Ik heb bij het terugkijken nog eens goed gekeken naar Jennifer (niet alleen naar háár, maar ook haar gedrag) en dit viel me op:
Jennifer is opvallend veel stil als er beslissingen moeten worden genomen. Bij opdracht 1 brengt ze helemaal niks in over wie ze moeten aanwijzen op de tablet. Wellicht omdat ze doorheeft dat ze helemaal op het verkeerde spoor zitten? Ook in de controlekamer tijdens opdracht 2 zegt ze, in tegenstelling tot Freek en Tygo, niks over het mollerige gedrag van Sofie. Tygo en Freek wijzen er wel op en willen graag de porto overnemen. Jennifer zegt niet eens 'neem jij de porto maar, Tygo/Freek. Vind ik opvallend, want ze zou toch wel íets kunnen zeggen? Zeker als ze Sofie verdenkt. Als Jennifer de mol is laat ze Sofie natuurlijk zo lang mogelijk klooien. Tot slot zie je bij Jennifer ook geen reactie als Art bij de ingang van de markt zegt dat ze daarbinnen te test gaat maken. Aaf zie je even daarvoor wel verbaasd reageren. Pas na de biecht 'dat is het laatste wat ik had verwacht' staat ze tegenover Art met de bekende handjes langs haar gezicht.