Auteur Topic: [Kandidaat] Liesbeth is de verliezer  (gelezen 208596 keer)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #340 Gepost op: 2-02-2012, 18:14:51 »
ik neig juist naar Liesbeth als verliezer in de finale. Ik zat laatst te denken van goh hoe gaan ze bekend maken wie r wint, wie r verliest en wie de mol is? Ik hou het dit jaar maar eens op dat eerst de winnaar bekend word en zodoende de verliezer en mol overblijven. Aangenzien Liesbeth en Tim erg verdacht doen/verdacht worden neergezet gok ik dat die 2 sowieso de finale halen. En ik zat altijd op Liesbeth als Mol maar denk er over na om te switchen naar Tim.
Dus de winnaar komt eerst en dan zien we Tim en Liesbeth en word de vraag der vragen gesteld: Wie is...de Mol?

Ik denk dat de keuze of ze eerst de winnaar of eerst de verliezer bekend maken grotendeels laten afhangen van wat het spannendst is. Bij Art, Patrick en Soundos werd eerst de verliezer bekend gemaakt. Leek me achteraf ook logisch omdat een week wachten op een keuze tussen Patrick en Art veel spannender was dan dat de keuze tussen Patrick en Soundos zou zijn.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #341 Gepost op: 2-02-2012, 21:39:25 »
Ik vind Liesbeth al een tijdje erg nep overkomen en heb haar nu als hoofdverdachte. Haar The good, the bad and the ugly was weliswaar goed maar is niet doorgedrukt. Komt voor de mol goed uit om kandidaats over te komen op een moment dat het niks oplevert. Verder is de "van achter naar voor-Staats" hint natuurlijk héél sterk (gevonden door niekypsv in aflevering 5-topic).
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline thomas66

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #342 Gepost op: 2-02-2012, 21:52:04 »
De kruisen die in alle afleveringen voorbij komen, zouden ook kunnen verwijzen naar de L van Liesbeth. Een kruis bestaat eigenlijk uit meerdere L's.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #343 Gepost op: 2-02-2012, 21:58:02 »
Titel van aflevering kijkt inderdaad mooi op Staats te slaan...maar ....
Wil ik dat?
Neen.
Waarom niet?:
Imho te makkelijk... te duidelijk...

The Good, the bad and the Ugly, is het goede antwoord....
Heeft wat weg van: winnaar, verliezer en de Mol....maar het antwoord koppel ik deze aflevering niet aan Liesbeth.

Omnia vincit amor

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #344 Gepost op: 2-02-2012, 21:59:13 »
Als Liesbeth de mol is, ga ik heel hard huilen en terugdenken aan Milouska. Ook van het  jeugdjournaal, Liesbeth is dan Milouska versie 2.0 maar dan vele malen slechter. Pffff. Ik weiger. >:(
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #345 Gepost op: 2-02-2012, 22:37:37 »
Hmmm, ze was een beetje mijn Mol, maar waarom wist ze meteen de goede cowboyfilm ?   :(
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #346 Gepost op: 2-02-2012, 22:43:17 »
die film wist ze omdat ze natuurlijk wist dat ze naar dat dorpje zouden gaan waar die film is opgenomen.. ;)
Liesbeth kon weinig mollen naast Hadwych die constant de walkie talkie had..
overigens keken ze niet vaak door die kijker.. lol.. tenminste niet dat wij zagen..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #347 Gepost op: 2-02-2012, 23:02:22 »
wat ik me afvraag? Waarom schiet liesbeth tim neer terwijl het onnodig is om iemand af te schieten

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #348 Gepost op: 2-02-2012, 23:04:54 »
wat ik me afvraag? Waarom schiet liesbeth tim neer terwijl het onnodig is om iemand af te schieten

"Gewoon omdat ze een gun in haar handen had en daar wil je dan mee schieten" oid. MOL!
Tell me what your telescope says

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #349 Gepost op: 2-02-2012, 23:31:54 »
"Gewoon omdat ze een gun in haar handen had en daar wil je dan mee schieten" oid. MOL!
Idd typische mol reactie.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #350 Gepost op: 3-02-2012, 00:19:06 »
alles wijst op Liesbeth hoe graag ik ook wil van niet.. ik kan haar maar niet minder verdenken.. alles wijst zo naar haar.. zo jammer als ze het blijkt te zijn...

Dan nog liever Tim (ookal wordt ie ook steeds molliger neergezet)

Maar het allerliefst William of Hadewych als mol..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #351 Gepost op: 3-02-2012, 09:39:26 »
"Gewoon omdat ze een gun in haar handen had en daar wil je dan mee schieten" oid. MOL!

Erg verdacht weer ja!

Toch pleit er ook iets (behoorlijk) tegen Liesbeth als Mol die opdracht: ze laat Frits 1500 euro in de pot brengen! In de tijd dat Frits 3X 500 euro pakt en 3X Liesbeth afdrukt, drukt Liesbeth geen enkele keer Frits af en pakt ze 1 joker. Frits wint en er gaat 1500 euro in de pot.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2012, 09:41:53 door Heinz »

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #352 Gepost op: 3-02-2012, 13:16:15 »
tis vast en zekerwelergens genoemd maar ikkan het zo niet vinden: in het volgende week filmpjevraagt hadewych aan liesbeth: ben jij de mol? liesbeth: *knikkend en big smile* nee.ik ben niet de mol. lijkt me best een sterke subtiele hint.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #353 Gepost op: 3-02-2012, 13:21:22 »
Het enige wat ik vooralsnog tegen Liesbeth vind pleiten is dat ze als enige de goede filmtitel noemt. Dat ze Frits niet afdrukt is ook onmols ja, hoewel ze misschien niet wist wat Frits aan het uitspoken was. Liesbeth blijft één van mijn mollen.

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #354 Gepost op: 3-02-2012, 13:27:54 »
tis vast en zekerwelergens genoemd maar ikkan het zo niet vinden: in het volgende week filmpjevraagt hadewych aan liesbeth: ben jij de mol? liesbeth: *knikkend en big smile* nee.ik ben niet de mol. lijkt me best een sterke subtiele hint.

Ja! in de preview geloof ik...was wel opvallend jah!

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #355 Gepost op: 3-02-2012, 13:33:30 »
Het enige wat ik vooralsnog tegen Liesbeth vind pleiten is dat ze als enige de goede filmtitel noemt. Dat ze Frits niet afdrukt is ook onmols ja, hoewel ze misschien niet wist wat Frits aan het uitspoken was. Liesbeth blijft één van mijn mollen.

Volgens mij weet Liesbeth wat Frits heeft. Direct nadat Frits aan Annemarie laat zien dat hij geld heeft, richt Annemarie zich op Liesbeth en vraagt wat zij heeft. Liesbeth was vlakbij en heeft dus kunnen zien of horen dat Frits geld had.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #356 Gepost op: 3-02-2012, 14:52:32 »
wat ik me afvraag? Waarom schiet liesbeth tim neer terwijl het onnodig is om iemand af te schieten
Kan een mollenactie zijn maar ook kandidaats.
Want Tim eruit betekent:
1. Ofwel een concurrent uit het spel die geen jokers pakt (i.e. de kans dat Tim geld gaat pakken is sws bijzonder klein met zijn track record.  ::) )
2. Ofwel een mol uit het spel die toch niet helpt en de andere (kandidaat, die mogelijk wel geld pakt) uit het spel kan helpen - daar was hij al mee bezig trouwens.

Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #357 Gepost op: 3-02-2012, 15:50:56 »
Er vanuitgaande dat een aantal maar lukraak aan het schieten was......waarom pakt Liesbeth geen geld om zich vervolgens af te laten schieten. Zou een mol dat niet liever doen ??

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #358 Gepost op: 3-02-2012, 18:09:04 »
Ik had deze post ook al in het afl 5 topic neergezet, maar misschien komt hij bij liesbeth beter tot zijn recht, omdat het hier over haar gaat.

Ik bedacht me opeens iets toen ik de herhaling zat te kijken. Bij het wild west spel mocht je bij een kistje kiezen OF geld OF joker OF 'boem'. Maar in het allerlaatste shot zien we frits liesbeth voor de 3e keer wegdrukken bij een kistje waar nog een joker ligt, maar geen geld. Dat betekent dus dat liesbeth daar geweest moet zijn en geld gepakt heeft. (want als ik het goed begrepen heb mag je maar 1 handeling uitvoeren bij een kistje, anders kan dit een zelfde kistje zijn waar Frits eerder geld heeft gepakt).

In de afl zien we Liesbeth geen geld pakken, alleen een joker, verder zigzagt ze maar wat door de ruimte, zoals ze zelf zegt. Maar toch is het geld weg daar op die plek, hoe kan dit..? is dit een strategie van de mol, gewooon zomaar rondlopen, geld en jokers kwijt maken/weggooien en dat we in afl 10 beelden zien hoe liesbeth geld weggooit? (bijvoorbeeld in die put op de achtergrond) Of heb ik het spel gewoon verkeerd begrepen? :P

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #359 Gepost op: 3-02-2012, 18:40:48 »
Ik had deze post ook al in het afl 5 topic neergezet, maar misschien komt hij bij liesbeth beter tot zijn recht, omdat het hier over haar gaat.

Ik bedacht me opeens iets toen ik de herhaling zat te kijken. Bij het wild west spel mocht je bij een kistje kiezen OF geld OF joker OF 'boem'. Maar in het allerlaatste shot zien we frits liesbeth voor de 3e keer wegdrukken bij een kistje waar nog een joker ligt, maar geen geld. Dat betekent dus dat liesbeth daar geweest moet zijn en geld gepakt heeft. (want als ik het goed begrepen heb mag je maar 1 handeling uitvoeren bij een kistje, anders kan dit een zelfde kistje zijn waar Frits eerder geld heeft gepakt).

In de afl zien we Liesbeth geen geld pakken, alleen een joker, verder zigzagt ze maar wat door de ruimte, zoals ze zelf zegt. Maar toch is het geld weg daar op die plek, hoe kan dit..? is dit een strategie van de mol, gewooon zomaar rondlopen, geld en jokers kwijt maken/weggooien en dat we in afl 10 beelden zien hoe liesbeth geld weggooit? (bijvoorbeeld in die put op de achtergrond) Of heb ik het spel gewoon verkeerd begrepen? :P

Scherp opgemerkt. Zou inderdaad wel een molactie kunnen zijn...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)