Auteur Topic: [Theorie]Cijfertheorie.  (gelezen 42243 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #100 Gepost op: 12-01-2011, 17:31:38 »
aaah ik snap het maar ben niet overtuigd ;) ik blijf het wel volgen ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #101 Gepost op: 12-01-2011, 17:34:27 »
zo kan ik het ook. Dan kan ieders geboorte jaar kloppen, als je maar weet wat je moet delen optellen noem maar op.


---------------------------
Dit jaar is er voor elke kandidaat wel een link te vinden. Dit doet widm om ons zoveel mogelijk in de war te brengen. Alleen zie ik en lees ik dat er veel meer links te koppelen zijn aan Miryanna. Ook de opmerking van cheese in het spaans. Kijk eens in de camera en say cheese
zie foto


Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #102 Gepost op: 12-01-2011, 17:37:57 »
Als alles te linken is dan is dit ook te linken. Onderweg Naar Morgen= Opnieuw 'N Mol
LOL ;)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #103 Gepost op: 12-01-2011, 17:41:12 »
zo kan ik het ook. Dan kan ieders geboorte jaar kloppen, als je maar weet wat je moet delen optellen noem maar op.



Nou ja, niet helemaal. Want om Anna's leeftijd ten tijde van de opname te weten, moet je wel degelijk haar geboortejaar weten!

Aan de andere kant is het wel zo dat ik dit mede postte om aan te geven dat een cijfertheorie al heel snel op meerdere kandidaten kan slaan, en dus meestal geen sluitende manier is om de mol te vinden.

Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #104 Gepost op: 12-01-2011, 17:52:15 »
Ik heb het niet zo op de cijfertheorieën. ::rofl::

Wat wil je hier verder mee? Kan je het aan iemand linken?

Ik denk dat er wel een link is met de getallen maar dan eerder gebasseerd op het land ipv op een kandidaat.

Offline Labyrintha

  • Forumlid
  • Nieuwe deelnemer - Jan Hooiman.
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #105 Gepost op: 12-01-2011, 19:06:04 »
Ik denk dat er wel een link is met de getallen maar dan eerder gebasseerd op het land ipv op een kandidaat.

Ik zit ook nog met de antwoorden van de vragenopdracht, El Salvador en Amerika.

Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #106 Gepost op: 12-01-2011, 19:54:20 »
Ik zit ook nog met de antwoorden van de vragenopdracht, El Salvador en Amerika.
Ze gaan sowieso nog ergens heen. Maar amerika is groot dus het kan midden-noord of zuid amerika zijn en als mijn theorie klopt tav 1811 en 2011 onafhankelijkheid zou het wel eens colombia kunnen zijn. En dat verklaard ook de aanwezigheid van Jody Bernal bij de ring verkiezing, Die jongen zat daar niet voor niets, dat geloof ik niet en dat is niet des mols om er iemand neer te zetten die er niks mee van doen heeft. Ze zeggen t omdat hij nooit gekozen wordt als kandidaat. JAJA hij heeft wel degelijk een rol dit jaar kan haast niet anders. Er zit veel meer achter.

Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #107 Gepost op: 14-01-2011, 15:56:58 »
Ze gaan sowieso nog ergens heen. Maar amerika is groot dus het kan midden-noord of zuid amerika zijn en als mijn theorie klopt tav 1811 en 2011 onafhankelijkheid zou het wel eens colombia kunnen zijn. En dat verklaard ook de aanwezigheid van Jody Bernal bij de ring verkiezing, Die jongen zat daar niet voor niets, dat geloof ik niet en dat is niet des mols om er iemand neer te zetten die er niks mee van doen heeft. Ze zeggen t omdat hij nooit gekozen wordt als kandidaat. JAJA hij heeft wel degelijk een rol dit jaar kan haast niet anders. Er zit veel meer achter.0
Op een kamerdeur stond het getal 111 ( 6x111 is duivelsgetal in 6e aflevering ) Het zal niet geheel toevallig zijn dat kamer 111 in beeld werd gebracht.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #108 Gepost op: 25-01-2011, 23:16:27 »
En wederom een "11" in afl. 4....
Omnia vincit amor

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #109 Gepost op: 27-01-2011, 23:58:23 »
Voor de liefhebbers: in het begin van de aflevering kwam het getal 11 weer voorbij.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #110 Gepost op: 28-01-2011, 08:28:17 »
Voor de liefhebbers: in het begin van de aflevering kwam het getal 11 weer voorbij.

Ja, op de vloer o.i.d. toch?
Laten we jabberen.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #111 Gepost op: 28-01-2011, 13:12:20 »
Yes.



Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #112 Gepost op: 28-01-2011, 16:29:19 »
Soms ben ik gewoon een beetje bang dat de terugkerende 11 gewoon staat voor de 11e letter van het alfabet: K.

En dat Karin dan de mol is...
Zo simpel kan het ook gewoon zijn.
Laten we jabberen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #113 Gepost op: 28-01-2011, 16:36:47 »
Soms ben ik gewoon een beetje bang dat de terugkerende 11 gewoon staat voor de 11e letter van het alfabet: K.

En dat Karin dan de mol is...
Zo simpel kan het ook gewoon zijn.
dat zou ik leuk vinden ;D.
past bij mijn hint: KM= Karin Mol
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #114 Gepost op: 28-01-2011, 16:54:03 »
Soms ben ik gewoon een beetje bang dat de terugkerende 11 gewoon staat voor de 11e letter van het alfabet: K.

En dat Karin dan de mol is...
Zo simpel kan het ook gewoon zijn.

Iemand poste onlangs (weet niet meer wie en waar) dat je in een bepaalde aflevering de klok zag teruglopen van 34 naar 33. En dat Pepijn dan in beeld was. Hij was jarig en werd 34: 33 -> 34. Klok liep dus omgekeerd terug.

Als je van het omgekeerde alfabet (dus vanuit de z) telt, is de 11e letter de P..  :o

Pepijn is mijn 2e verdachte als mol. Patrick staat op 1. Schiet lekker op dit.. :D
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline robostar

  • Forumlid
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #115 Gepost op: 30-01-2011, 18:49:12 »
Hallo allemaal
ik ben een trouwe mol fan ::ok:: en ben bekent met alle theorieen van de vorige jaren, maar volgens mij moeten we niet Te moeilijk kijken.

alleen bij de Bus opdracht(aflevering 1) had ik de volgende cijfers opgemerkt
anelheid met 80 mensen in de bus was: 15
welke vlag stond op de spiegel van de bus: Amerikaanse: op de vlag staan 50 sterren(van alle staten) die je ook mee kunt tellen, en er waren 4 spiegels waar de amerikaanse vlag op stond, dus je kunt ook nog 50 x 4 doen: 200 ::vergroot:: (maar mischien is die x4 wat ver gezocht)
het aantal kippen in de mand : 4
nationaliteit van de vrouw: Salvadoriaans (hier kon ik helaas niks mee)
hoe heet de geit: Tin Tin, maar volgens de ondertiteling van WIe is de mol Tien Tien(doen ze vast niet zomaar) : dus 2 x 10

hopenlijk kunnen jullie hier weer mee vooruit :D
« Laatst bewerkt op: 31-01-2011, 17:02:00 door robostar »

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #116 Gepost op: 30-01-2011, 18:52:42 »
Hallo allemaal
ik ben een trouwe mol fan ::ok:: en ben bekent met alle theorieen van de vorige jaren, maar volgens mij moeten we niet Te moeilijk kijken.

alleen bij de Bus opdracht(aflevering 1) had ik de volgende cijfers opgemerkt
anelheid met 80 mensen in de bus was: 50
welke vlag stond op de spiegel van de bus: Amerikaanse: op de vlag staan 50 sterren(van alle staten) die je ook mee kunt tellen, en er waren 4 spiegels waar de amerikaanse vlag op stond, dus je kunt ook nog 50 x 4 doen: 200 ::vergroot:: (maar mischien is die x4 wat ver gezocht)
het aantal kippen in de mand : 4
nationaliteit van de vrouw: Salvadoriaans (hier kon ik helaas niks mee)
hoe heet de geit: Tin Tin, maar volgens de ondertiteling van WIe is de mol Tien Tien(doen ze vast niet zomaar) : dus 2 x 10

hopenlijk kunnen jullie hier weer mee vooruit :D
geweldig maar helaas gaat het op het begin al verkeerd: de snel heid met 80 mensen in de bus is 15 ipv 50...


Zelf heb ik het eigenlijk ook niet op cijfertheorieen... Als ik op Patrick wil uitkomen kom ik op Patrick uit, wil ik op Karin uitkomen kom ik op Karin uit en wil ik op Pieter jan uitkomen kom ik op PJ uit...
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline jordiu

  • Forumlid
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #117 Gepost op: 1-02-2011, 22:17:53 »
Zouden de rugnummers 3 en 11 in de bus tijdens opdracht 1, aflevering 1 niet kunnen wijzen op 3x11=33, de leeftijd van zowel Art als Pepijn op het moment dat die opdracht werd opgenomen. ::vergroot::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #118 Gepost op: 1-02-2011, 23:55:21 »
Alleen maar 7-letter woorden in de bus.
Zou de mol ook in 7 letters gespeld kunnen worden? (Patrick, Soundos)

En is er al ergens opgemerkt dat Tien Tien zou kunnen staan voor J J, Jip en Janneke? Zowel door Patrick als door Pieter Jan opgenoemd en ook nog eens een keer in de terugblik aan het begin van afl. 4.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Theorie]Cijfertheorie.
« Reactie #119 Gepost op: 2-02-2011, 00:02:41 »
Alleen maar 7-letter woorden in de bus.
Zou de mol ook in 7 letters gespeld kunnen worden? (Patrick, Soundos)

En is er al ergens opgemerkt dat Tien Tien zou kunnen staan voor J J, Jip en Janneke? Zowel door Patrick als door Pieter Jan opgenoemd en ook nog eens een keer in de terugblik aan het begin van afl. 4.
Scherp (JJ)! ::ok::

Maar ga ik toch voor je 1e optie (zit vast in een tunnel, hellup! 
Hoewel, neen, ik blijf er nog efkes in :) )
Omnia vincit amor