Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 59537 keer)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Vragenvuur
« Reactie #100 Gepost op: 21-03-2010, 19:25:30 »
Waarom zegt iedereen dat? Als Sanne 1 had gezegd en Kim 2 en Frits 3 dan had hij er zelf ook 1 gehad. :-\\

Wat ik bedoel te zeggen: waarom die loting? Hij had ook gewoon zijn mond kunnen houden en zelf die 2 jokers kunnen gebruiken. Snapt u?
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #101 Gepost op: 21-03-2010, 19:27:54 »
Wat ik bedoel te zeggen: waarom die loting? Hij had ook gewoon zijn mond kunnen houden en zelf die 2 jokers kunnen gebruiken. Snapt u?

Dat heeft Arjen hem gevraagd toen hij die jokers gaf.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #102 Gepost op: 21-03-2010, 19:28:02 »
Wat ik bedoel te zeggen: waarom die loting? Hij had ook gewoon zijn mond kunnen houden en zelf die 2 jokers kunnen gebruiken. Snapt u?

Hij had Arjen beloofd er een spel voor te bedenken, en dat hadden de anderen ook gehoord ;)



Aan Loretta: hoe erg was de jetlag, naar Japan en terug in enkele dagen? ::hug::
Keep calm and eat chocolates!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Vragenvuur
« Reactie #103 Gepost op: 21-03-2010, 19:32:41 »
Dat heeft Arjen hem gevraagd toen hij die jokers gaf.

Hij had Arjen beloofd er een spel voor te bedenken, en dat hadden de anderen ook gehoord ;)



Oke, oke, ik heb dus ff niet opgelet  :-\\ Maar dan nog, IK zou ze stiekem gehouden hebben. Het blijft een spel he!?  ;)
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re: Vragenvuur
« Reactie #104 Gepost op: 22-03-2010, 01:39:53 »
Weet niet of ie er bij staat. Over de rijschool-opdracht.

Of Arjen écht twee keer over hetzelfde stuk is gereden, of dat dat bij het achteruit inparkeren gebeurde, want dat vind ik wel flauw dan.
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #105 Gepost op: 22-03-2010, 09:01:36 »
Als het as. donderdag niet duidelijk wordt [of nog mooier, als Kim de mol niet blijkt te zijn]:

Waarom kijkt Kim door T1 zonder motivatie (immers T1 kaartje onder de foto's ontbreekt in ons beeld, -> de foto die Kim kiest en haar bij T1 brengt], ziet Arjen [haar mol op dat moment], en doet er niets mee...?
Weet je het niet, antraciet

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #106 Gepost op: 22-03-2010, 10:59:40 »
Ook als het donderdag niet duidelijk wordt > hoe maakt de mol zich bekend in aflevering drie?

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #107 Gepost op: 22-03-2010, 11:03:22 »
Ook als het donderdag niet duidelijk wordt > hoe maakt de mol zich bekend in aflevering drie?

Hele goede vraag. De enige die 'bekend' wordt gemaakt in aflevering 3 is Frits, en hij is niet de mol.

(iemand suggereerde op dit forum dat 'ArgenTIENië' van Kim de bekendmaking was. Maar daar geloof ik niets van)

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #108 Gepost op: 22-03-2010, 11:05:45 »
Hihi, die "iemand" ben ik en ik geloof het lekker wel  ::pinokkio:: ;) Maar ik geef toe, als het dat is is het wel een beetje "slapjes". Er moet toch echt iets duidelijks zijn, Karel en Angela over laten vliegen [zo'n 40u] voor alleen een lunch?? Dat geloof ik niet! Vandaar het "toneelstukje" met Kim, argentinie is enige aanknopingspunt met 10,+,x theorie aangezien haar ketting ineens af is ten tijde van het toneelstukje ;)!

Als dat donderdag dus ook niet duidelijk wordt, waarom Karel en Angela over laten vliegen voor een "ongezellige" lunch? Heeft dat bewerkstelligd wat de programmamakers ook wilden?
« Laatst bewerkt op: 22-03-2010, 11:07:52 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #109 Gepost op: 22-03-2010, 11:07:43 »
Hele goede vraag. De enige die 'bekend' wordt gemaakt in aflevering 3 is Frits, en hij is niet de mol.

(iemand suggereerde op dit forum dat 'ArgenTIENië' van Kim de bekendmaking was. Maar daar geloof ik niets van)

Ja er zijn wel meer suggesties, bv dat Kim zich voorstelt en zegt dat ze laat 'blijken' dat ze de mol is. Maar het werd 'groots' aangekondigd, al in aflevering één, dus het moet iets zijn wat vantevoren geregisseerd kan worden. Dus ben zeer benieuwd! Waarschijnlijk zien we het donderdag al.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vragenvuur
« Reactie #110 Gepost op: 22-03-2010, 11:33:26 »
Een algemene vraag: hoe vonden jullie eigenlijk Japan? Was Tokyo echt zo imponerend als sommigen hier vinden? En hebben jullie überhaupt wel iets gezien?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #111 Gepost op: 23-03-2010, 17:11:32 »
Zullen we dit topic eens gaan samenvatten? Wie gaat er allemaal naar de fandag? Het lijkt me dan leuk als jullie het lijstje uitprinten en die vragen stellen die nog niet gesteld zijn. Het ging vcorig jaar met wat vragen een beetje mis vorig jaar, die staan nog steeds open.

Met name maak je denk ik kans met vragen aan kandidaten die snel afvielen. Daar zal de minste belangstelling voor zijn, en voor Kim het meest. Is al een beetje bekend wie van de 10 allemaal komen? ::hug::

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #112 Gepost op: 23-03-2010, 17:21:09 »
Of dat 'FLOWER' nou expres was. ::jaja:: Ookal kom ik niet. :(
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #113 Gepost op: 23-03-2010, 18:13:35 »
Ik kom ook niet. Maar ik ben wel heel benieuwd waarom Erik steeds "het verkeerde"  zei. Vooral of hij dat in opdracht deed, of opzettelijk om zichzelf verdacht te maken, of per ongeluk, waarbij het door de regie is uitvergroot.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragenvuur
« Reactie #114 Gepost op: 23-03-2010, 18:21:25 »

 Is al een beetje bekend wie van de 10 allemaal komen? ::hug::


Als je de laatste podcast opent, hoor je Joeri de namen zeggen.

Pieter Jan uiteraard. Hind en Erik onder voorbehoud, Loretta niet, en ik dacht de anderen wel. Dus in elk geval is de mol erbij, zaterdag.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #115 Gepost op: 24-03-2010, 12:40:06 »
Voor Manuel: Wie dacht jij dat de mol was toen je ziek werd? (oftewel, dacht jij al Kim en was je mogelijk dus ver gekomen?)

Voor Tim: hoelang duurde je voorbereiding, wat voor vragen en gegevens had jij al vantevoren in je boekje geschreven?

Voor de rest: hadden jullie net als Tim zelf al een molboekje mee in het vliegtuig, of wachtten jullie tot je in Japan een molboekje kreeg?

Voor Hind: jij liep vrij gemakkelijk met die geldzakjes in het park, vond je Arjen en Erik geen watjes dat zij zo moeilijk liepen te doen? Verdacht je hen daardoor als mol?
Keep calm and eat chocolates!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Vragenvuur
« Reactie #116 Gepost op: 24-03-2010, 13:52:36 »
Aan de Mol (Kim dus): Vond je niet dat er wat te veel vrijstellingen werden verdiend? Dat het de kandidaten wat te gemakkelijk is gemaakt? Het spel is toch veel leuker met échte afvallers!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #117 Gepost op: 25-03-2010, 09:55:50 »
Voor Manuel: Wie dacht jij dat de mol was toen je ziek werd? (oftewel, dacht jij al Kim en was je mogelijk dus ver gekomen?)

Dat was Erik he, zei hij ook in de molmail. Je hoort hem ook zeggen vorige week dat hij "als het dan echt Erik niet is" het Sanne wel zal zijn. Hij heeft dus daar vlak voor te horen gegeven dat Erik geen finalist was.

De rest van de vragen zal ik even in de samenvatting opnemen!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

revadebe

  • Gast
Re: Vragenvuur
« Reactie #118 Gepost op: 25-03-2010, 10:49:11 »
Ik denk toch dat het feit dat Kim zich voorstelt aan de rij-instructeur de hint is naar het 'bekendmaken'. Het is tenslotte nooit gezegd dat het bekendmaken tijdens de lunch had moeten gebeuren.

Maar even iets anders, hebben jullie al een bevestigingsmail gehad van de molfandag?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #119 Gepost op: 25-03-2010, 11:44:08 »
 
Zullen we dit topic eens gaan samenvatten? Wie gaat er allemaal naar de fandag? Het lijkt me dan leuk als jullie het lijstje uitprinten en die vragen stellen die nog niet gesteld zijn

Okay bij dezen dan wat van onze vragen! Heb er hopelijk niet te veel gemist maar het moet wellicht een overzichtelijk lijstje zijn, het meeste gaat natuurlijk naar Kim, verdere aanvullingen moeten de mensen die gaan er maar even bij uitprinten.


KIM
Ik zou wel willen weten of Kim het niet moeilijk vond om zulke "dikke" maatjes te zijn met Sanne
Waarom keek je door T1 zonder motivatie (immers T1 kaartje onder de foto's ontbreekt in ons beeld), ziet Arjen [haar mol op dat moment], en doet er niets mee...? 
Of je echt baalde van de duidelijke verspreking/voorkenniszaak op de tempeltrap en waar de fout zat, slechte crew-instructie?
Wat Kim van eigen prestaties dacht in de karaoke, met name het raden lijkt lastig. Je wilt toch actief meedoen maar voor je het weet raad je het goed. Want het is vooraf niet te voorspellen welk lied het andere team uitkiest om uit te beelden.
Wat dacht Kim toen ze live op televisie werd ontmaskerd door Heinz?
Of Kim nu echt erg verdrietig was dat ze moest huilen bij Arjen's vertrek of dat het vooropgezet was en dus acteerwerk. Als mol zal ze al wel geweten hebben dat hij als laatste die haar niet verdacht moest vertrekken.
Of je bedoeling vanaf dag 1 was duidelijk te mollen "Is toch leuk, een beetje fucken?" en later in het holland village wat ook iedereen opviel?
Of de strategie bij de lunch met angela en karel achteraf een misser was omdat je duidelijk een kandidaat werd gevonden?
Of je nu echt met muntjes loopt te gooien?

ALGEMEEN
horen wat er is gebeurd in de tram tijdens de NL opdracht (kokers), bv. wanneer wisten ze waar het eindpunt was? Voor de mol: Baalde je toen die opdracht toch net gehaald werd?

of de kandidaten ongeveer de planning weten, dus hoe lang ze op een bepaalde plek blijven, hoeveel opdrachten ze nog moeten doen voor de test. Enz.

er zijn dit seizoen vast weer vriendschappen gesloten, hebben die vriendschappen inmiddels ok al geleid tot samenwerking (of plannen daartoe) op zakelijk gebied, zoals samen een theaterproductie doen naast Late Avond Idealen

allen; hoe ze het spel zijn ingegaan, of ze ook wilden gaan mollen of juist molvangen. Erik staat bijv. zeer bepaald in het spel en is constant heilig boontje. Tim leek zeer voorbereid te beginnen... Arjen heeft vreemde kleding bij zich zoals die vogel die Miauw zegt, heeft-ie daar over nagedacht? Enzoverder. 

hoe vonden jullie eigenlijk Japan? Was Tokyo echt zo imponerend als sommigen hier vinden? En hebben jullie überhaupt wel iets gezien?

 
HIND
jij liep vrij gemakkelijk met die geldzakjes in het park, vond je Arjen en Erik geen watjes dat zij zo moeilijk liepen te doen? Verdacht je hen daardoor als mol?

MANUEL
hoe lang heb je erover gedaan om over je voortijdige exit heen te komen?

TIM
Waar is het fout gegaan? Hoe was je gebleken voorbereiding thuis, wist je dat je in de eerste afleveringen zeer breed tot wel 5 a 6 kandi's moet spreiden?
 
FRITS
Draagt de vrouw van Frits wel eens "manga's" en hoe lang Frits nou echt in dat bos heeft gezeten en hij daarna erg stonk na een week dezelfde kleding.
 
ERIK
Waarom je zo doelbewust je wilde uiten als de kandidaat en nooit hulpmol wilde zijn wat anderen toch op dwaalsporen kan brengen?

ARJEN
Arjen's strategie bij het test invullen;
I - Hoe voelt het, achteraf bekeken, dat door jouw strategie, elke andere kandidaat naar Kim als mol is geduwd? II - heb je voor de veiligheid in de test ook iets op Kim ingevuld toen je hoorde dat iedereen voor haar ging?
 
Waarom Arjen die joker liet zien tijdens de groepfoto.

BARBARA
Heb je niet van het eerste "rode scherm" geleerd, bleef je op dezelfde mol zitten?
 
SANNE
Of Sanne geacteerd heeft op een bepaalde momenten en welke acteer prestatie zij zelf goed vond.
 


CREW
Hoe kon Arjen in aflevering 6 een groen scherm krijgen en in aflevering 7 een rood scherm, had Kim echt virtueel rood?

Is de crew tegen veel bureaucratie aangelopen bij het krijgen van vergunningen voor het filmen op bijvoorbeeld de brugpijlers?

Waarom nu juist Rodin als kokerantwoord werd genoemd in aflevering 2, is de verklaring de eerste letters van alle antwoorden FLOWER?

Of Arjen écht twee keer over hetzelfde stuk is gereden, of dat aangerekend is dat het bij het achteruit inparkeren gebeurde.

Wie de stem uit de bioscoop is.

Waar stond het gouden vraagteken voor?

Het hele en complete chronologische verhaal van Holland Village. Wie heeft nou wanneer (en hoe vaak) op welke knop gedrukt?
 
Of je er rekening mee houdt dat er theorieen en hints ontstaan en gevonden worden en dan tussentijds nog komende afleveringen anders monteren?
« Laatst bewerkt op: 25-03-2010, 11:54:31 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)