Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 121728 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 3
« Reactie #260 Gepost op: 24-01-2010, 15:49:01 »
Ik neem aan dat voor dit seizoen niet speciaal dit gebouw is gebouwd om er hint van te maken. Angela zei al dat ze hier eerder was geweest voor 1 van haar clips.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline THT

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #261 Gepost op: 24-01-2010, 16:15:56 »
Had Sander Lantinga dat niet gedaan? WidM 2007, mol: Inge
Sander lag er wel gelijk als eerste uit...

Ik vind het trouwens ook verstandig om op de grootste gemene deler te stemmen, zeker de eerste paar executies, maar het is dus geen absolute sleutel tot succes.

Trouwens, we weten helemaal niet of Hind werkelijk denkt dat Frits de Mol is. Die beelden zijn er gewoon tussengemonteerd en of dat Hind is die dat aanklikt, een andere kandidaat of iemand van productie, dat is niet te zeggen.


De manier waarop 'een kandidaat een antwoord aanklikt' is nep. De muis beweegt nep.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #262 Gepost op: 24-01-2010, 16:27:56 »
De manier waarop 'een kandidaat een antwoord aanklikt' is nep. De muis beweegt nep.

Ja zal wel later ingemonteerd zijn.. Denk sowieso niet dat de computerbeelden live zijn opgenomen.. Want dan moeten ze het beeldscherm opnemen.. En dat is amper te doen met het licht etc..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 3
« Reactie #263 Gepost op: 24-01-2010, 16:42:57 »
Heeft iemand trouwens al geprobeerd uit te zoeken wat de ideale route geweest was op het parcours? Lijkt me dat er maar één mogelijke route was om alle geldpunten te pakken en toch nergens dubbel te rijden. Misschien zit er nog wat in?
The British are not impressed.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #264 Gepost op: 24-01-2010, 16:43:59 »
wou er net aan beginnen...je haalt me de woorden uit de mond  ;)

« Laatst bewerkt op: 24-01-2010, 17:04:56 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #265 Gepost op: 24-01-2010, 16:46:56 »
Ik vind deze site http://kahogo314.fan-site.net/slide/kouyou/geisenkaku.html best op dezelfde plek lijken.

Dat is de plek! Goed gevonden. Ik ben hier al een hele tijd naar op zoek. Nu nog kijken of we de exacte locatie kunnen vinden.

Screenshot van de steen van 16:45 met rechtsonder die van de website: exact hetzelfde:


Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #266 Gepost op: 24-01-2010, 17:08:36 »
wou er net aan beginnen...je haalt me de woorden uit de mond  ;)



Ben al even bezig, maar heb nu een methode gevonden: de stippen staan duidelijk op de linker of rechter weghelft. Als je hulppijltjes zet bij de rijrichting, ervan uitgaande dat in Japan iedereen links rijdt, moet het kunnen.
Tell me what your telescope says

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #267 Gepost op: 24-01-2010, 17:08:52 »
Viel me wat op..

Bij de vrijstellingen ronde einde aflevering 3..
Zie je de groep napraten maar dan zie je erachter kim lopen.. Wel appart want ze ging als 2de.. Dus ze kan ook niet terugkomen van een biecht want anders hoort Arjen daar te lopen.. Die als laatste zijn deel gaf aan Barbara..

Appart..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 3
« Reactie #268 Gepost op: 24-01-2010, 17:11:58 »
Viel me wat op..

Bij de vrijstellingen ronde einde aflevering 3..
Zie je de groep napraten maar dan zie je erachter kim lopen.. Wel appart want ze ging als 2de.. Dus ze kan ook niet terugkomen van een biecht want anders hoort Arjen daar te lopen.. Die als laatste zijn deel gaf aan Barbara..

Appart..
ik zag het ook, maar ik dacht dat Kim gewoon hier tussen de groep stond, dat deed ze een shot of 2 later wel, toen ontbrak er een andere kandidaat dacht ik

maar ze kan toch ook gewoon even naar de wc zijn geweest

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #269 Gepost op: 24-01-2010, 17:14:46 »
maar ze kan toch ook gewoon even naar de wc zijn geweest

Kan ook idd, maar miss kreeg ze info te horen over de volgende opdracht oid.. Omdat ze dat meestal te horen krijgt tijdens de biecht.. Maar de biecht was voor een struik.. Miss weinig tijd oid..

En zie nu dus ook dat ze in het volgende week filmpje dezelfde kleding aanhadden.. Dus ze gingen meteen door met de volgende opdracht..
« Laatst bewerkt op: 24-01-2010, 17:16:30 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 3
« Reactie #270 Gepost op: 24-01-2010, 17:17:26 »
Kan ook idd, maar miss kreeg ze info te horen over de volgende opdracht oid.. Omdat ze dat meestal te horen krijgt tijdens de biecht.. Maar de biecht was voor een struik.. Miss weinig tijd oid..

En zie nu dus ook dat ze in het volgende week filmpje dezelfde kleding aanhadden.. Dus ze gingen meteen door met de volgende opdracht..
ik denk dat de biechten gewoon worden opgenomen nu, omdat frits een shot later weg is en dan is kim er wel
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #271 Gepost op: 24-01-2010, 17:18:55 »
ik denk dat de biechten gewoon worden opgenomen nu, omdat frits een shot later weg is en dan is kim er wel

Ja maar de biecht van Frits zie je niet terug in de aflevering..
Maargoed kan er ook uit geknipt zijn in de montage..

Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 3
« Reactie #272 Gepost op: 24-01-2010, 17:30:26 »
Dat is de plek! Goed gevonden. Ik ben hier al een hele tijd naar op zoek. Nu nog kijken of we de exacte locatie kunnen vinden.

Screenshot van de steen van 16:45 met rechtsonder die van de website: exact hetzelfde:


Haha, dat had ik nog gezien, dan is het duidelijk. Ik kom er alleen nog niet verder mee.

Dat 'esdoorn blad' verhaal heeft trouwens toch niets met 'geisenkaku' te maken maar met het woord 'momiji' (de naam van de slideshow), dat betekend namelijk esdoorn.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #273 Gepost op: 24-01-2010, 17:39:37 »
Waarom zou Erik niet lekker fanatiek mee gaan doen als mol/kandidaat. Deed George dit ook niet? En dan komt die mobiele telefoon bij Erik, had George ook niet ineens een mobieltje als mol? Toch stof om over na te denken.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #274 Gepost op: 24-01-2010, 18:53:54 »
Ben er nog niet helemaal uit met dat parcours...er zit altijd wel een knelpunt, en ik weet niet of je wel op de linker- en rechterhelft van dezelfde straat mag rijden.

Hier is het originele parcours uit de aflevering (voor wie het ook eens wil proberen):


Hier poging 1:


Hier poging 2:
Tell me what your telescope says

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #275 Gepost op: 24-01-2010, 18:58:19 »
en nummer 3, als je niet op links/ rechts van de weg let (maar dan is 'ie makkelijk):
Tell me what your telescope says

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #276 Gepost op: 24-01-2010, 19:00:11 »
Over een doorgetrokken lijn een weg indraaien mag vast niet. Maar volgens mij gaat je zo'n tekening niet lukken omdat je de bebording niet ziet. Sommige straten waren 'eenrichtingsverkeer', maar dat zie je aan de kaart niet.

Toch succes.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 3
« Reactie #277 Gepost op: 24-01-2010, 19:00:46 »
Ik heb nog een keer de anagrammen generator geprobeerd op de combinatie:
http://pitr.net/an/words/dutch/reeriwueriuhsdvk
reeriwueriuhsdvk

Het valt me op dat de naam Erik, het vaakst voorkomt.

Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 3
« Reactie #278 Gepost op: 24-01-2010, 19:03:39 »
Wat ik jammer vind is dat die op de combinatie: welkjhadlkjhadf
geen anagrammen vind?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline M90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #279 Gepost op: 24-01-2010, 19:07:06 »
standaard manier waarop de tekst in beeld verschijnt, is elk jaar hetzelfde.