Auteur Topic: [Kandidaat] Liesbeth is de verliezer  (gelezen 208468 keer)

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #120 Gepost op: 19-01-2012, 23:19:06 »
En dan net te laat toch vreugde. Ik vond het er nep uit zien. Verdacht dus.

Liesbeth is sowieso behoorlijk 'nep', heb ik het idee. Niet haarzelf. Mol of geen mol.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #121 Gepost op: 19-01-2012, 23:20:03 »
En ik even oud.  ;D


En stiekem het geld in d'r zak stoppen...

Nogal opzichtig vond ik eigenlijk, met een enorme theatrale boog haar rechterzak in.
Je hoort Maarten even later gewoon het geld opeisen.
Wellicht "te" opzichtig?
Het ligt er dik bovenop.
"Te" dik?
Omnia vincit amor

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #122 Gepost op: 19-01-2012, 23:20:25 »
Hoe dan ook blijft Liesbeth verdacht, idd. Beetje té verdacht misschien, maar ja...

Het komt ook doordat de rest van de groep ineens veel minder verdacht lijkt. Daardoor staat Liesbeth meer in de schijnwerpers. Al vind ik niet dat ze heel veel verkeerd doet, ik vind vooral dat ze heel veel níet doet. Ze zit vaak in de grootste groep, wordt niet vaak in beeld gebracht door de montage. Ze is een low-profile mol.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #123 Gepost op: 19-01-2012, 23:20:40 »
Liesbeth is sowieso behoorlijk 'nep', heb ik het idee. Niet haarzelf. Mol of geen mol.
Ja, wilde net ook al zoiets zeggen, maar kan de juiste woorden er niet voor vinden.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #124 Gepost op: 19-01-2012, 23:20:53 »
Hoe dan ook blijft Liesbeth verdacht, idd. Beetje té verdacht misschien, maar ja...
dat bedoel ik:)
"Te"... ;)
Omnia vincit amor

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #125 Gepost op: 19-01-2012, 23:21:36 »
Liesbeth zegt dat ze Frits verdenkt en beantwoord daarna op de vraag of de mol een man of een vrouw is vrouw ??? ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #126 Gepost op: 19-01-2012, 23:25:42 »
En de kille reactie bij het groene scherm. ::ohno::
En dan net te laat toch vreugde. Ik vond het er nep uit zien. Verdacht dus.

Korte reactie van de wenkbrauwen en ogen duiden erop dat ze oprecht verrast is. Ze houdt dan wel weer knap haar lippen op elkaar en beweegt bewust naar voren, wat het weer dubbelzinnig maakt. Zo blijft het inderdaad verdacht.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #127 Gepost op: 19-01-2012, 23:26:25 »
Liesbeth zegt dat ze Frits verdenkt en beantwoord daarna op de vraag of de mol een man of een vrouw is vrouw ??? ::)

Frits is in het geheim een vrouw :-X
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #128 Gepost op: 19-01-2012, 23:28:38 »
Liesbeth zegt dat ze Frits verdenkt en beantwoord daarna op de vraag of de mol een man of een vrouw is vrouw ??? ::)

De montageman heeft wellicht zijn middelbare school nooit afgemaakt. ;)

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #129 Gepost op: 19-01-2012, 23:32:48 »
Wat me erg opviel is de testbiecht van Liebeth. Daarin zegt ze dat ze van alle andere kandidaten eigenlijk al bijna iedereen wel af kan strepen, maar dat ze nog twijfelt over Frits. Vervolgens beantwoort ze 'Is de Mol een man of een vrouw' met 'vrouw'. Bedoelt ze  zichzelf?

Edit: Oeps, spuit elf.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #130 Gepost op: 19-01-2012, 23:33:48 »
Het komt ook doordat de rest van de groep ineens veel minder verdacht lijkt. Daardoor staat Liesbeth meer in de schijnwerpers. Al vind ik niet dat ze heel veel verkeerd doet, ik vind vooral dat ze heel veel níet doet. Ze zit vaak in de grootste groep, wordt niet vaak in beeld gebracht door de montage. Ze is een low-profile mol.
Ja, klopt wel. Zelf ben ik net afgelopen week van Liesbeth naar Anne-Marie geswitcht. Vond het er qua montage wat te dik op liggen wat Liesbeth betreft. En ook dat ze bijv. zo vaak aan het woord is in de 'biechts'.
Maar ja, dubieus hoor, geef ik gelijk toe. Voor hetzelfde geld moet je dat juist wel als aanwijzing zien.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #131 Gepost op: 20-01-2012, 07:45:19 »
Ik vond destijds Kim er ook heel dik bovenop liggen, zo dik zelfs dat ik anderen ging verdenken. Dus dat is voor mij geen argument meer om iemand níet te verdenken.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #132 Gepost op: 20-01-2012, 10:41:29 »
Mogelijke hint naar Liesbeth...

Iedereen heeft in de riverjet een rood/oranje pakje aan, behalve Liesbeth. Zij draagt een geel pak. Op zich niet heel boeiend. Echter, Art maakt de opmerking: "Wat een passende kleding dragen jullie" (oid). Doordat Hadewych en Marit net daarvoor een opmerking maken over de kleding valt de opmerking van Art niet zo op. Maar hij kan met die opmerking best refereren aan het feit dat de mol (Liesbeth) een afwijkend pak draagt.

 ::vergroot::

Ik zal, als ik vanmiddag thuis ben, nog even de exacte quote opzoeken en er mooie screenshot bij zoeken, en er een hap klaar plaatje van te maken.

EDIT> In elk geval al wat plaatjes van WIDM.nl bijgevoegd om de afwijkende kleur van Liesbeths pak te laten zien.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2012, 10:46:26 door Rat »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #133 Gepost op: 20-01-2012, 10:50:43 »
Ik moet toegeven dat Liesbeth op dit moment nog de enige veilige molkeuze lijkt. Alle andere kandidaten hebben wel positieve acties op hun naam staan die moeilijk te verklaren zijn voor een Mol. Of in ieder geval moeilijk anders dan "een Mol doet ook dingen goed", wat overigens natuurlijk wel waar is als je de vorige series in het achterhoofd houdt.

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #134 Gepost op: 20-01-2012, 12:16:42 »
Alle getoonde antwoorden bij de executievragen van aflevering 3 slaan op Liesbeth, hmm blijft vreemd. ::wenkbrauw:: ::wenkbrauw:: ::wenkbrauw::
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #135 Gepost op: 20-01-2012, 12:51:48 »
Ik zit nu ook in de Liesbeth tunnel ::rofl::

Offline loismol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #136 Gepost op: 20-01-2012, 13:25:33 »
Mogelijke hint naar Liesbeth...

Iedereen heeft in de riverjet een rood/oranje pakje aan, behalve Liesbeth. Zij draagt een geel pak. Op zich niet heel boeiend. Echter, Art maakt de opmerking: "Wat een passende kleding dragen jullie" (oid). Doordat Hadewych en Marit net daarvoor een opmerking maken over de kleding valt de opmerking van Art niet zo op. Maar hij kan met die opmerking best refereren aan het feit dat de mol (Liesbeth) een afwijkend pak draagt.


Heeft waarschijnlijk met maten te maken. Anne-Marie, Frits, Maarten, Tim en William hebben mi grotere maten dan Liesbeth.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #137 Gepost op: 20-01-2012, 13:37:43 »
Heeft waarschijnlijk met maten te maken. Anne-Marie, Frits, Maarten, Tim en William hebben mi grotere maten dan Liesbeth.
Zonder die opmerking van Art zou ik er ook helemaal niks achter zoeken... door zijn opmerking wel.

Overigens denk ik dat Anne-Marie ook een kleiner maatje aan heeft, met duidelijk zichtbare M van Medium... in elk geval kan ik me niet voorstellen dat ze dezelfde maat heeft als Maarten. Maar goed, Liesbeth haar maat kan nog kleiner zijn.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #138 Gepost op: 20-01-2012, 14:15:00 »
De telefoon van Liesbeth gaat over. Ze lijkt al te weten dat het Art is. Wat doet Arts nummer in de telefoon van Liesbeth? Hebben ze al eerder contact gehad? (Het kan natuurlijk ook zijn dat ze allemaal al eerder telefoonnummers hebben uitgewisseld).

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #139 Gepost op: 20-01-2012, 14:34:48 »
Wat me bij Liesbeth als mol tegenstaat, is dat ze het meest verdacht wordt op de .nl site. En dat na drie afleveringen. Dat is dan een andere manier van montage dit keer?
No Milk today???