Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 121710 keer)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #140 Gepost op: 22-01-2010, 17:05:24 »
Ik zit met die boot die zo opzichtig op tafel werd gezet. Wat zou dit kunnen betekenen. Zit de mol in de boot? En ik weet niet of het jullie is opgevallen maar Barbara en Arjen zijn van plek verwisselt.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2010, 17:07:01 door yessie »

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #141 Gepost op: 22-01-2010, 17:13:17 »
Bij ongeveer 2.46 zegt erik:
Het klinkt een beetje raar, maar ik had van jullie allemaal Tim het meeste gegund om te winnen.

Waarmee hij de kans dat hij zelf wint uitsluit.
Hij weet natuurlijk niet dat hij eruit vliegt voor de finale,
Waarmee hij dus indirect zegt: Ik ben de Mol.
Stelletje molloten...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 3
« Reactie #142 Gepost op: 22-01-2010, 17:26:06 »
Eric had een shirt aan van de Boston Red Sox.

Mol Logistics USA Inc
www.mol-logistics.co.jp
440 William F McClellan Highway
Boston, MA 02128-1172, United States

Ha, weer een hint richting de JP-is-de-mol theorie!  ;D

(De theorie: Bij de test konden de kandidaten 'coach' aanklikken als antwoord. Overduidelijk! Niet Pieter Jan is de mol, maar JP!)

 ::rofl::

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #143 Gepost op: 22-01-2010, 17:37:09 »
En ik weet niet of het jullie is opgevallen maar Barbara en Arjen zijn van plek verwisselt.

Inderdaad. jammer dat niet te zien is wanneer dit gebeurd ...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #144 Gepost op: 22-01-2010, 17:43:11 »
Wat mij verder aan het denken zet zijn de uitspraken van Angela. Wel heel erg toevallig toch dat de Dots exact in deze tuin opnames hebben gemaakt 30 jaar geleden. Ik geloof niet in die toevalligheid. Als ik denk aan 30 jaar dan kom ik bij Kim en Arjen uit die in 2009 dan 30 jaar oud zijn.

Offline InspectorGadget

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #145 Gepost op: 22-01-2010, 17:46:49 »
En waar was die keiharde echo nou?

Wat ik heel opvallend vond was Hind die zo stil was de hele aflevering.
De rest kakelde zo hard door elkaar heen bij het diner dat dit opviel. Keihard als tegenstelling dus, want keihard zwijgen is natuurlijk ook een beetje toestemmen.

Overigens is Erik mijn mol: hij wordt als eerst binnengeroepen en pakt natuurlijk de telefoon, waarmee hij waarschijnlijk verderop in het programma opdrachten of info krijgt. Als mol heb je natuurlijk niets aan een joker.
Rijd ook behoorlijk vaak dubbel over asfalt heen maar weet zich te 'redden' met zijn nette rijgedrag waardoor het minder opviel.

Offline Meriek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fulltime Molloot
Re: Aflevering 3
« Reactie #146 Gepost op: 22-01-2010, 17:48:18 »
Inderdaad. jammer dat niet te zien is wanneer dit gebeurd ...

Nadat Arjen zelf zijn geheime opdracht was gaan halen, heeft hij Barbara naar de enveloppen gestuurd. Waarschijnlijk is hij toen op haar lege plaats gaan zitten, omdat hij zelf zo ver aan het uiteinde van de tafel zat. Het is alleen wel raar dat het er eerst op lijkt dat hij weer naar zijn oude plaats terug gaat.
Het graaft en het komt van alle kanten... Rara wat is dat? Een stereomol!

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #147 Gepost op: 22-01-2010, 17:52:03 »
Wat mij verder aan het denken zet zijn de uitspraken van Angela. Wel heel erg toevallig toch dat de Dots exact in deze tuin opnames hebben gemaakt 30 jaar geleden. Ik geloof niet in die toevalligheid. Als ik denk aan 30 jaar dan kom ik bij Kim en Arjen uit die in 2009 dan 30 jaar oud zijn.

dat was die keiharde echo ....  ::rofl::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #148 Gepost op: 22-01-2010, 17:53:48 »
Nadat Arjen zelf zijn geheime opdracht was gaan halen, heeft hij Barbara naar de enveloppen gestuurd. Waarschijnlijk is hij toen op haar lege plaats gaan zitten, omdat hij zelf zo ver aan het uiteinde van de tafel zat. Het is alleen wel raar dat het er eerst op lijkt dat hij weer naar zijn oude plaats terug gaat.

Dat dacht ik eerst ook maar op dat moment zie je hem teruggaan naar zijn eigen plaats en daar zie je hem ook nog zitten eten...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #149 Gepost op: 22-01-2010, 17:56:02 »
Nadat Arjen zelf zijn geheime opdracht was gaan halen, heeft hij Barbara naar de enveloppen gestuurd. Waarschijnlijk is hij toen op haar lege plaats gaan zitten, omdat hij zelf zo ver aan het uiteinde van de tafel zat. Het is alleen wel raar dat het er eerst op lijkt dat hij weer naar zijn oude plaats terug gaat.
Verwissel van plaats met de mol was ook een opdracht bij het Argentinië etentje. Dan die gele boot erbij, Arjen zat in de boot bij aflevering 1.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #150 Gepost op: 22-01-2010, 18:09:24 »
Eén van de dingen die ik nog steeds niet begrijp is waarom Erik aan de groep vertelt dat hij die telefoon heeft gepakt.

Wat daarbij opvalt is dat hij praat over acht enveloppen terwijl er maar zeven liggen ...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #151 Gepost op: 22-01-2010, 18:32:39 »
Wat daarbij opvalt is dat hij praat over acht enveloppen terwijl er maar zeven liggen ...

Goed dat je daar nog over begint,dat viel mij ook op maar is verder weer langs me heen gegaan.
Maar dit klopt.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2010, 22:28:36 door maud, Reden: quote gefixed »
Ananas

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #152 Gepost op: 22-01-2010, 18:45:14 »

Wat daarbij opvalt is dat hij praat over acht enveloppen terwijl er maar zeven liggen ...





Goed dat je daar nog over begint,dat viel mij ook op maar is verder weer langs me heen gegaan.
Maar dit klopt.

Dit komt natuurlijk door dat ze er nog geen rekening mee hielden dat Manuel verstek liet gaan wegens ziekte. Die achtste enveloppe was dan voor Manuel geweest.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #153 Gepost op: 22-01-2010, 19:03:49 »
Dat met die 8 enveloppen vind ik ook raar, waarom niet eentje weggehaald waar geen joker of mobieltje in zat. Is dit een hint?
Daarbij vind ik het vreemd dat Erik direct aan tafel roept als hij wordt weg geroepen: telefoon. Wist hij dat er een telefoon in die envelop zat?
Bij mij toch ook weer aan het verdachtenlijstje toegevoegd.

Offline molletje20

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #154 Gepost op: 22-01-2010, 19:33:55 »
Had iemand hier al naar gekeken?
Misschien stelt het wel niks voor hoor, gewoon een reclame voor een telefoon in Japan, staan ze natuurlijk bekend om maar het is wel erg lang in beeld. Ik ben niet echt goed in digitale bewerking want kan net niet zien wat erop staat:

Sherlock Moles

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 3
« Reactie #155 Gepost op: 22-01-2010, 19:52:22 »
Even een shotje van Barbara op de krukken voor de test, en 1 shot van Barbara bij het eliminatie steentjes spel.
Zoals je kunt zien, heeft Barbara normaal gesproken haar haar op haar rug/schouders.
Bij het eliminatie spel, heeft ze expres haar haren naar voren gehaald, waardoor haar oren nauwelijks zichtbaar zijn.
Dit zegt maar weer, dat de kans dat Barbara oortjes draagt hoog is.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 3
« Reactie #156 Gepost op: 22-01-2010, 20:01:47 »
OK, dit was één van de beste afleveringen ooit. Top opdrachten en leuke twists.

Jammer dat Manuel weg is. Ik vond hem een leuke kandidaat vanwege zijn enthousiasme. Hij was ook mijn winnaar.  :-\\
Ook geen leuke manier om weg te gaan.

De taxi opdracht vond ik leuk, maar was niet zo geweldig in beeld gebracht. Waarschijnlijk gebeurde er teveel tegelijk om alles goed te kunnen filmen.
De tweede opdracht was helemaal geweldig. Leuk om Angela en Karel weer terug te zien, en met een paar leuke gesprekken. Geniaal om alle kandidaten dezelfde opdracht te geven. Ondanks dat het voor de kandidaten niet heel gezellig was, heb ik genoten.
Bij de laatste opdracht was ik echt helemaal verbaast. Ik had eerst wel het gevoel "Hè, nu al de test," maar dacht vervolgens de dat tijd sneller leek te zijn gegaan omdat de aflevering zo leuk was. Toen gespannen afwachten of mijn mol er in zou blijven ( :P). Verbaast staan dat Arjen er niet uit vloog en alleen nog Barbara en Erik over waren, die er nog niet uit konden. Toen pas op de klok gekeken om te zien dat de aflevering nog lang niet over was. Aardig dat ze Barbara hebben terug laten komen, maar waarom?


ik had gisteravond laat na het terug kijken van de aflevering een theorie bedacht dat Manuel helemaal niet ziek naar huis is gegaan, maar dat ze aflevering 4 voor aflevering 3 hebben opgenomen en hij daar af valt. :P Ik ben nu wat helderder en zal de aflevering nog eens terugkijken voordat ik verder uitweid over deze twijfelachtige theorie. Maar ze zouden er best leuke grappen mee kunnen uithalen. Kandidaat: "Ja, maar de mol zou zich toch bekend maken in aflevering 3." "Klopt, maar die nemen we overmorgen pas op."

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Aflevering 3
« Reactie #157 Gepost op: 22-01-2010, 20:07:35 »
(...) Hij was ook mijn winnaar.  :-\\ (...)
Ik las minnaar  ::rofl::
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 3
« Reactie #158 Gepost op: 22-01-2010, 20:11:54 »
Ik las minnaar  ::rofl::
::rofl::


ik had gisteravond laat na het terug kijken van de aflevering een theorie bedacht dat Manuel helemaal niet ziek naar huis is gegaan, maar dat ze aflevering 4 voor aflevering 3 hebben opgenomen en hij daar af valt. :P Ik ben nu wat helderder en zal de aflevering nog eens terugkijken voordat ik verder uitweid over deze twijfelachtige theorie. Maar ze zouden er best leuke grappen mee kunnen uithalen. Kandidaat: "Ja, maar de mol zou zich toch bekend maken in aflevering 3." "Klopt, maar die nemen we overmorgen pas op."
ik ben benieuwd, hoewel het me tot nu toe sterk lijkt
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 3
« Reactie #159 Gepost op: 22-01-2010, 20:23:03 »
ik ben benieuwd, hoewel het me tot nu toe sterk lijkt
Mij nu ook hoor, maar ik vond het grappig genoeg om toch nog even te posten. Waar je (lees mijn) gedachten wel niet heen kronkellen als je te lang over hetzelfde aan het nadenken bent.

Ik las minnaar  ::rofl::
::rofl:: ::ohno:: Toch liever Sanne.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2010, 20:24:37 door Rat »