Ik zeg niet dat ik perfect ben?
En ik vind haar geen ''lief meisje'' zoals jij zegt.
Ze zegt gewoon alles wat ze denkt,
en soms kan ze dat beter niet doen, maar doet ze het toch.
Dat kan mensen kwetsen.
Dat is een van de redene waarom ik haar geen leuke kandidaat vind.
Bjorrn ik doelde helemaal niet op jou of op iemand specifiek maar gewoon in "algemene zin" omdat ik continue van die nare reactie's lees over Fajah. Dat maakt me eigenlijk weinig uit want Fajah is mijn favoriet en wat iemand anders ervan vind maakt me niets uit. Ze is gewoon een ijzersterke kandidaat en het is geweldig dat ze de finale heeft gehaald.
Maar ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen zo naar blijven doen naar Fajah toe, terwijl ze afgelopen afleveringen heeft laten zien gewoon een hartstikke leuke meid te zijn met gevoelens. Voor mij was dat trouwens al na afl. 1 duidelijk.
En nee ik heb niet gezegd dat ze een lieve meid is, dan moet je mijn bericht toch nog eens goed terug lezen, ik schreef dat ze heeft laten zien dat ze best een leuke meid is. Dat vind ik toch anders.
En tja verder vind ik het vooral grappig dat de mensen die Fajah aanvallen andere favorieten hebben waarvan ik dus wel denk: "Als er iemand gemeen en achterbaks is dan zijn zij het wel. Fajah zegt het tenslotte gewoon recht in je gezicht de anderen doen het achter je rug.
Maar sommige hebben een sport gemaakt om te blijven zoeken naar redenen om iemand niet te mogen lijkt het wel.
Ze willen gewoon niets anders zien en hebben ook nog de behoefte om dat overal op het forum te verspreiden.