Jayne. Hier draai de zaken natuurlijk om. De super-kandidaatproef werd gefilmd in het begin van de serie en daar kwam Marc uit als SK. Wat Marc later echt in het spel doet ligt niet in handen van WV.
En daarbij de montage van de beelden en het opstellen van het rijtje gebeurde natuurlijk later in België, doen WV de volgorde van afvallen kende.
Hoi Lowprofile!
Ik weet niet of we elkaar helemaal begrijpen, maar ik bedoel dus het volgende:
Na het filmen van de serie (en de einduitslag dus bekend is) gaat WV thuis in België de afleveringen monteren. Ze vinden dat er ook deze keer een hint in moet zitten naar de volgorde van de afvallers en (dus) de finalisten. Het intro is al eens gedaan en bovendien riskant omdat er erg op gelet wordt, maar men vindt een goed alternatief in een montage van de overgebleven 9 kandidaten op het moment van de superkandiaten-opdracht in aflevering 2. Tot zover zijn we het denk ik wel eens.
Het meest logische zou nu zijn dat het rijtje gewoon gevolgd wordt en Marc de volgende keer afvalt. Natuurlijk. Maar het zou ook best kunnen dat WV hier toch op de valreep nog een verrassingselement in heeft toegevoegd, namelijk dat de theorie voor iedereen opgaat, behalve voor de 'superkandidaat'. Hij heeft die titel tenslotte niet voor niks gekregen, he? En zeker omdat het de laatste executie voor de finale is, acht ik dit zeker niet onmogelijk.
Eén ding is iig zeker: ik zal zondag met angst en beven uitzien naar de executie. In de pool gok ik op Marc, Inge en Stijn als finalisten, want nu nog veranderen zou toch niks uithalen mocht het fout blijken te zijn.