Maar twee inhoudelijke reacties na vanavond, zo weinig respons voor Jenn?
Wederom een exit die ik niet had zien aankomen, maar zoals Pythonmaniac zegt: wederom een leuke kandidate naar huis. Er zijn gewoon van die kandidaten waarvan je kunt zien dat het kandidaten zijn (sterke redenatie hé
) Enfin, Jennifer was daar er een van voor mij. Maar ze liet zich wel goed zien [/letterlijk en figuurlijk
) en in haar biechtfragmenten kreeg ik ook het idee dat ze de boel goed kon analyseren. Maar dat ze dan net zo eenvoudig als Daphne al over kwam, ten prooi viel aan te lang blijven invullen op 1 kandidaat, terwijl je voornemens was het over 3 te spreiden..
Zoals Karin al aangaf in de Moltalk: kwestie van de Maarten-theorie aanhouden
Antwoorden aanklikken waar de grootste groep zich bevond en je spreid al genoeg, allicht niet over jouw voorgenomen molverdachten. Maar toch.. en dan kun je het nog individualiseren bij de vragen 'waar woont de mol' 'welk sterrenbeeld heeft de mol' etc. Enfin, juist door haar biechten had ik het idee gekregen dat ze het spel door had en daarom het weleens ver zou kunnen schoppen. Zat ik dus mooi fout met mijn inschatting
Desondanks is het toch mooi dat ze de helft v/h seizoen deel heeft mogen uitmaken v/d groep