Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
- ATV-opdracht: Was opgescheept met 2 fanatieke kandidaten (Freek en Owen). De quiz mollen was niet mogelijk als deelnemer (gewoon draadje knippen), enkel in de controlroom. De 150 kg-opdracht was net zoals de quiz te makkelijk en ook te opvallend om te mollen.
in het geval van de kamer van het draadje doorknippen wilde hij snel doorlopen en riep Freek hem terug naar de opdracht
Dat is precies het moment wat ik destijds heel goed gecheckt heb om vast te stellen dat niet Freek de mol was. Maar het bleek anders!
Hoe bedoel je. Zover de montage het laat zien loopt Tygo door en loopt Freek naar het bord en zegt dat ze wat hebben gevonden? Of heb ik inmiddels Chinese ogen van het kijken gekregen
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=51208.msg1642212#msg1642212Punt 1.
Uhm, ik kom toevallig voor iets anders op het twitter account van Tygo terecht. Tygo zegt geen vaarbewijs te hebben maar heeft wel een eigen boot of mag je zonder vaarbewijs een boot rondvaren?? Toch niet of wel?
Je mag zonder vaarbewijs varen als je boot niet langer dan 15 meter is en niet harder kan dan 20 km/h
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
912 gasten en 1 vaste bezoeker