Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 59546 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #80 Gepost op: 20-03-2010, 20:42:00 »
Ik zou wel van Frits willen weten wat hem al vroeg op het juiste spoor zette, sinds wanneer stemde hij op Kim zijn mol in de test, en wat maakte dat hij dacht dat zij de mol was?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #81 Gepost op: 20-03-2010, 20:50:21 »
In aflevering 1 zegt hij haar al enorm verdacht te vinden, sindsdien zit hij volgens mij op haar [volgens de beelden] maar inderdaad interessante vraag. Straks zat hij vanaf aflevering 1 al goed ;)!

Ik zou wel willen weten of Kim [of sanne natuurlijk] het niet moeilijk vond om zulke "dikke" maatjes te zijn met de ander... [zelfde soort zonnebril, zelfde slippers, hand in hand lopen, jokers geven, hotelkamer delen enz enz]
Weet je het niet, antraciet

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragenvuur
« Reactie #82 Gepost op: 20-03-2010, 21:05:34 »
Ik van de kandidaten wel eens horen wat er is gebeurd in de tram tijdens de NL opdracht (kokers). Zagen Manuel, Tim en Sanne de laptop over het hoofd of zagen ze hem wel? Hoe werd er over gedacht dat Kim er voor ging zitten? Waneer wisten ze waar het eindpunt was? Hadden ze de juiste halte toen al gemist?
Voor de mol: Baalde je toen die opdracht toch net gehaald werd?

Offline belg

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #83 Gepost op: 20-03-2010, 21:13:29 »
Wat hadden de makers gedaan als de Nederlandse toeristen ook Sanne en Kim hadden herkend?

Dan zouden we in juli dus al geweten hebben wie de drie finalisten waren, waardoor énorm veel spanning én discussie verloren zou gegaan zijn! Wat een groot geluk dat dit niet gebeurd is eigenlijk.


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragenvuur
« Reactie #84 Gepost op: 20-03-2010, 21:32:42 »
Een geluk dus dat Sanne pas nu bekend is geworden met de serie Annie MG Schmidt, maar ook een geluk dat Kim een tijdje uit beeld is geweest.

Mijn vraag: er zijn dit seizoen vast weer vriendschappen gesloten, hebben die vriendschappen inmiddels ok al geleid tot samenwerking (of plannen daartoe) op zakelijk gebied, zoals samen een theaterproductie doen?

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #85 Gepost op: 20-03-2010, 21:47:30 »
Een geluk dus dat Sanne pas nu bekend is geworden met de serie Annie MG Schmidt, maar ook een geluk dat Kim een tijdje uit beeld is geweest.

Mijn vraag: er zijn dit seizoen vast weer vriendschappen gesloten, hebben die vriendschappen inmiddels ok al geleid tot samenwerking (of plannen daartoe) op zakelijk gebied, zoals samen een theaterproductie doen?

Nuja, Late Avond Idealen, misschien?
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragenvuur
« Reactie #86 Gepost op: 20-03-2010, 21:50:12 »
Mmmmm, oh ja.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #87 Gepost op: 20-03-2010, 22:19:02 »
Waarom werd Kim eigenlijk vastgebonden, in plaats van afgeschoten? Stond dat zo in het script? En was het specifiek bedoeld voor Kim als mol, of was de tweede 'gepakte' sowieso vastgebonden?
Tell me what your telescope says

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #88 Gepost op: 20-03-2010, 22:20:05 »
Waarom werd Kim eigenlijk vastgebonden, in plaats van afgeschoten? Stond dat zo in het script? En was het specifiek bedoeld voor Kim als mol, of was de tweede 'gepakte' sowieso vastgebonden?

Ze konden niet worden afgeschoten door de ninja. De ninja konden ze alleen aftikken.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #89 Gepost op: 21-03-2010, 15:59:13 »
Hoe reageerde de redactie toen bleek dat de lokatie en één van de finalisten uitgelekt waren?
En daaruit volgende de vraag, is er al over nagedacht hoe daarmee om te gaan in de toekomst?
Ananas

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #90 Gepost op: 21-03-2010, 16:19:57 »
Laten we dit topic inderdaad aub enkel gebruiken om vragen te stellen, dat maakt het des te overzichtelijker als zaterdag in aller ijl alle vragen doorgenomen en utigekozen moeten worden.

Daarbij ook: als er nog vragen zijn voor vroeg afgevallen kandidaten, laat ze ook maar weten, dan kunnen die mensen ook iets beantwoorden. :)


Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #91 Gepost op: 21-03-2010, 16:30:34 »
Oke, ik wil Manuel wel horen zaterdag  ;)
Manuel, hoe lang heb je erover gedaan om over je voortijdige exit heen te komen? En op welke mol zat je toen je eruit moest?

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #92 Gepost op: 21-03-2010, 16:32:04 »
Dan aan Tim een vraag:

Waar is het fout gegaan? je leek zo fanatiek en goed op weg.
Ananas

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #93 Gepost op: 21-03-2010, 16:48:02 »
En eentje aan Arjen:

Hoe voelt het, achteraf bekeken, dat door jouw strategie, elke andere kandidaat naar Kim als mol is geduwd? Als vb: toen Frits tegen jou zei in ruil voor een joker dat ie op Kim zou stemmen ging je er vanuit dat hij fout zat. Dit terwijl het tegendeel waar bleek te zijn.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Vragenvuur
« Reactie #94 Gepost op: 21-03-2010, 17:30:10 »
En eentje aan Arjen:

Hoe voelt het, achteraf bekeken, dat door jouw strategie, elke andere kandidaat naar Kim als mol is geduwd? Als vb: toen Frits tegen jou zei in ruil voor een joker dat ie op Kim zou stemmen ging je er vanuit dat hij fout zat. Dit terwijl het tegendeel waar bleek te zijn.

Dat moeten we afwachten?  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragenvuur
« Reactie #95 Gepost op: 21-03-2010, 17:36:09 »
Tim waarom jezelf bij de helicopter opdracht?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Vragenvuur
« Reactie #96 Gepost op: 21-03-2010, 17:42:52 »
Heeft Barbara niet van haar eerste "rode scherm" geleerd en bleef ze op dezelfde mol zitten?
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #97 Gepost op: 21-03-2010, 18:52:31 »
Aan de redactie: hebben jullie nou expres die volgorde van de kandidaten in het molboekje en op de site zo gemaakt, dat de eerste afvallers van rechts naar links op volgorde naast elkaar stonden?
Keep calm and eat chocolates!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Vragenvuur
« Reactie #98 Gepost op: 21-03-2010, 19:22:29 »
Een vraag voor Erik:

Waarom heb jij de jokers, die je van Arjen gekregen hebt toen hij eruit ging, weggegeven? Je had ze heel goed zelf kunnen gebruiken!! En heb je daar achteraf spijt van gehad?
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #99 Gepost op: 21-03-2010, 19:24:22 »
Een vraag voor Erik:

Waarom heb jij de jokers, die je van Arjen gekregen hebt toen hij eruit ging, weggegeven? Je had ze heel goed zelf kunnen gebruiken!! En heb je daar achteraf spijt van gehad?

Waarom zegt iedereen dat? Als Sanne 1 had gezegd en Kim 2 en Frits 3 dan had hij er zelf ook 1 gehad. :-\\
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...