Auteur Topic: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing  (gelezen 199774 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #440 Gepost op: 12-02-2012, 22:34:08 »
Woah, zeg, hoeveel meer plausibele uitleggen komen er nog? ;D Anne-Marie die geen bondjes wil sluiten maakt zeker ook een kans! En die van Liesbeth en Hadewych vind ik beide ook sterk. Ienie miene mutte dan maar? ::)

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #441 Gepost op: 13-02-2012, 16:56:11 »
die over anne-marie vind ik toch het meest overtuigend. hadewych is blijkbaar de soundos van 2012... word verwacht als een snelle verliezer en blijft bijna tot het einde
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #442 Gepost op: 13-02-2012, 17:41:09 »
Gezien de printscreens van Jelsir hier (en in hoge resolutie ergens anders) zijn Tim/Liesbeth veilig bij de executie. Dus het gaat tussen William/A-M/Hadewych.

Two can play that game
Slaat op Hadewych want:
- ze sluit een vertrouwensband met A-M en Liesbeth. A-M en Liesbeth kunnen dat ondervragingspel van Hadewych prima meespelen. (two can play that game) Alleen Hadewych wordt er geen steek wijzer van.

Slaat op A-M want:
- ze wil geen zieltjes delen, ze wil met niemand bonden, pactjes sluiten. Je kunt het ook omkeren namelijk.. two can play that game, twee kunnen het (Liesbeth en Hadewych) spel meespelen, A-M niet. Want ze heeft daar weinig trek in.

Voor nu ga ik voor Hadewych, maar ik vind het wel jammer mocht moeten vertrekken. Dan zie ik toch liever A-M gaan :P Maarja, zoals gezegd.. two can play that game vind ik sterker neigen naar Hadewych dan A-M  :-\\
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline -Arty-

  • Forumlid
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #443 Gepost op: 13-02-2012, 17:54:03 »
We weten natuurlijk niet of Frits weet wie er gaan afvallen na hem dus misschien zit hij ook wel verkeerd, maar persoonlijk denk ik uit het feit dat hij vrijwel direct zei 'ik snap hem' dat het dus iets moet zijn dat redelijk voor de hand ligt. En ik vind zelf van de tot nu toe geopperde theorieën dat Hadewych's zwangerschap toch de meest voor de hand liggende verklaring is.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #444 Gepost op: 13-02-2012, 18:51:06 »
We weten natuurlijk niet of Frits weet wie er gaan afvallen na hem dus misschien zit hij ook wel verkeerd, maar persoonlijk denk ik uit het feit dat hij vrijwel direct zei 'ik snap hem' dat het dus iets moet zijn dat redelijk voor de hand ligt. En ik vind zelf van de tot nu toe geopperde theorieën dat Hadewych's zwangerschap toch de meest voor de hand liggende verklaring is.

Elke kandidaat weet al lang wie de mol is. (toch?) de opnames voor de finale zijn dacht ik ook al geweest. maar om hadewych te verdedigen: je moet maar net weten dat ze zwanger was. ik ken meerdere widm fans die niet op internet kijken die geen flauw idee hadden dat hade zwanger was
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #445 Gepost op: 13-02-2012, 19:09:41 »
Elke kandidaat weet al lang wie de mol is. (toch?) de opnames voor de finale zijn dacht ik ook al geweest. maar om hadewych te verdedigen: je moet maar net weten dat ze zwanger was. ik ken meerdere widm fans die niet op internet kijken die geen flauw idee hadden dat hade zwanger was

Tja. Die hints zijn toch specifiek bedoeld voor de speurneuzen lijkt me.
En die gaan dus ook spitten, waarmee de afvaller al een aantal malen correct voorspeld is.
(Even los van het schermen en spoilergedoe).

Degene die pas net komt kijken kan ook lezen wat anderen erover te zeggen hebben op die fora, lijkt me. ;)

De opnames van de laatste aflevering vinden altijd in de winter plaats. Gezien bepaalde twitters wordt deze mogelijk 20 februari opgenomen.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #446 Gepost op: 13-02-2012, 19:12:01 »
Sterker nog Frits vond hem moeilijk om bij zichzelf te plaatsen zei hij afgelopen week.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #447 Gepost op: 14-02-2012, 10:52:52 »
En wat betreft Tim, hij speelt natuurlijk wel in een trio dat een duo is.
Dat vind ik dan weer prima kunnen als aanwijzing.
Wat ik gister pas bedacht, wat vast al gezegd of bedoeld is... Tim heeft een duo met Arjen. Arjen heeft ook al eens meegedaan aan WIDM. Two can play that game.

Hadewych blijf ik de beste uitleg vinden, maar hier zie ik ook wel wat in.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #448 Gepost op: 14-02-2012, 11:06:42 »
Elke kandidaat weet al lang wie de mol is. (toch?) de opnames voor de finale zijn dacht ik ook al geweest. maar om hadewych te verdedigen: je moet maar net weten dat ze zwanger was. ik ken meerdere widm fans die niet op internet kijken die geen flauw idee hadden dat hade zwanger was

En hoeveel widm fans wisten uit hun hoofd dat Marit parel betekent in een of andere Scandinavische taal?

Offline avonasac

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik kwam, ik zag en ik molde
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #449 Gepost op: 14-02-2012, 11:19:20 »
Dit vond ik ook wel een mooie op het Avro-forum van TinekevdVeer:

"Ik denk dat deze aanwijzing ook prima op William kan slaan. De meeste mensen hier lijken hem te vergeten, maar hij speelt samen met nog iemand de rol van Ramses Shaffy (een oude en een jonge Ramses). Dan spelen ze dus samen een "game"?  (ik hoop niet dat ik een theorie van iemand anders herhaal, heb wel alles gelezen, maar het kan zijn dat ik iets over het hoofd heb gelezen)
 
Maar mijn eerste gedachte was eigenlijk inderdaad dat van Tim en het Monica da Silva trio."
Tunnel in, Tunnel uit, Tunnel in, Tunnel uit. Maar ik zal je krijgen, jij Molletje

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #450 Gepost op: 14-02-2012, 11:21:39 »
Wat ik gister pas bedacht, wat vast al gezegd of bedoeld is... Tim heeft een duo met Arjen. Arjen heeft ook al eens meegedaan aan WIDM. Two can play that game.


 ::ok:: goeie

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #451 Gepost op: 14-02-2012, 11:25:36 »
Tim heeft een duo met Arjen. Arjen heeft ook al eens meegedaan aan WIDM. Two can play that game.

Hadewych blijf ik de beste uitleg vinden, maar hier zie ik ook wel wat in.

 ::rofl::

Ik zou dat ergens wel erg grappig vinden eigenlijk.  ;D
Eerst Arjen als een vd hoofdverdachten exit in afl 7 en dan nu Tim eveneens in afl 7.  :D

Vind de uitleg ook wel goed gevonden, alleen denk ik dat het eerder gewoon direct betrekking heeft op de kandidaat zelf, en niet op wat twee series ervoor gebeurd is. Maar gezien de link met het duo-trio is het niet ondenkbaar.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #452 Gepost op: 14-02-2012, 11:27:07 »
Wat ik gister pas bedacht, wat vast al gezegd of bedoeld is... Tim heeft een duo met Arjen. Arjen heeft ook al eens meegedaan aan WIDM. Two can play that game.

Hadewych blijf ik de beste uitleg vinden, maar hier zie ik ook wel wat in.

Oei, ja zo zie ik er ook wel iets in richting Tim, maar dat mag natuurlijk niet, want Tim is mijn mol :)

Goed gevonden! en bedankt dat je de hadewych uitleg het beste blijft vinden ;D die mening deel ik!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #453 Gepost op: 14-02-2012, 11:53:07 »
Elke kandidaat weet al lang wie de mol is. (toch?) de opnames voor de finale zijn dacht ik ook al geweest. maar om hadewych te verdedigen: je moet maar net weten dat ze zwanger was. ik ken meerdere widm fans die niet op internet kijken die geen flauw idee hadden dat hade zwanger was
Nee, die opnames vinden komende maandag plaats (20 februari). Dat heeft onder meer te maken met de afwezigheid momenteel van Marion Pauw, die nu nog in Panama zit. Inspiratie bij de indianen opdoen voor haar nieuwe boek. Maar ook Marion zal bij de ontknoping aanwezig zijn, zo heb ik begrepen.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #454 Gepost op: 14-02-2012, 16:03:26 »
meestal is het echt iets wat in widm is gebeurd. en niet daarvoor ook al was 9behalve de hint van marit en dio) hadewych was ook voor de opnames awanger. ik heb een heel sterk vermoeden dat het echt iets heeft te maken met iets was in de aflevering zelf duidenlijk werd. als ze in die aflevering nou hadden gezegd: hadewyh is zwanger, dan zou ikhet pas echt geloven, maar ik ga toch voor anne-marie.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #455 Gepost op: 14-02-2012, 19:26:05 »
meestal is het echt iets wat in widm is gebeurd. en niet daarvoor ook al was 9behalve de hint van marit en dio) hadewych was ook voor de opnames awanger. ik heb een heel sterk vermoeden dat het echt iets heeft te maken met iets was in de aflevering zelf duidenlijk werd. als ze in die aflevering nou hadden gezegd: hadewyh is zwanger, dan zou ikhet pas echt geloven, maar ik ga toch voor anne-marie.

tijdens de speedbootopdracht werd duidelijk dat Hadewych zwanger is, ze mocht de boot niet in vanwege de baby, dat word duidelijk gezegd.
De afvalhint van Frits ging ook over iets uit een vorige aflevering dus dat kan met Hadewych ook prima!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #456 Gepost op: 14-02-2012, 19:40:00 »
tijdens de speedbootopdracht werd duidelijk dat Hadewych zwanger is, ze mocht de boot niet in vanwege de baby, dat word duidelijk gezegd.
...
Dit weten we toch alleen maar door een tweet van Hadewych? In de uitzending wordt er volgens mij niks over gezegd.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #457 Gepost op: 14-02-2012, 19:43:32 »
tijdens de speedbootopdracht werd duidelijk dat Hadewych zwanger is, ze mocht de boot niet in vanwege de baby, dat word duidelijk gezegd.
De afvalhint van Frits ging ook over iets uit een vorige aflevering dus dat kan met Hadewych ook prima!

hoe had ik dat kunnen  missen! ik denk dat ik mijn mond maar even houd  :-X ik switch weer over naar hadewych
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #458 Gepost op: 14-02-2012, 19:49:39 »
mmm idd, ik zie het in het programma niet terug. mmm nu word het een lastige, nu is niet verteld dat Hadewych zwanger is tijdens de serie. Nu is de afvalhint moeilijk te leiden naar Hadewych als er niet verteld word dat ze zwanger is.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Roodshow vrij. rond 15:30 uur: gesprekje afvaller en muzikale aanwijzing
« Reactie #459 Gepost op: 14-02-2012, 19:53:21 »
mmm idd, ik zie het in het programma niet terug. mmm nu word het een lastige, nu is niet verteld dat Hadewych zwanger is tijdens de serie. Nu is de afvalhint moeilijk te leiden naar Hadewych als er niet verteld word dat ze zwanger is.
Er wordt toch ook nergens verteld dat Marit parel betekend. Hadewych kan prima naar huis... of Tim. >:D