Poll

Wanneer zat jij goed?

Seizoen 1
6 (2.8%)
Seizoen 2
8 (3.7%)
Seizoen 3
7 (3.2%)
Seizoen 4
9 (4.2%)
Seizoen 5
19 (8.8%)
Seizoen 6
17 (7.9%)
Seizoen 7
26 (12%)
Seizoen 8
26 (12%)
Seizoen 9
21 (9.7%)
Seizoen 10
26 (12%)
Seizoen 11
37 (17.1%)
Seizoen 12
14 (6.5%)

Totaal aantal stemmen: 55

Auteur Topic: Hoe vaak en wanneer zat jij goed?  (gelezen 15951 keer)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Hoe vaak en wanneer zat jij goed?
« Reactie #40 Gepost op: 14-02-2012, 23:02:34 »
Maar dat heeft ze toch pas duidelijk gemaakt in de ontknoping?
In dezelfde aflevering als dat die opdracht was werd Yvon nog ontmaskerd...
Is dus net zoiets als zeggen: ' Toen Frits een rood scherm kreeg was voor mij duidelijk dat hij de Mol niet was...' :P
...óf niet!

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe vaak en wanneer zat jij goed?
« Reactie #41 Gepost op: 14-02-2012, 23:05:49 »
Ik kijk vanaf ongeveer seizoen 7, maar pas sinds seizoen 10 kijk ik actief (d.w.z, afleveringen meerdere keren kijken, op 1 mol vestigen, etc.).
Seizoen 10: Zat toen op aan het einde op Sanne en daarvoor volgens mij op Arjen
Seizoen 11: Aflevering 1 al op Patrick, daarna 2 afleveringen op Jan en vervolgens tot het einde op Patrick, dus ben daar best trots op :)
Seizoen 12: Al vanaf aflevering 1 op Liesbeth, dus ik hoop dat ze de mol is :)
AZ Landskampioen '08/'09

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Hoe vaak en wanneer zat jij goed?
« Reactie #42 Gepost op: 14-02-2012, 23:06:09 »
Ik ben pas echt actief gaan kijken in seizoen 7. Toen, ondanks de handen van Inge, nog een poos gedacht dat 't Paul was.

Seizoen 8 op Patrick gezeten tot die eruit vloog, daarna op Edo.

Seizoen 9 vanaf aflevering 3 Jon, de opdracht met Beethoven in het theater (het geld is hier maar bij wie), toen ook beschreven in het forum en gelukkig daarna nooit meer vanaf geweken.

Seizoen 10 constant gedacht dat het Frits was, op het eind tegen beter weten in (tunnelvisie)

Seizoen 11 constant gedacht dat het Soundos was, op het eind tegen nog meer beter weten in (tunnelvisie)

Nu probeer ik met minder tunnelvisie te kijken, en ik denk dat de mol dit Seizoen Anne-Marie, Tim, Liesbeth, William of Hadewych is.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline timkamps

  • Forumlid
Re: Hoe vaak en wanneer zat jij goed?
« Reactie #43 Gepost op: 14-02-2012, 23:16:19 »
Lol Tsubasa..

Ik ben pas vanaf seizoen 10 gaan kijken.

Seizoen 10 zat ik op Arjen en Kim, ik wist pas zeker dat Kim het was toen Arjen eruit ging.
Seizoen 11 zat ik op Patrick vanaf aflevering 3 ongeveer, mede dankzij de hints
Seizoen 12 zit ik vanaf aflevering 4 op Tim

dus 3x goed  :P :

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe vaak en wanneer zat jij goed?
« Reactie #44 Gepost op: 14-02-2012, 23:41:25 »
Nu probeer ik met minder tunnelvisie te kijken, en ik denk dat de mol dit Seizoen Anne-Marie, Tim, Liesbeth, William of Hadewych is.

Kijk, wij zijn het eens :-)

Offline Matt

  • Forumlid
Re: Hoe vaak en wanneer zat jij goed?
« Reactie #45 Gepost op: 15-02-2012, 00:37:34 »
WIDM1: Ik was net zo verbaasd als Robin, toen Wilmie eruit ging. (toen Deborah, maar goed dat was alleen in de aflevering van de finale)
WIDM2: Sigrid was voor mij duidelijk de mol! (Kon het niet geloven dat Nico het was)
WIDM3: George had ik in de smiezen vanaf de allereerste opdracht.
WIDM4: Kon niet anders, dan dat de Mol Ron was ;D.
WIDM5: Zat op Sander de Heer, Dokter Mol (daarna veel twijfel tussen Lottie en Yvon, ging toch voor Yvon)
WIDM6: Milouska had ik ook door in het begin. 
WIDM7: Was verbaasd toen Dick Jol eruit ging. Daarna geen flauw idee, voor mijn gevoel kon niemand het toen meer zijn. Alleen vanwege de gevonden link, kwam ik op Inge.
WIDM8: Dacht dat Coen de Mol was, hij ging eruit en toen was Dennis voor mij duidelijk
Junior: Verdacht Amin al vrij snel.
WIDM9: Zat vanaf het begin op Jon en dat heb ik niet meer losgelaten.
WIDM10: Arjan was de mol, daarna overgestapt naar Kim, maar waren zo weinig goede molacties, dat ze iedereen achteraf wel de Mol hadden kunnen laten zijn.
WIDM11: Dacht dat Horace de Mol was, daarna geen idee. En heb nu nog steeds geen idee. Kandidaten, die een betere mol zijn dan de Mol, verschrikkelijk. Als ze morgen bekend maken dat Art toch de mol was, zou ik niet eens verbaasd zijn. 
WIDM12: Dit jaar dacht ik eerst Dio, maar daarna vol overtuiging op Tim (en nog steeds)

Belgie 2: Dacht echt dat Marianne de Mol was
Belgie 3: Zat vrij snel op Marc

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hoe vaak en wanneer zat jij goed?
« Reactie #46 Gepost op: 15-02-2012, 01:12:43 »
WIDM 1: Toen was ik er nog niet bewust mee bezig (net iets te jong, keek het meer vanwege de spellen)
WIDM 2: Toen was ik er nog niet bewust mee bezig (net iets te jong, keek het meer vanwege de spellen)
WIDM 3: nooit gedacht dat het George was, dacht dat het john was
WIDM 4: Nooit aan elise gedacht, zat in een chandrika tunnel
WIDM 5: Eerst lang aan Marc marie gedacht, later toch Yvon (en met later bedoel ik bij de godzillah vrijstellingsopdracht afl 8)
WIDM 6: Alle molacties van milouska zag ik niet als molacties (-500 memory, bomenopdracht foto niet zien) ik zag ze wel, maar miet als molacties. Ik zat op Roderick
WIDM 7: Dacht aan Dick Jol, daarna aan Paul en uiteindelijk Inge Ipenburg, mede door de hint
WIDM 8: Nooit aan Dennis gedacht, zat vanaf afl 1 op Edo
WIDM 9: Jon vanaf moment 1 als mol gezien, in de fabriek (werd versterkt toen hij sebas en rick als enige op tijd bij de telefooncel bracht)
WIDM 10: Kim zelfde verhaal als Milouska, ik vond het te obvious, mnaar Frits die heeft 2x 3000 euro gekost, tunnelvisie
WIDM 11: Patrick vanaf afl 1 goed, zelfde als Jon, zag het meteen aan zijn gedrag bij de vuurwerk opdracht
WIDM 12: Nu Tim, (of evt. liesbeth, maar das weer obvious) Maar eerst Maarten, toen dio, daarna was Marit het door haar acties en nu dus Tim. Nog nooit zoveel geswitched, zo moeilijk is het nog nooit geweest volgens mij.
WIDM Junior: Amir vanaf het begin goed, door zijn gedrag in de blauwe keet


Er zit een patroon in, mijn mol vanaf afl 1 haalt vaak de finale, maar is dan winnaar of verliezer  ::rofl::  (John, Chandrika, Marc Marie, Roderick, Edo, Frits Sissing) allemaal molverdachten vanaf het begin die wonnen of verloren :P
« Laatst bewerkt op: 15-02-2012, 01:17:10 door mollenvanger21 »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Hoe vaak en wanneer zat jij goed?
« Reactie #47 Gepost op: 15-02-2012, 09:30:54 »
Ik zie heel veel overeenkomsten met -Joost-, wat de fout geraden mollen betreft.

Check! (om stoere praat a la Liesbeth te gebruiken ::rofl::)

WIDM1: Ik dacht ook Petra  ::niet-ok::
WIDM2: Wel goed maar slechtste mol ooit
WIDM3: Ik dacht ook John  ::niet-ok::
WIDM4: Elise gelukkig vanaf schotvoorboeg
WIDM5: Yvon ook na aflevering 3 overtuigd
WIDM6: Milouska, de beste BN-mol ooit  ::tandpastasmiley::
WIDM7: Handenhint, maar ook al eerder Inge  ::love::
WIDM8: Dennis
Junior: Ik dacht ook Naomi ::regenboog::
WIDM9: Anniek, nog steeds de enige echte mol  ::hug::
WIDM10: Kim, zeker ook na Voorkennis-gate, de grootste Voorkenniszaak in de geschiedenis van WIDM  :-\\
WIDM11: Pepijn was ik gelukkig op tijd bij weg 1 afl. voor zijn einde en daarna in de Patricktunnel
WIDM12: Marit gelukkig ook op tijd bij weg 1 afl. voor einde dus dit jaar vroeg op de goede mol ;D :-X :-X :-X
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe vaak en wanneer zat jij goed?
« Reactie #48 Gepost op: 15-02-2012, 09:51:59 »
Er zit een patroon in, mijn mol vanaf afl 1 haalt vaak de finale, maar is dan winnaar of verliezer  ::rofl::

Kan ik beamen  ::jaja:: De keren dat ik het niet bij het juiste eind had, bleek mijn mol wel een finalist te zijn  :D Dus ik ben na al die tijd kennelijk aardig goed in het voorspellen van finalisten geworden  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Hoe vaak en wanneer zat jij goed?
« Reactie #49 Gepost op: 15-02-2012, 10:09:57 »
Kan ik beamen  ::jaja:: De keren dat ik het niet bij het juiste eind had, bleek mijn mol wel een finalist te zijn  :D Dus ik ben na al die tijd kennelijk aardig goed in het voorspellen van finalisten geworden  ::rofl::
Misschien moeten we volgend jaar een poll maken (vanaf het begin) waarin mensen de drie finalisten kunnen selecteren. Volgens mij hebben we daar als molloten best goed oog voor.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Hoe vaak en wanneer zat jij goed?
« Reactie #50 Gepost op: 15-02-2012, 14:05:33 »
Misschien moeten we volgend jaar een poll maken (vanaf het begin) waarin mensen de drie finalisten kunnen selecteren.
Doen we al. De pool.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Hoe vaak en wanneer zat jij goed?
« Reactie #51 Gepost op: 15-02-2012, 14:12:15 »
Doen we al. De pool.

De pool is geen goede graadmeter, daar de meesten gewoon op dezelfde finalisten blijven, ook al verwachten zij gedurende de loop van de serie anderen.
Een poll kan dus een heel andere uitslag geven dan de pool!

Volgens mij hadden we in het verleden altijd wel een topic : wie worden de finalisten.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe vaak en wanneer zat jij goed?
« Reactie #52 Gepost op: 15-02-2012, 14:47:02 »
Bij Yvon Jaspers en Milouska vanaf het begin. De rest gewoon meestal compleet de plank misgeslagen. Al weet ik nu wel echt zeker dat het Tim is, maar dat is dan weer niet vanaf het begin. ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Hoe vaak en wanneer zat jij goed?
« Reactie #53 Gepost op: 15-02-2012, 16:20:24 »
Elise en Kim vanaf het begin, Jon en Nico vanaf later...
Ich bin ein Bärliner!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Hoe vaak en wanneer zat jij goed?
« Reactie #54 Gepost op: 15-02-2012, 16:52:53 »
WIDM10: Kim, zeker ook na Voorkennis-gate, de grootste Voorkenniszaak in de geschiedenis van WIDM  :-\\
Wat was dat dan?
...óf niet!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Hoe vaak en wanneer zat jij goed?
« Reactie #55 Gepost op: 15-02-2012, 16:53:32 »
Wat was dat dan?

Ik denk dat Frits gespot was op het vliegveld van Tokyo met Pieter-Jan.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Hoe vaak en wanneer zat jij goed?
« Reactie #56 Gepost op: 15-02-2012, 17:03:23 »
Frits gespot was op het vliegveld van Tokyo

Nee, daar haal je toch geen mol uit? Nee het was die opdracht op de trap waar PJ alleen de hoogste de opdracht verteld had. Sanne daalde af. eerst nog tot Arjen geloof ik, daarna tot Kim en vertelde toen hoe de opdracht in elkaar stak in 1 klein zinnetje. Kim herhaalde toen hardop hoe de opdracht in elkaar stak ter samenvatting-half acterend dat ze aan het nadenken was wat dan wijsheid was.

Maar ze vatte de opdracht perfect samen waar Sanne nog een deel had weggelaten, had geloof ik te maken dat ze alle geld kwijt raakten als niet dit of dat. Sanne had dit gewoon verkeerd begrepen van PJ maar Kim bracht dit stukje zelf terug in waardoor duidelijk sprake was van voorkennis. Kim en PJ stonden beiden een milliseconde confuus waarna PJ de zaak redde en de aandacht naar zich toetrok om nog eenmaal duidelijk de opdrachtregels uit te leggen. Sanne en Arjen hadden het daarom zo snel niet eens door!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Hoe vaak en wanneer zat jij goed?
« Reactie #57 Gepost op: 15-02-2012, 17:08:00 »
Had ik het toch goed ::ok:: Kim: 'Dus dit geld zit niet in de pot?' PJ: 'Dit geld zit niet in de pot' Arjen: 'Ooh, maar dat wist ik ook nog niet!'

En nu weer ::ontopic::
...óf niet!

Offline Lizzy_M

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe vaak en wanneer zat jij goed?
« Reactie #58 Gepost op: 15-02-2012, 17:21:14 »
Leuk topic  ::ok::

Seizoen 1: Petra
Seizoen 2: Sigrid
Seizoen 3: Weet eigenlijk niet mee wie ik verdacht. Alleen George kon het nooit zijn.
Seizoen 4: Ron
Seizoen 5: Yvon
Seizoen 6: Volgens mij bij de laatste of een na laatse aflevering naar Milouska overgestapt.
Seizoen 8: Dennis
Seizoen 10: Muurvast in de Arjen-tunnel, daarna moest Kim het wel zijn.
Seizoen 11: Patrick

Seizoen 7 en 9 heb ik pas achteraf gezien. Ik wist bij beide seizoenen al wie de mol was. Inge zag ik ook duidelijk tijdens het kijken. Jon daarentegen absoluut niet, ben het ook absoluut eens met de mensen die vinden dat Anniek eigenlijk de mol was.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Hoe vaak en wanneer zat jij goed?
« Reactie #59 Gepost op: 15-02-2012, 19:31:03 »
In dezelfde aflevering als dat die opdracht was werd Yvon nog ontmaskerd...
Is dus net zoiets als zeggen: ' Toen Frits een rood scherm kreeg was voor mij duidelijk dat hij de Mol niet was...' :P
Dat bedoelde ik eigenlijk niet te zeggen. Ik wist me niet te herinneren dat toen tijdens de finale de mol al bekend werd gemaakt.