ik ben het met de meesten eens dat als shadia de Grijze pij is, wat ze best kan zijn gezien de vele aanwijzingen in andere afleveringen, ze hier een fout heeft gemaakt. De mol moet mijns inziens verheven boven de cellen staan, de plek om de strategie te bepalen, maar de grijze pij toonde geen intellectueel vermogen vandaag.
of was deze proef niet te mollen. Ik blijf bij de grijze pij die ik vanaf begin heb verdacht, de augustiner monnik die nog nooit voor het vuurpeleton is geweest . Verder zijn zus meeneemt in plaats van zijn lief, met wie hij gewoon een heerlijk romantisch moment heeft gehad ten tijde van afl 4.
Verder is het stijn die niet als eerste plofkoffer een postcode vraag neemt, verder leest Stijn strips en wel XIII, 13e letter van het alfabet is jawel de M.
Waarom Inge niet, quebec is echt dom en als Mol gewoon te duidelijk, maar kan de tactiek van WV zijn, maar zou het een slechte Mol vinden.
Waarom Marc niet. Wat is het nut van Corry over de klimmuur brengen, als hij C laat staan, slaagt de proef nooit, nu C erover geraakt kan de proef slagen en dat is niet in de handen van hem
Mol verdachte (voor mij niet hoor) Inge deed deze week zeer vreemd,(nog vreemder als anders, ja zelfs dat kan), maar of ze daarmee de Mol is??? Only time will tell. Ik baal er steeds van dat de onverdachten afvallen. Next week Sandra, dan word ik boos. Dus laat het maar Shadia zijn dan zijn alle theorien nog in tact, balen de shadia verdenkers even.
Als we het leuk willen maken zeg ik Inge eruit, ik vind dat de minst leuke kandidate, zelfs als Mol is ze nog niet leuk. Maar das enkel mijn gedachte.
Moet er nog soep zijn.
eh waarom sandra geen Mol, weet het niet heb niks Mols gezien en ook niks onmols, te stil, te weinig in beeld,