Auteur Topic: Aflevering 8 (26-02-2009)  (gelezen 88074 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #60 Gepost op: 26-02-2009, 21:34:47 »
Mijn klomp is echt gebroken, en wel van meer mensen OMG. Dennis eruit, me pool Winnaar is er uit NOOH, ongelovelijk.
Ben er van overtuigd dat Vivienne de mol nu is;).
Sloeg 2 unlimited toch wel op het pact, maar die No No No???

Wie verdacht wie:
Anniek -> Jon
Dennis -> 100% Jon, zo als hij zelf zei.
Alle bewijzen dat Jon niet de mol is staan nu vast.
Vivienne is gewoon de mol.
Jon -> Vooral op Anniek, zo als hij zelf zei.

Verdachte hints en dingen van Vivienne:
- Shot van De Mol logo wordt ingezoomd op de houten balk en meteen zien we Vivienne, dit is niet de eerste keer dat zo iets gebeurde.

Er komt nog meer, maar moet nog uitwerken;).
Bijv het Abracadabra, dat volgens mij Vader Zoon en heilige geest betekend, die trein opdracht is heel intersant nog;).

ECHT ZO LEKKER VOOR AL DIE MENSEN DIE DACHTEN DAT DENNIS DE MOL WAS, HAHAHA
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #61 Gepost op: 26-02-2009, 21:35:54 »
Tsja, Dennis was zeker niet mijn mol. Maar ik vraag me nu wel af, als hij alles op Jon heeft gezet...

Hmm..

In ieder geval weer een leuke aflevering!!

Offline Lachebekje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #62 Gepost op: 26-02-2009, 21:39:25 »
Dennis eet over twee weken zijn pet, muts en zonnebril op!

(ik citeer zijn dagboek: "Tot slot, als Viv de Mol is eet ik mijn pet, muts en zonnebril op!")

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #63 Gepost op: 26-02-2009, 21:39:58 »
Dennis heeft dus gewoon z'n eigen naam ingetypt ::oink::

Mocht Viv de mol zijn, dan moet er volgende week of in de finale toch een opdracht komen waar geld te verliezen valt ?

Als Anniek de mol is, ajuu

John dan?

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #64 Gepost op: 26-02-2009, 21:40:13 »
Daar ging de Rick-Jon theorie. Froukje kan dus nog steeds op Jon hebben gestemt.
Of Viv het heeft het heel goed gespeeld met Dennis en is zelf de mol of wint. Dat gevoel had ik soms ook wel al steeds maar Dennis zijn vetrek bevestigt het weer.

Als Dennis de hele tijd eerst gesprijd heeft met meer Anniek zou je denken dat Anniek de mol is,maar de afgelopen weken kreeg k het idee dat hij ook met viv een spelletje speelde behalve dan wie is de mol. Had het idee dat hij altijd tegen haar zij dat Jon de mol was  tot vorige week. Dus dan blijft viv de mol,Anniek verlist en jon wint. Als toch anniek de mol is dan verliest viv.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2009, 21:44:45 door Pierce_Brosnan »

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #65 Gepost op: 26-02-2009, 21:43:23 »


Wie verdacht wie:
Anniek -> Jon
Dennis -> 100% Jon, zo als hij zelf zei.
Alle bewijzen dat Jon niet de mol is staan nu vast.
Vivienne is gewoon de mol.
Jon -> Vooral op Anniek, zo als hij zelf zei.

Als Aniek beter de test heeft ingevuld als Dennis kan Jon gewoon nog steeds de mol zijn.
Deze theorie is niet sluitend.

Offline arie94

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #66 Gepost op: 26-02-2009, 21:43:58 »
Wat mij opviel: Eerst wordt er ingezoomd op het balkje met daarop de mol. In het volgende beeld zie je op het stenen muurtje AK staan. Misschien een aanwijzing nar de mol= AnnieK :)

Vivienne... mmmm... haalt iets te veel geld op als je het mij vraagt!
molletje maak je bekend.....

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #67 Gepost op: 26-02-2009, 21:44:09 »
Oja, Dennis kan niet zo goed rekenen..

"25% kans.. want we zijn nog met z'n 4en" jaaaaa maar de mol valt nooit af dus ben je maar met 3 kandidaten: 33% kans dus..

En ik ben slecht in rekenen  ::rofl::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #68 Gepost op: 26-02-2009, 21:45:13 »
Wat een hoop overdreven reacties hier zeg.. ::niet-ok:: Laten we eerst wachten tot aflevering 10 oké?

Wat een geniale aflevering weer! De treinopdracht was mooi, groots en geweldig verzonnen. De opdracht bij Petra (wat een geweldige locatie!! ::oink:: ) was niet groots maar leuk gedaan, wellicht mag je daar niet veel van de lokale autoriteiten. Of misschien aflevering 9 weer? De touw-grotopdracht was erg leuk in beeld gebracht, het einde met de vrijstelling was natuurlijk zenuwslopend. Dennis eruit, terwijl er zoveel hints naar hem leiden. :)

Ik ga voor de volle 100% op Viviënne, maar ik weet het helaas niet 100%. Wat een Mol dit jaar zeg, geweldig!
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #69 Gepost op: 26-02-2009, 21:45:43 »
Nou dat is lekker dan, wat een ongeloooofelijk k*t serie, pardon my words.

En weeeer gaat m'n mol eruit, de enige die ik met nog enige overtuiging kon verdenken van het molschap.
Ik weet niet welke geweldige mol de widm crew heeft gezien maar ik heb 'm niet gezien iig. Ik kan me volledig aansluiten bij een aantal van de mensen die voor mij schrijven.

En ik heb zitten te wachten op de vreselijk spectaculaire opdracht en wederom, ik heb 'm niet gezien. Het waren mooie opdrachten en Petra is en blijft adembenemend mooi maar spectaculair..... ::ohno::

Nee dit wordt dus niet een favoriete serie.

Oh ja en het is dus wel duidelijk he, wie de mol is. Dat kan na het vertrek van Dennis alleen nog maar Anniek zijn.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline alex_1979

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #70 Gepost op: 26-02-2009, 21:46:13 »
Tjeetje, moet ff bijkomen........

Zat al vanaf de aflevering in de Titanicloods op Anniek als mol. Mede door t form, maar vooral omdat Anniek zo overduidelijk ging mollen en vooral domme dingen deed, dacht ik, nee dit kan niet goed zijn en ben ik op John gaan zitten, eigenlijk pas vanaf aflevering 6..... Nu zit ik dus in dubio: John of Anniek? Als Dennis en Anniek allebei op John zaten dan heeft tijd de doorslag gegeven bij het maken van de test. Ik kan me niet voorstellen dat Anniek dat van Dennis wint aangezien hij zo zeker van zn zaak was en zo scherp is. Dan blijft wat mij betreft Anniek over als mol.Vivienne is totaal ongeloofwaardig als mol. Als zij de mol is dan stop ik echt met kijken!  ::zwaai::

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #71 Gepost op: 26-02-2009, 21:46:26 »
Nou, dat was mijn Dennis-theorie dus............

Ik moet nog even bijkomen van de shock...

Wie dan?
Anniek die zo enorm opzichtig en overdreven en irritant elke minuut aan het mollen is dat het gewoonweg genant is???
Jon die zoveel opdrachten tot een goed einde brengt?
Viv die als de beste leerling van de klas alles overdreven goed doet en zo'n beetje het meeste geld van de hele serie wint??

Welke het ook is, het is dan in mijn optiek de slechtste mol ooit........

Is het trouwens niet zo dat de Mol al het geld wint als geen van de andere twee kandidaten het raadt??
Dus.. stel: Anniek stemt volgende week op Jon en Jon op Anniek... Dan heeft Viv als Mol gewonnen?
Is dat ooit voorgekomen dat niemand het raadt??
Ik meen dat het toch zoiets is.. raadt niemand de Mol, dan wint de Mol...

Dan is Viv wel heel slim geweest. Alleen..... wel heel makkelijk om gewoon de pot alleen maar te spekken zodat niemand je verdenkt. Dan win je wel lekker al het geld, maar dan ben je toch geen Mol?? Dat vind ik dan eigenlijk vals spelen....

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #72 Gepost op: 26-02-2009, 21:46:30 »
Wat mij opviel: Eerst wordt er ingezoomd op het balkje met daarop de mol. In het volgende beeld zie je op het stenen muurtje AK staan. Misschien een aanwijzing nar de mol= AnnieK :)

Vivienne... mmmm... haalt iets te veel geld op als je het mij vraagt!
viel mij idd ook op
Anniek is het, ik weet het bijna zeker
en dan blijkt Viv het te zijn, dat lijkt me genant ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #73 Gepost op: 26-02-2009, 21:46:35 »
Ik ben officieel gedeprimeerd  ::ohno::
Kijk, het gaat me er niet om dat ik fout zat, maar zowel Sebastiaan, Rick als Dennis had ik gewoon beter gevonden als mol dan wat er nu over is. Jayne geeft wat mij betreft de beste omschrijving:
Citaat
- Anniek, de passieve, 'ik doe niks of ik doe het overdreven'-Mol
- Jon, de 'ik doe ook eigenlijk niks maar wordt wel al afleveringenlang door iedereen verdacht'-Mol
- Vivienne, de 'ze zeiden dat ik de Mol moest zijn, maar liever was ik een kandidaat'-Mol

Ik vind dat de SMS zich zou moeten schamen als zij de mol echt hebben uitgekozen, al konden ze natuurlijk niet van te voren weten hoe het ging uitpakken. Tenzij er nog een spetterende ontknoping komt in aflevering 10 ofzo, maar ik zie het niet gebeuren... Nou ja, het is ook niet echt hun schuld, meer van de stomme opzet: weet je wat, we kiezen de mol pas ter plekke. Dat werkt dus zowiezo niet goed blijkt nu wel.

Ik denk dat ik seizoen 8 nog maar een keer ga kijken ;)
« Laatst bewerkt op: 26-02-2009, 21:50:38 door annebeth »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #74 Gepost op: 26-02-2009, 21:47:55 »


Wie verdacht wie:
Anniek -> Jon
Dennis -> 100% Jon, zo als hij zelf zei.
Alle bewijzen dat Jon niet de mol is staan nu vast.
Vivienne is gewoon de mol.
Jon -> Vooral op Anniek, zo als hij zelf zei.

Als Aniek beter de test heeft ingevuld als Dennis kan Jon gewoon nog steeds de mol zijn.
Deze theorie is niet sluitend.


Hij haalt meerdere keren aan dat hij 100% op Jon zou gaan en alleen hem verdenkt/verdacht.
In het dagboek schrijft hij zelfs over tunnelvisie op Jon
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Dootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #75 Gepost op: 26-02-2009, 21:50:44 »
Als Vivienne de mol is dan hadden de kandidaten daar nooit achter kunnen komen, ze doet namelijk
wel erg veel goed. Vandaag heeft ze ook weer het meeste geld opgehaald.

Ik hoop dat Anniek het niet is, vind het geen leuke strategie en (ook al weet ik inmiddels dat het in Autralie of waar dan ook al eens gebeurd is)
ik vinddat de mol geen rood scherm mag krijgen.

Blijft over Jon, daar kan ik dan nog mee leven maar echt fantastisch is het niet

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #76 Gepost op: 26-02-2009, 21:50:49 »
Heerlijke reeks is dit  ;D Paula eruit als mijn mol, Rick volgde. Nu is voor menig kijker Dennis eruit.

Ik kan niet anders zeggen: er is een goede mol bezig als zoveel mensen om de tuin worden geleid.

En dan die trein opdracht. Hoe simpel van opzet, pak een laptop, maak 3 gebruikaccounts aan en beveilig die met 3 wachtwoorden. Verzin 3 opdrachten om die 3 wachtwoorden te vinden en krijg de code van de kluis. Hoe Viviënne ook reageerde op al die ballonnen: "Nee, seriously?!" "Het antwoord is op 1 van de ballonnen geschreven" Onbetaalbaar  :) En dan de biecht van Anniek waarin ze terugblikt op het feit dat Rick eruit is. Op dat laatste moment hé, kijk dan naar haar lichaamstaal & de ogen van haar spreken boekdelen. Ze is dus echt wel de mol
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline manon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #77 Gepost op: 26-02-2009, 21:51:33 »
PRACHTIGE AFLEVERING!!!!

Ik heb werkelijk helemaal in een deuk gelegen:
Jon met zijn code "ik zie het niet"
En dan Dennis: Hoezo niet??? ::rofl::

Tsja, wie is nu de mol?
Ik blijf bij Vivienne.

Als Anniek en Dennis allebei voor Jon gestemd hebben kan Jon de mol nog steeds zijn (dan heeft Anniek de test beter/sneller gemaakt).
Jon zit er ook nog in en die ging voor Anniek, dus Anniek kan ook best de mol zijn dan.

Maar voor wie zou Vivienne gegaan zijn dan? Dat is me alle afleveringen al niet duidelijk en alleen al daarom zou ze zomaar eens de Mol kunnen zijn!
Slapen kan altijd nog!!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #78 Gepost op: 26-02-2009, 21:53:28 »
Ik ben officieel gedeprimeerd  ::ohno::
Kijk, het gaat me er niet om dat ik fout zat, maar zowel Sebastiaan, Rick als Dennis had ik gewoon beter gevonden als mol dan wat er nu over is. Jayne geeft wat mij betreft de beste omschrijving:
Ik vind dat de SMS zich zou moeten schamen als zij de mol echt hebben uitgekozen, al konden ze natuurlijk niet van te voren weten hoe het ging uitpakken. Tenzij er nog een spetterende ontknoping komt in aflevering 10 ofzo, maar ik zie het niet gebeuren... Nou ja, het is ook niet echt hun schuld, meer van de stomme opzet: weet je wat, we kiezen de mol pas ter plekke. Dat werkt dus zowiezo niet goed blijkt nu wel.

Ik denk dat ik seizoen 8 nog maar een keer ga kijken ;)
Weet je wat het ironische is? Ik heb in het pooltje op mijn werk aan het begin van de serie wel Anniek ingevuld. "Jij kan nog steeds winnen!" zei een collega al tegen me van de week. "Ik hoop het niet", was mijn antwoord.

Maar misschien win ik dus inderdaad wel. Jippie...  :-X

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 (26-02-2009)
« Reactie #79 Gepost op: 26-02-2009, 21:53:51 »
Ik begin haast te denken dat het Viviënne is, maar dat ze - net als de Vief-fans - denkt dat de rol van de Mol is om niet op te vallen in plaats van geen geld te verdienen.  ???
Nog even niks.