!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #105 Gepost op: 16-03-2009, 12:17:22 »
Leuk dat deze vraag ook echt gesteld werd!!! En leuk dat hij ook antwoordde en me aankeek (ook al zat ik boven, verscholen in een doorkijkgat  ::rofl::)!!
ja, JIJ zag hem wel, maar zag ie JOU ook? ::rofl::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #106 Gepost op: 16-03-2009, 13:18:22 »
Jammer dat er zo weinig vragen voor Rick waren, ik vind hem wel een toffe kerel namelijk! :)

ja nou je he zegt, inderdaad, ik vond Rick ook een van de spontaanse kandidaat die er was op de Fandag zijn dochter Teddy was er namelijk ook. ::jaja::

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #107 Gepost op: 16-03-2009, 16:27:24 »
Jammer dat er zo weinig vragen voor Rick waren, ik vind hem wel een toffe kerel namelijk! :)

Des te jammer dat ik er niet was :(
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #108 Gepost op: 16-03-2009, 17:01:53 »
Des te jammer dat ik er niet was :(

Ik heb goed voor je opgelet hoor.  ;D

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #109 Gepost op: 16-03-2009, 18:20:21 »
ja, JIJ zag hem wel, maar zag ie JOU ook? ::rofl::

Jazeker! Hij keek me aan terwijl hij antwoordde  ::tandpastasmiley::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #110 Gepost op: 16-03-2009, 19:35:29 »
Ik hoop eigenlijk ook wel op Antwoorden voor het vragenvuur voor diegenen die er niet waren, bijv.;

Ik kan dan zelf niet maar heb nog wel prangende vragen, ik start hier vast met 2 aan afvallers.

Bij de bus naar het lichttheater zat Dennis weird te doen. Het geld zat in zijn tas en hij maakte enorm stennis toen geopperd werd ieders tassen te openen om Froukjes molboekje te zoeken. Wist hij dat er geld in zijn tas zat / was hij aan een hulpmolactie bezig?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #111 Gepost op: 16-03-2009, 19:39:22 »
Ik hoop eigenlijk ook wel op Antwoorden voor het vragenvuur voor diegenen die er niet waren, bijv.;


Rat heeft in het fandagtopic een filmpje geplaatst van een deel van het vragenvuur. Zie hier. Slechts een deel van de vragen uit dit topic is behandeld, de vraag die jij nu quote bijvoorbeeld niet.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2009, 19:41:32 door Heinz »

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #112 Gepost op: 17-03-2009, 08:11:46 »
De vraag aan Dennis is niet gesteld omdat hij niet aanwezig was  ;)
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #113 Gepost op: 18-03-2009, 22:59:33 »
En specifiek, antwoordde Anniek nee op de vraag of ze de Mol wou zijn? Indien ze nee antwoordde, waarom durfde ze de opdracht om Mol te zijn niet aan?

Ik was er zelf niet bij, maar ik was misschien toch wel dichter dan iedereen denkt. Ik schrok me een ongeluk toen ik in de Molmail zag dat mijn vraag uit dit topic werd behandeld. Had nooit durven denken dat die ook echt ging gesteld worden waarvoor dank! Grappig om te zien en horen dat de zaal ook nog eens hard moest lachen met Annieks antwoord. Wat een hilarisch antwoord geeft ze daar. Dank je wel wie het mogelijk heeft gemaakt om mensen op het forum vragen te laten stellen. Hetzelfde geldt voor al diegenen die dat ook nog eens in beeld hebben gebracht. Zo heb ik toch ook nog een mooi aandenken aan dit seizoen!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #114 Gepost op: 19-03-2009, 00:29:16 »
Jon het team over de finish tilde terwijl Anniek steeds de verkeerde kant op wilde en vertraagde. Waarom heeft Jon dat minuutje niet genomen om de boel in de soep te laten lopen; weerstand van Anniek had ie niet?

Was daar nog antwoord op? En Anniek, kon ze toch Jon spotten als mol omdat ze vaak samen met Jon in een groepje zat, nacht spookhuis, ganzenbord, autokerkhof en hier bij de taxi's?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #115 Gepost op: 19-03-2009, 10:08:04 »
ik geloof dat daar antwoord is opgegeven. En hij zei dat Anniek ineens zei we moeten daar heen terwijl dat helemaal verkeerd was. en hij ff mee liep, maar het was zoo overduidelijk dat ze fout liepen dat Jon wel iets moest zeggen anders was het meteen duidelijk dat hij de mol was.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #116 Gepost op: 26-03-2009, 21:03:41 »
Vond het eigelijk wel jammer dat me vraag niet gesteld werd.. :(
Maar Teun is nu online! :D
Kan die misschien antwoord geven? :)

Waarom werden de antwoorden van Hans, Anniek & Rick niet in beeld genomen? Waarom perse deze personen?

Hoop dat ie nog reageert! :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #117 Gepost op: 26-03-2009, 21:41:39 »
Antwoorden? Ik neem aan op de vraag 'wil jij de mol zijn'?
Nou, waarom we Annieks antwoord niet zagen is duidelijk. Zij zei 'nee', dus dan hadden we haar al meteen kunnen afschrijven als mol. Hans en Rick moeten dus 'ja' hebben gezegd, maar als dat was laten zien, hadden we ook Anniek al kunnen wegstrepen. Door dit niet te laten zien konden we blijven gissen wie nu wel of niet 'ja' heeft gezegd. Van Hans werd het zelfs een beetje gelekt door Inge. Nu konden we nog twijfelen tussen Rick en Anniek.
Door niet alle antwoorden te laten zien, konden wij geen conclusies verbinden, en dat is toch precies waar het om te doen is.
The British are not impressed.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #118 Gepost op: 26-03-2009, 21:44:09 »
Antwoorden? Ik neem aan op de vraag 'wil jij de mol zijn'?
Nou, waarom we Annieks antwoord niet zagen is duidelijk. Zij zei 'nee', dus dan hadden we haar al meteen kunnen afschrijven als mol. Hans en Rick moeten dus 'ja' hebben gezegd, maar als dat was laten zien, hadden we ook Anniek al kunnen wegstrepen. Door dit niet te laten zien konden we blijven gissen wie nu wel of niet 'ja' heeft gezegd. Van Hans werd het zelfs een beetje gelekt door Inge. Nu konden we nog twijfelen tussen Rick en Anniek.
Door niet alle antwoorden te laten zien, konden wij geen conclusies verbinden, en dat is toch precies waar het om te doen is.

ja oke, maar waarom dan perse Rick :P ?
Denk eigelijk dan dat het gewoon natte vingerwerk was van de montage mensen.  :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #119 Gepost op: 26-03-2009, 22:47:09 »
Mja, misschien omdat Hans en Rick het onmolligs waren, maar net niet te onmollig, dus precies goed als twijfelgevallen wie er 'nee' heeft gezegd.
The British are not impressed.