Auteur Topic: Naamkaartjes topic - laat je naamkaartje maken voor de MFD! (wel zelf printen)  (gelezen 65805 keer)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
::jaja::

Leuke profielfoto trouwens..PROEST

 ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
ooooo :P  ::rofl:: Ik denk al, toeval :P.
Maar dacht zal wel een of ander viool forum zijn :P

Nee, nog veel erger: het is het Huis Anubis forum xD Ik kijk dat al tijden niet meer, maar ze vroegen me er vorig jaar om moderator te worden, dus ik hang er nog wel vaak rond. Alleen iedereen is daar zo.. jong en geobsedeerd :')
Aleen het Wie is de Mol-topic is daar nog wel vet gezellig en daarvan gaan dus ook mensen naar de fandag, dus.. :')
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Oww.. wacht ff dan snap ik het al... dan ben je ook niet GVA op de widm.nl forum :P ... Dr is iemand die wel zo heel nl enm daar was ik mee in de war...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Moet je alleen nog even vragen of Joost een kaartje voor je maakt ;)

Joost zou je ook een kaartje voor mij willen maken?

groeten,
theluckyboatman
(echte naam: Daniel)
Ananas

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Joost zou je ook een kaartje voor mij willen maken?

Et voila :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Et voila :)


ahh..prachtig
Dankjewel...dat heb je snel gedaan!!!!
Ananas

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Er komen nu voor zeker geen kaartjes vanuit RN heb ik vernomen.
Dus als je er een wil, is dit je kans.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Dann heb ik iig een mooie :d
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Afijn, straks bij de ingang allemaal naamkaartjes :P Van de avro.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
ik wil ook graag ::joehoe::
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Molcrazy wil ook graag een naamkaartje.

Avater:


Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Nog meer verzoekjes?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Nog meer verzoekjes?

Ja, ik wil ook graag een naambordje, YIDM. :)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem

ahh..prachtig
Dankjewel...dat heb je snel gedaan!!!!
Ik print hem wel voor je.. Als je bang bent dat je me op de fandag niet herkent, kan je op mn hyves kijken, en die is gewoon mn nickname.hyves.nl
Molloot sinds seizoen 4

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ja, ik wil ook graag een naambordje, YIDM. :)

Nog even en alle WIDM.com forummers hebben voor a.s. zondag hun naamkaartje te pakken.

Nogmaals, het is heel simpel. Sla je eigen avaTAR (en niet TER Lautjuh :P) op, sla 1 van de willekeurige naamnkaartjes hier op. Open Paint. Open het naamkaartje. Ga naar "Bewerken" >> "Plakken uit..." >> zoek je avatar op. Plaats hem op de plek waar het plaatje van de ander zit, maak het vlak waar de nickname staat wit met een witte rechthoek. En typ dan met tekst: Arial, lettergrootte: 48 (afhankelijk van de nickname, want niet elke nickname blijft binnen het kader!) je nickname er naast. Opslaan, niet vergeten uit te printen en mee te nemen. Et voila, je eigen naamkaartje. :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
'T is zo heerlijk makkelijk dat jij het voor ons doet Joost!  ::tandpastasmiley::
En na die t-shirts en petten handel moeten we toch iets voor je overlaten om te organiseren al had je vorig jaar vast andere plannen.  ::zwaai::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
'T is zo heerlijk makkelijk dat jij het voor ons doet Joost!  ::tandpastasmiley::
En na die t-shirts en petten handel moeten we toch iets voor je overlaten om te organiseren al had je vorig jaar vast andere plannen.  ::zwaai::

En het is een kleine moeite, het is weinig werk. Dus :)

En ik hoef echt niet elke MFD iets te organiseren hoor :P Vind het alleen wel leuk om te doen ja. Ach ja, bezigheidstherapie enzo  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Ik voel me een beetje dom, maar... :-[ Hoe is het precies de bedoeling dat je die kaartjes print/vouwt? Ze hebben toch niet de vorm van zo'n naamkaartje...?

Als je het uit kan leggen, ;D wil ik er ook wel eentje, aub!  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik voel me een beetje dom, maar... :-[ Hoe is het precies de bedoeling dat je die kaartjes print/vouwt? Ze hebben toch niet de vorm van zo'n naamkaartje...?

Als je het uit kan leggen, ;D wil ik er ook wel eentje, aub!  ::ok::

Het enige wat ik mij er kan bij voorstellen is dit:

je print het uit op 1 A4.

Vervolgens knip je niet het naamkaartje alleen, maar ook een stuk wit daar boven of daar onder uit. Ten grootte van het naamkaartje zelf he. En dan dubbelvouwen en je hebt je naamkaartje. Het witte deel kun je dan in (als je trui/overhemd/blouse het heeft) het borstvakje kwijt. Of je pakt een veiligheidsspeld en je bevestigd hem zo op je kleding.

Zoveel manieren zijn er te bedenken.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Het enige wat ik mij er kan bij voorstellen is dit:

je print het uit op 1 A4.

Vervolgens knip je niet het naamkaartje alleen, maar ook een stuk wit daar boven of daar onder uit. Ten grootte van het naamkaartje zelf he. En dan dubbelvouwen en je hebt je naamkaartje. Het witte deel kun je dan in (als je trui/overhemd/blouse het heeft) het borstvakje kwijt. Of je pakt een veiligheidsspeld en je bevestigd hem zo op je kleding.

Zoveel manieren zijn er te bedenken.

Of een groot stuk tape  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !