Auteur Topic: Wie gaf voor jou seizoen 12 het meeste kleur?  (gelezen 10326 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Wie gaf voor jou seizoen 12 het meeste kleur?
« Gepost op: 3-03-2012, 10:33:01 »
Ja, ik weet het, ik begeef me op glad ijs, en het is ook niet helemaal eerlijk ten opzichte van deelnemers die in een vroeg stadium (terwijl ze nog niet helemaal ontdooid waren in IJsland, zeg maar) al naar huis moesten. Die hebben immers te weinig van zichzelf kunnen laten zien. Maar via twitter leek het of ze er nog bij waren, dus een beetje hun doen en laten volgen, dat is me wel gelukt.

Mijn vraag is duidelijk, maar het antwoord is voor iedereen anders.

Iedereen heeft zijn of haar persoonlijke favoriet, maar misschien ook wel twee (of drie). Heeft jouw kandidaat aan de verwachtingen voldaan, ze overtroffen, of was je teleurgesteld dat die toch nog te vroeg naar huis moest?


« Laatst bewerkt op: 3-03-2012, 10:36:24 door Bodejos »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie gaf voor jou seizoen 12 het meeste kleur?
« Reactie #1 Gepost op: 3-03-2012, 10:33:08 »
Mijn antwoord op bovenstaande vragen is niet eenduidig te geven, maar ik zal het proberen.

Vooraf had ik Marit als finaliste ingeschat, en ik vond het jammer dat ze in aflevering 5 al afscheid moest nemen. Marion en Dio kende ik eigenlijk niet, maar door Marion ben ik wel een boek van haar hand gaan lezen, zodat ik (gek genoeg) later toch een beeld van haar kon ''schetsen'', en zag dat ze best een humoristische vrouw was.

Dio: jammer, wel enthousiast, maar te weinig van hem gezien, en via twitter kreeg ik eigenlijk geen goed beeld van hem om een goed oordeel over hem te krijgen.

Maarten: vantevoren veel respect voor hem, vanwege zijn verleden, dat ie door pure wilskracht achter zich kon laten. Mijn oordeel: fanatiek genoeg om het spelletje te spelen, maar net niet geraffineerd genoeg om de mol te (kunnen) zijn.

Marit: ik zei het al: humoristisch, en ze heeft zich af en toe ook van haar ondeugende kant laten zien door middel van onbedoelde uitspraken. Leuke kandidate.

Frits: vantevoren dacht ik: wat moet die VVD-er nou in het spel (sorry Frits, vooroordeel). Frits ontwikkelde zich echter tot een droogkloot met zijn opmerkingen, zijn pure emoties (wie herinnert zich niet de mini-aanvaring met Tim), en zijn eerlijke ontboezeming bij het afscheid van de groep. Leuke kandidaat, jammer dat Frits weg moest.

William: de dark horse uit de groep, ik kreeg er in elk geval geen hoogte van. Speelde hij het helemaal, of was ie zoals ie op tv werd neergezet. Niet te onderschatten die William, en zijn performance aan het dunne touwtje bij de brug werkt nog steeds op mijn lachspieren.


Tim: Hadewych beschouwde hem naar eigen zeggen als haar huisdier.......in het begin kreeg ik niet goed hoogte van hem, maar naarmate de serie vorderde, ontwikkelde hij zich toch als sympathieke kandidaat, die samen met de aanwijzingen die mooi werden ''uit-ontwikkeld'', tot serieuze mol-kandidaat.

Ja, en dan Art's Angels: Liesbeth, Hadewych en Anne-Marie: Hier kan ik eigenlijk geen keuze maken, ze doen niet voor elkaar onder. Maar toch spreek ik, zonder de andere twee voor het hoofd te willen stoten, mijn persoonlijke voorkeur uit voor Hadewych. Waarom? Misschien omdat ze Maastrichtse is, en me aan de voorgaande Maastrichtse kandidaten deed denken? Nee, daarmee doe ik Hadewych zelf te kort.

Beetje onzichtbaar in het begin, letterlijk verschuilen achter William's rug bij de roksignaal-opdracht, maar puur op karakter verder gekomen in het spel.

En als Hadewych de mol blijkt te zijn: dan heeft ze alles en iedereen voor zich gewonnen.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2012, 10:40:11 door Bodejos »

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie gaf voor jou seizoen 12 het meeste kleur?
« Reactie #2 Gepost op: 3-03-2012, 11:06:05 »
Leuke topic Bodejos :) Ik ga ook mijn best doen.

Marion. Helaas te weinig van gezien. Ik had hoge verwachtingen van haar. Maar haar karakter trekt me verder niet zo.

Diorno. Leuke gozer. Jammer dat hij soms "geen zin" in dingen had, maar hij was wel echt een toevoeging aan de groep.

Maarten. mijn persoonlijk favoriet. Vond het echt jammer dat hij zo vroeg weg moest. Ik ben zelf ook wiskundige dus ben niet helemaal objectief. Hij keek heel analystisch tegen alles aan, en hij speelde fanatiek het spelletje voor het geld. Hij straalde rust uit en daar hou ik persoonlijk erg van. Hij leek me sociaal wat zwakker; stond vaak buiten de groep had ik het idee. Hij doet me wat zijn hele doen en laten betreft, erg aan mezelf denken.

Marit. Moet heel eerlijk zeggen dat ik aan het begin niet zo op haar heb gelet. In het begin vond ik haar niet zo interessant ook. Maar gedurende de serie ben ik haar wel meer gaan waarderen. Mooi dat ze nog tot 5 mocht blijven.

Frits. Geweldige man, leuke humor. Heeft mijn verwachtingen zeker overtroffen. En zijn afscheid heeft inderdaad zijn sporen achtergelaten op WIDM2012. Goede keus geweest om hem te vragen!

William. Echt een WIDM'er, niets is wat het lijkt bij hem. Vind ik leuk. Fanatisme hou ik ook erg van.

Tim. In de eerste helft van de serie vond ik hem saai, maar hij is voor mij echt enorm gegroeid en in aflevering 7 en 8 was hij geweldig. Gelukkig mocht hij tot daar blijven, anders had ik een totaal ander beeld van hem gehad.

Anne-Marie. In het begin moest ik niet zo veel van d'r hebben, maar gaandeweg vond ik het een steeds leukere vrouw. Ze speelt het spel slim en heeft humor.

Hadewych. Geweldige opmerkingen heeft ze heel vaak, erg leuke kandidate.

Liesbeth. Heb ik eerlijk gezegd nog steeds niet echt iets mee. Doet vrij afstandelijk aan heb ik het idee. Alhoewel ik haar nu wel een stuk meer kan waarderen dan in het begin van het spel.


Maarja, wie geeft het meeste kleur? Moeilijk. Ik denk bij de mannen Frits en Diorno en bij de vrouwen Hadewych en Anne-Marie.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Wie gaf voor jou seizoen 12 het meeste kleur?
« Reactie #3 Gepost op: 3-03-2012, 13:44:42 »
William, Hadewych en Annemarie!
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie gaf voor jou seizoen 12 het meeste kleur?
« Reactie #4 Gepost op: 3-03-2012, 13:52:13 »
 de leukste liesbeth en frits. de minst leukste vindt ik marit en dio. de reden van marit omdat ze vrijstellingen niet wou verdedigen daardoor wist ik dat ze niet was. dio omdat die lui was bij de trappenopdracht en hem ook gelijk afschrijven als mol 

Offline Lester

  • Forumlid
  • -
Re: Wie gaf voor jou seizoen 12 het meeste kleur?
« Reactie #5 Gepost op: 3-03-2012, 14:53:16 »
Ik houd het ook maar kort,
Ik vond alle mannen erg leuk al viel Maarten wat mij betreft wel wat meer naar de achtergrond.
Van de vrouwen had ik het minst met Liesbeth. Naarmate het spel vorderde werd het voor mij eigenlijk pas duidelijk hoe leuk Hadewych en Tim eigenlijk zijn.  ::rofl::

Meeste kleur? Dan zeg ik Dio, Tim en Hadewych

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie gaf voor jou seizoen 12 het meeste kleur?
« Reactie #6 Gepost op: 3-03-2012, 14:58:05 »
Even voorop stellen dat ik het een leuke groep vond met elkaar. Vooraf kende ik alleen Hadewych, Marit en Maarten.

Marion. Zal vast een hele leuke vrouw zijn, maar daar zijn we niet echt achter kunnen komen. Vond het niet spijtig dat ze als eerste weg moest, maar dat kwam alleen maar door haar lijzige manier van praten. Het idee 10 afleveringen lang haar biechts te moeten aanhoren, stond me al snel tegen. Helaas voor Marion.

Diorno. Ik vond hem erg grappig af en toe. Weer eens een heel ander type bij WIDM. Maar ik had ook het idee dat hij het allemaal niet zo serieus nam, dus niet zo vreemd dat hij er al snel uit lag.

Maarten.  Ik had wel verwacht dat Maarten het spel heel serieus zou spelen en met een overwinnaarsmentaliteit. Een mol was hij niet voor mij. Ik had gedacht dat hij met zijn manier van de test invullen best ver zou komen, maar dat bleek een misrekening. Zal hij zelf ook wel gevonden hebben  :P

Marit. Heel apart zoals zij het spel speelde. Was zij nou een fanatieke kandidaat die echt niemand vertrouwde of speelde ze dat als mol? Toch begon dat enorme wantrouwen mij ook een beetje te irriteren op den duur. Was stiekem een beetje blij toen ze afviel, en opgelucht dat zij niet de mol bleek, want hoewel weer eens wat anders, zou ik haar spel als mol niet zo gewaardeerd hebben. Als kandidaat  ::ok::

Frits. De grote verrassing voor mij. Ik kende hem totaal niet maar heb enorm van hem genoten.

William. Bij de jongens m'n favoriet. Heerlijk zoals hij alles en iedereen in de war bracht. Mij ook! Het ene moment kon hij echt geen mol zijn, het andere moment...misschien toch? In m'n pool had ik hem vele weken als verliezend finalist staan. Jammer dat hij er voortijdig uit moest.

Tim. Warrige Tim met z'n warrige haren. Leuk figuur. Ik zag in hem nooit een mol maar kon best waarderen hoe hij zichzelf verdacht leek proberen te maken af en toe. Toen bijna het hele forum hier overtuigd begon te raken van Tim = mol begon ik wel een beetje te twijfelen. Maar hij was het niet!

Anne-Marie. Helemaal voorafgaand aan de serie had ik Hadewych op het oog als mol, maar zodra ik Anne-Marie in de perspresentatiebeelden had gezien wilde het niet meer uit m'n kop : De mol! Ik heb dat een keer eerder gehad, bij Dennis. Verder kende ik haar nog helemaal niet. Naarmate de serie vorderde begon ik haar al grappiger te vinden en al meer te hopen dat ik het bij het rechte eind zou hebben. Ik vind haar gewoon leuk, dus : stand by your mole  ;D

Hadewych. Hadewych kende ik vooraf al een beetje, maar in het begin leek ze mij niet zo erg uit de verf te komen. Pas in het zonnige Spanje kwam ze echt los en bleek ze een hele leuke kandidate. Of toch mol?

Liesbeth. Tja. Heb het idee dat ik haar na al die weken nog helemaal niet ken. Oke, ik weet nu hoe ze er uit ziet. En ze is best sympathiek. Als ze de mol of winnaar blijkt te zijn zal het wel blijven hangen, maar anders ben ik bang dat ik over 3 jaar denk: wie was ook alweer de verliezend finalist in seizoen 12? Geen ja en geen nee zullen we maar zeggen  ;)

De meeste kleur : Anne-Marie, William, Hadewych, Frits. In die volgorde.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2012, 20:36:47 door tureluurs »

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Wie gaf voor jou seizoen 12 het meeste kleur?
« Reactie #7 Gepost op: 3-03-2012, 18:16:12 »
Ik ben dol op Marit en had ook veel van haar verwacht, maar er is niet zoveel uitgekomen. Marit blonk vooral uit in dingen niet doen. Niet de vrijstelling verdedigen, niet op de riverjet, niet in het water met het duikpak... Apart, eigenlijk. Je weet toch waar je je voor opgeeft, lijkt me. Wel was haar wantrouwen leuk te zien, bij de seinopdracht bijv. en vooral ook op de tandem. Een paar afleveringen dacht ik dat ze de mol was, en als ze er na afl. 5 in was gebleven was ik ook zeker op haar blijven zitten.

Dio heeft er te kort ingezeten (supergrappig op die gletsjer) en Frits lang genoeg, maar toch miste ik 'm later. Tim gaf ook veel kleur. Op zich heb ik niets met de 3 overgebleven dames, alhoewel ik Liesbeth wel charmanter vind dan de meesten hier.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Wie gaf voor jou seizoen 12 het meeste kleur?
« Reactie #8 Gepost op: 3-03-2012, 19:33:35 »
Tandenstoker-Tim en Overenthousiaste-Hadewych.  ::jaja::
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: Wie gaf voor jou seizoen 12 het meeste kleur?
« Reactie #9 Gepost op: 3-03-2012, 20:20:24 »
Frits: zijn opmerkingen in de bus aan het adres van Hadewych (en een paar andere Angels) over het delen van informatie, aan Tim (over de sfeer). Zijn irritatie op de trap (met Maarten), zijn stiekeme gedoe met Tim (in aflevering 1), zijn reactie op het feit dat hij verdacht werd door andere kandidaten.

Dio: geen trap willen lopen (de luie ...), zijn gekloot op de gletsjer en de brug.

Marit: met haar bedankje voor de vrijstelling die zij kreeg van Frits en Tim.

Hadewych: woorden schieten tekort.

Liesbeth: ondeugende babe met Bambi-ogen.

Tim: van schoothondje met puppie-ogen tot adhd-achtige Jack Russell. Op de versiertoer met Spaansje meiden.

Will i am: chaoot, in aflevering 1 meteen een opdracht verknoeien (en Dio erin meezuigen).

Marion: helaas slechts 1 aflevering in actie! Lees net haar Tweet: natuurlijk wil ze een relatie met Sterretje. Over wie ze het heeft is me een raadsel!
Amandla Awethu

Offline poekieshenty

  • Forumlid
Re: Wie gaf voor jou seizoen 12 het meeste kleur?
« Reactie #10 Gepost op: 3-03-2012, 20:27:47 »
Hmm, ik probeer ook wel eens wat ;)

Marion
Tja, ik weet het niet... Niet erg lang in het spel gezeten, dus een beetje lastig te zeggen. Vond het wel grappig dat ze William even een pas op de plaats liet zetten bij brug (afl 1).

Dio
Heb wel om hem moeten lachen, vooral om z'n foute en dommige uitspraken (die hadden van mij kunnen zijn xD). Verder wel jammer dat hij heel veel dingen niet echt leuk vond, maar toch wel een ander soort kandidaat.

Maarten
Vond hem best sympathiek, jammer dat hij er vroeg uit ging... Vreemd ook, hij had in het begin best een goede tactiek. Maar heb hem ook niet gemist, de andere kandidaten hebben toch meer humor voor mijn gevoel:P

Marit
Tja, lange tijd mijn mol geweest. Leuke kandidaat, maar wel een beeeetje wantrouwend. Zij was ook de enige die ik echt kende (achteraf wel meer, maar bij het lezen van de naam wist ik al wie het was zeg maar;)). Jammer dat ze er al zo vroeg uit ging.

Frits
Grappige man, vooral in zijn biechts (Kennen jullie schrijvers met. een. Q!). Had echt medelijden met hem dat hij eruit ging, hij heeft het programma wel wat kleur gegeven (vooral met z'n 'prachtige' hawaishirt:P)

William
Leuke kandidaat, super fanatiek ook... Eerst vond ik hem niet zo leuk, omdat hij alleen maar bezig was met mensen irriteren volgens mij:P Maar hij had toch ook wel humor. Grootste moment van hem: toch wel zingend omhoog bij de brugopdracht :P

Tim
Vond hem eigenlijk wel schattig, net een huisdier inderdaad (dat had Hade goed gezien xD). Heb me kapot gelachen bij de opdracht met het plein dat hij ineens die jurk uitgooit! Een van de leukste kandidaten voor mij, met z'n humor.

Liesbeth
Misschien niet echt mijn type, maar gaandeweg de serie wel beter geworden. Eerst vond ik haar analyse van de opdracht heel erg irritant en vond ik haar nogal bazig overkomen... Gelukkig is dat later veranderd, maar zou het niet leuk vinden als ze de winnaar wordt... Gun het haar op de een of andere manier neit xD

Hadewych
Vond ik de leukste kandidaat. In het begin niet echt in de spotlights, maar toch al wel grappig ('zijn ze nou stro aan het rangschikken?'). Later kwam ze helemaal los (ik noem maar de western-opdracht en het boogschieten). Super fanatiek ook... Ideale kandidaat, al hoop ik al de hele tijd dat ze de mol is... al zegt m'n verstand:

Anne-Marie
Tja, voor mij de mol nu... Als je kijkt naar de stemmen, de verdachte acties... Dan kun je er bijna niet om heen... Leuke vrouw, heb me eerst wat geërgerd aan de lippenstift, maar goed  :-X Heb ook gelachen om 'Ik denk dat het adres is van het vliegtuig'. Hoop toch dat ze niet de mol is, iets te duidelijk nu in de laatste aflevering...

Samengevat: leuk en vooral humoristisch seizoen! De leukste kandidaten: Hade, Tim, Anne-Marie en toch Dio ;)

Offline xLindaaa

  • Forumlid
  • 32e in de WIDM pool 2011 geworden
Re: Wie gaf voor jou seizoen 12 het meeste kleur?
« Reactie #11 Gepost op: 4-03-2012, 00:32:47 »
Tim heeft in z'n Spaanse Jurkje m'n hart veroverd  ::bravo::

Offline Flux

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie gaf voor jou seizoen 12 het meeste kleur?
« Reactie #12 Gepost op: 4-03-2012, 00:53:54 »
Marion

Ik had het niet echt met haar, maar had haar wel wat afleveringen willen zien in actie.

Dio

Ja wat moet ik zeggen? Ik vond hem totaal niet grappig en al helemaal geen Wie is de Mol? speler.

Maarten

Echt echt jammer dat hij eruit ging. Heerlijk figuur (Karakter, hoe die reageert niet zijn lichaam ;p)

Marit

Ik vond het heerlijk om haar eruit te zien gaan, want het was de mol van een goede vriend van me :') Het was wel een raar figuur met haar acties, maar al met al een leuke speler :)

Frits

ECHT JAMMER dat hij eruit ging. Het was een prachtig persoon in de serie. Heerlijk humor en gewoon lekker bezig met het spel. Props Frits!

William

Ik wilde dat hij er eerder uitging. Maar ik moet zeggen na mater de serie vorderde hoe meer ik van hem ging houden als speler. Heerlijke speler met zijn humor en zijn grappen. En het was de mol van me pa dus het was heerlijk dat hij eruit ging!

Tim
Ik wist het echt niet van hem, maar ik vond hem maar raar. Het was wel een goede speler!

Anne-Marie

Waarom ging zij er niet gewoon gelijk uit? Ik vind het echt een enge vrouw :S

Liesbeth

Mijn mol, ik vind het een geweldige speler. Vooral als een potentiele molzijnde.

Hadewych

Dit is echt de kleurrijkste speler van 2012! Echt! Haar reacties op alles. Haar spontaniteit en de grappige momenten van haar (Western opdracht) Echt een pracht speler en vrouw!

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Wie gaf voor jou seizoen 12 het meeste kleur?
« Reactie #13 Gepost op: 4-03-2012, 12:01:02 »
william, duidelijk  1000X william, tim en frits stan net samen op de tweede plaats
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie gaf voor jou seizoen 12 het meeste kleur?
« Reactie #14 Gepost op: 4-03-2012, 12:07:22 »
1 met afstand: Hadewych. Grappig, zichtbaar veel plezier in het spel en erg emotioneel betrokken bij haar medekandidaten. Was vooraf mijn favoriet en nu nog altijd. Hoop dat ze wint donderdag.

2 Tim. In het begin een beetje stil maar kwam later steeds meer uit zijn schulp en zijn chemie met Hadewych spatte van het scherm. Erg toffe gozer en wellicht dat ik binnenkort eens een optreden van hem en Arjen Lubach ga bekijken :)

3 Marion. Vond het erg jammer dat ze er als eerste uit moest. Vond haar in de 1e aflevering al erg grappig en sympathiek.

4 Dio. Geld een beetje hetzelfde voor als Marion. Een beetje dommig maar toch oogde het allemaal verfrissend en onschuldig. Had als humoristische noot niet misstaan tijdens de rest van het spel.

5 William. Maakte zich erg verdacht in het begin maar later werd dat steeds minder. Genoot zichtbaar van een aantal opdrachten en kon er mee leven dat ie eruit vloog. Het was prettig om hem erbij te hebben.

6 Frits. Was zichtbaar geroerd toen ie moest vertrekken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel met hem had (in tegenstelling tot anderen bij mij thuis) maar heb wel respect gekregen voor hem doordat ie zijn emoties liet zien bij vertrek. Was een echte mol-fan en zal dat altijd blijven.

7 Anne-Marie. Vermoedelijk de mol in mijn ogen maar als kandidaat soms irritant en soms erg geestig. Gezien de pot de beste mol sinds tijden maar zo voelt het niet helaas.

8 Liesbeth. Knap dat ze zo ver is gekomen (als ze niet de mol is). Vind haar een beetje kleurloos en oogt soms dommer dan ze in werkelijkheid is.

9. Marit. Had niet echt het idee dat ze het echt leuk vond om mee te doen. Miste haar kind ook heel erg. Had vantevoren een wat humoristischer persoon verwacht dus op dat punt viel ze tegen.

10 Maarten . Tja mijn naamgenoot. Ging als derde eruit en achteraf is er weinig van hem blijven hangen. Hij baalde ervan dat ie eruit lag maar het deerde mij niet. Had van hem meer gedrevenheid en snuggerheid verwacht. Bij de 'trapopdracht' deed ie maar wat ondanks dat ie niet de mol was. Helaas de minste kandidaat van dit seizoen wat mij betreft.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2012, 21:01:46 door Maarten20 »
When life knocks you down, fight back!

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Wie gaf voor jou seizoen 12 het meeste kleur?
« Reactie #15 Gepost op: 4-03-2012, 12:44:39 »
1. Frits
2. Hadewych
3. Anne-Marie
4. Marit
5. Tim
6. William
7. Marion
8. Maarten
9. Liesbeth
10. Dio
 

Offline huntelaar110

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MolFreak
Re: Wie gaf voor jou seizoen 12 het meeste kleur?
« Reactie #16 Gepost op: 4-03-2012, 13:18:14 »
Voor de serie kende ik alleen: Maarten, Liesbeth, Dio en William maar allen alleen vaag.

Later bleek dat Marion een schoonzus van mijn leraar bleek te zijn en heb ik een klein inkijk kunnen doen in haar molboekje :)
Dat heeft niet echt iets leuks opgeleverd maar je krijgt er wel een mooi beeld van en het was ook jammer dat ze gelijk als 1e naar huis moest.

Diorno vond ik de leukste persoon met de beste humor alhoewel het soms net leek als of hij het speelde. Toch jammer dat hij niet verder is gekomen, maar ik had hem niet in de finale zien staan al zeg ik het zelf.

Verder zie je toch dat mensen in de politiek niet allemaal vervelende mensen zijn (kijk naar Frits)

Inmiddels weten we ook dat William Spaaij een fantastische rol gaat spelen als Ramses dat is zeker

Dat Marit een nieuw stopwoordje heeft (tunnelvisie)

Maarten vond ik bij voorbaat ook gaaf dat hij er bij zat maar jammer dat hij zichzelf zo op de achtergrond speelde en we niet heel veel leuks van hem te zien hebben gekregen.

Tim was ook gewoon fantastisch grappig met zijn droge nonchalante opmerkingen. En door hem en Arjen Lubach hebben we er toch wel een leuk cabaret duo bij in Nederland..

En natuurlijk de finalisten, Liesbeth had iets duisters en misterieus over zich heen.

Hadewych is de meest leuke spontane meid, ik wou bijna zeggen 'ooit' in WIDM

En Anne-Marie hebben we nog nooit van haar echte kant gezien omdat alles wat we in de serie van haar zien nep is omdat ze de Mol is, al met al is het weer een geslaagd seizoen!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie gaf voor jou seizoen 12 het meeste kleur?
« Reactie #17 Gepost op: 4-03-2012, 13:20:19 »
Zonder enige twijfel en met ruime afstannd op de rest Hadewych.
Wilde al een aantal jaar dat ze mee zou doen en eindelijk was het zover. Mooiste van alles is dat ze tot het einde erin zit. Tijdens de serie heeft ze echt aan het lachen gemaakt. De chemie en samenwerking qua grappen tussen haar en Tim waren geweldig. Later ook met Anne-Marie, hele leuke momenten. Haar enthousiasme is geweldig zoals ze in sommige opdrachten opging, met name de westernopdracht. Hoop nog steeds dat ze de mol is.

William, Tim en Anne-Marie hebben ook echt een gezicht gegeven aan deze serie. De humor van alledrie spreekt me enorm aan. Het fanatisme van William en zijn 'niets is wat het lijkt (in het kwadraat)'  zorgde voor heel veel leuke momenten. Vond het erg jammer dat die eruit ging. Tim vond ik met de aflevering leuker worden, in de westernopdracht, in z'n mooie jurk. En Anne-Marie, ja... wat een leuk mens is zij eigenlijk zoals ze in het spel staat. Ik heb erg genoten van haar acties in opdrachten met name haar opmerkingen en humoristisch gedrag.

Er is 1 persoon die me verrast heeft en dat was Frits. Ik dacht eerst een politicus? Is dat een geschikt persoon voor dit programma ( I know vooroordelen ;)). Maar ik vind dat die het goed gespeeld heeft en het ook erg leuk deed allemaal.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie gaf voor jou seizoen 12 het meeste kleur?
« Reactie #18 Gepost op: 4-03-2012, 13:56:35 »
Voor mij zijn het dit jaar vooral de mannen die het meeste kleur gegeven hebben. William, Frits en Tim (in die volgorde) hebben me vaak doen lachen en zorgden voor de sfeer in de groep. Bij de vrouwen kan ik enkel van Hadewych enkele leuke momenten opnoemen. De vrouwen zijn er wel in geslaagd om een rookgordijn rond de Mol op te trekken en zo de mannen uit het spel te kegelen. Dat is zeker een verdienste, maar ze is het verloop van het seizoen helaas niet ten goede gekomen.

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: Wie gaf voor jou seizoen 12 het meeste kleur?
« Reactie #19 Gepost op: 4-03-2012, 14:27:44 »
Hadewych, William en Tim. ::jaja::
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.