Auteur Topic: [Kandidaat] Liesbeth is de verliezer  (gelezen 208689 keer)

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #400 Gepost op: 9-02-2012, 23:02:30 »
Tijd voor een nieuwe theorie ? De Mol zit vaak in de groep bij de persoon die de crew neerzet als verdacht. Dan kunnen ze de fouten van de Mol uit de uitzending houden terwijl ze de fouten van die ander uitlichten.
Maar Inge, Dennis en Milouska werden toch helemaal niet verdacht in beeld gebracht?
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #401 Gepost op: 9-02-2012, 23:04:06 »
Maar Inge, Dennis en Milouska werden toch helemaal niet verdacht in beeld gebracht?

Nee zij niet, maar degene in hun groepjes misschien wel  ::vergroot:: . (dat is juist het idee)
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #402 Gepost op: 9-02-2012, 23:06:13 »
Ooh sorry  :-[ begreep het eventjes niet haha!
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #403 Gepost op: 9-02-2012, 23:06:44 »
Maar Inge, Dennis en Milouska werden toch helemaal niet verdacht in beeld gebracht?

Milouska niet? Dat was ook zo'n mol waarvan  vele dachten neeeeeee als die de mol blijkt te zijn kijk ik niet meer.. ligt er zoooooo dik bovenop..

En inge wisten de meeste natuurlijk al bij aflevering 2, dus als je dan eenmaal in die tunnel zit vind je alles wat Inge doet wel verdacht..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #404 Gepost op: 9-02-2012, 23:22:04 »
Liesbeth loopt in eerste instantie raar te doen bij de aggregaten maar plots springt wel die lamp aan. Tim geeft haar vervolgens de schuld - terwijl hij met haar bezig was!

Dat Frits op Liesbeth lijkt te stemmen is vrij funest voor Liesbeth als mol. Ik moet nog eens goed gaan overwegen of ik wel op haar blijf zitten. Wat Vera zegt is wel waar, hoe verder de serie vordert hoe meer mensen op de juiste mol zitten.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #405 Gepost op: 9-02-2012, 23:28:07 »
Bij de vrijstellingopdracht zat Liesbeth imho niet op de juiste positie voor een mol: als je als mol mag schieten heeft de groep tenminste een kwart minder kans om €2500 te verdienen. Die kandidaten die een vrijstelling willen trekken echt wel aan dat vlot, daar hoef je als mol niet bij te zitten.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #406 Gepost op: 9-02-2012, 23:29:52 »
klopt helemaal Lau.. en vorige week gaf ze ook al het goede antwoord op de westernmovie vraag,,.. ik wil het niet.. ik wil het niet.. ik wil william als mol!
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #407 Gepost op: 9-02-2012, 23:39:25 »
klopt helemaal Lau.. en vorige week gaf ze ook al het goede antwoord op de westernmovie vraag,,.. ik wil het niet.. ik wil het niet.. ik wil william als mol!

Wat wil je niet precies?  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #408 Gepost op: 9-02-2012, 23:45:35 »
dat Liesbeth toch de mol is..  ;) too obvious.. zou ik echt net zo jammer vinden als toen met Milouska..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #409 Gepost op: 9-02-2012, 23:47:07 »
Wat zowel voor als tegen Liesbeth pleit is dat ze ja knikt terwijl ze zegt dat ze niet de mol is. Heel onnatuurlijk om te doen. Wat ik dan weer tegen haar vind pleiten is dat ze Hadewych heel duidelijk maakt dat ze niet op haar moet stemmen. Zou een vrouwelijke mol dat over haar hart verkrijgen? Een vertrouwensband aangaan is niets nieuws voor een mol, maar om Hadewych in haar gezicht een leugen te vertellen? Ik vond het niet zo mols overkomen.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #410 Gepost op: 9-02-2012, 23:56:00 »
tja .. hadewych stemde wel op Liesbeth en zit er nog wel in... maar dat vond ik idd ook erg onmols.. en lichtelijk vals als ze wel de mol is..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #411 Gepost op: 9-02-2012, 23:57:21 »
Wat zowel voor als tegen Liesbeth pleit is dat ze ja knikt terwijl ze zegt dat ze niet de mol is. Heel onnatuurlijk om te doen. Wat ik dan weer tegen haar vind pleiten is dat ze Hadewych heel duidelijk maakt dat ze niet op haar moet stemmen. Zou een vrouwelijke mol dat over haar hart verkrijgen? Een vertrouwensband aangaan is niets nieuws voor een mol, maar om Hadewych in haar gezicht een leugen te vertellen? Ik vond het niet zo mols overkomen.

 Er zijn veel mensen die 'nee' schudden als ze op de vraag of ze er zin in hebben antwoorden met 'ja, ik heb er heel veel zin in'. Hoe het andersom werkt weet ik niet...
...maar soms even niet :)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #412 Gepost op: 10-02-2012, 00:28:34 »
ik vond het juist natuurlijk overkomen.. zo praat ze toch heel vaak.. het kwam meer op mij over van..: ik ben.. en dan NIET met een knikje om het extra kracht bij te zetten..... de mol..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #413 Gepost op: 10-02-2012, 01:06:10 »
Bij de vrijstellingopdracht zat Liesbeth imho niet op de juiste positie voor een mol: als je als mol mag schieten heeft de groep tenminste een kwart minder kans om €2500 te verdienen. Die kandidaten die een vrijstelling willen trekken echt wel aan dat vlot, daar hoef je als mol niet bij te zitten.
Wat dat betreft kun je inderdaad eerder Hadewych als mol zien. Als je bij de eerste keer schieten al zo mist, dan valt het ook veel minder op als je niet in de buurt van dat vlot komt met je pijlen...

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #414 Gepost op: 10-02-2012, 09:32:02 »
Bij de vrijstellingopdracht zat Liesbeth imho niet op de juiste positie voor een mol: als je als mol mag schieten heeft de groep tenminste een kwart minder kans om €2500 te verdienen. Die kandidaten die een vrijstelling willen trekken echt wel aan dat vlot, daar hoef je als mol niet bij te zitten.

Ah fijn tegenbewijzen! Momenteel zit ik wel ver in de tunnel Liesbeth, maar zoals hierboven ook al aantal keren is gezegd..te opvallende mol.

En het snel "nee" zeggen op Hadewych is misschien vrij onmols gezien het verleden. Maar als Liesbeth de mol is, kan ik me indenken dat je in de verdediging schiet. Als jezelf iets gaat ontkennen (mocht je dat nodig vinden), dan schiet je toch ook in de verdediging zo van "dat heb ik niet gedaan"

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #415 Gepost op: 10-02-2012, 10:38:35 »
Dat Frits op Liesbeth lijkt te stemmen is vrij funest voor Liesbeth als mol. Ik moet nog eens goed gaan overwegen of ik wel op haar blijf zitten.

In de biecht zegt Frits dat hij Liesbeth het meest verdenkt maar naderhand vertelt Frits dat hij heel veel vragen niet wist en de test heel slecht gemaakt had. Dus wellicht heeft hij onbedoeld heel weinig op Liesbeth ingevuld.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline avonasac

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik kwam, ik zag en ik molde
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #416 Gepost op: 10-02-2012, 11:23:38 »
Er zijn ook aanwijzingen dat Liesbeth de winnaar wordt. Je wordt ook tegenwoordig overspoelt met aanwijzingen en hints en dan worden er nog vele aanwijzingen bedacht, die oorspronkelijk niet eens aanwijzingen zijn. Je ziet door de bomen de mol niet meer.
Tunnel in, Tunnel uit, Tunnel in, Tunnel uit. Maar ik zal je krijgen, jij Molletje

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #417 Gepost op: 10-02-2012, 11:53:09 »
In de biecht zegt Frits dat hij Liesbeth het meest verdenkt maar naderhand vertelt Frits dat hij heel veel vragen niet wist en de test heel slecht gemaakt had. Dus wellicht heeft hij onbedoeld heel weinig op Liesbeth ingevuld.

Ja, dat is inderdaad mogelijk. Toch brengt het me wel in verwarring. Ik vind het uberhaupt raar dat we zo duidelijk een beeld krijgen van wie Frits verdenkt. Alleen als Liesbeth de mol is is dat een goede manier om de kijker in verwarring te brengen. En dat is ze goed gelukt. Liesbeth noemde tijdens de testbiecht geen namen, op basis daarvan dacht ik dat Liesbeth exit zou zijn, maar dat viel gelukkig mee.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #418 Gepost op: 10-02-2012, 12:07:01 »
In de biecht zegt Frits dat hij Liesbeth het meest verdenkt maar naderhand vertelt Frits dat hij heel veel vragen niet wist en de test heel slecht gemaakt had. Dus wellicht heeft hij onbedoeld heel weinig op Liesbeth ingevuld.

Ik heb het ook al vorige week geroepen over Marit die veel vragen niet wist:

Iemand die de juiste mol heeft, en de test slecht maakt of niet goed voorbereidt en daardoor veel vragen niet weet zal over het algemeen winnen van iemand die de test juist heel goed voorbereid maar de verkeerde mol(len) in gedachten heeft.

Met de goede mol heb je de hoofdlijnen goed en de moeilijkere vragen zijn gokwerk. Met de verkeerde mol heb je de hoofdlijnen fout en de moeilijkere vragen waar je goed op gestudeerd hebt ook. (Tenzij je heel veel geluk heb en jouw verdachte en de mol veel gemeenschappelijke delers hebben)

Als Frits daadwerkelijk op Liesbeth stemt, zal ze de mol niet zijn. Er zijn genoeg anderen die niet op Liesbeth stemmen en met Liesbeth als mol de test slechter hadden moeten maken dan Frits.


Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Liesbeth is (niet) de mol
« Reactie #419 Gepost op: 10-02-2012, 21:48:32 »
wij roepen elke jaar wie het meest verdacht wordt gemaakt is niet de mol. misschien hebben ze wel omgedraaid de meest verdachte mol is de mol. ze moeten het toch spannend houden immers alles wordt afgezocht en nog een keer bekeken.