Auteur Topic: [KANDIDAAT] Martine Sandifort  (gelezen 113949 keer)

Offline Mickvanh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #160 Gepost op: 2-02-2015, 16:22:01 »
Martine is sinds haar bekendmaking mijn Mol, en ik ben blij dat ze wordt bevestigd in mijn tunnel. Hoe cynisch en stoïcijns zij de executie in en uit gaat, laat me enorm lachen. De 'cool'heid waarmee ze opdrachten ingaat en het hele spel bij elkaar bluft, stemt mij tevree.

Ze is mijn en de Mol, dus ik zit comfortabel in mijn tunnel en zie het licht aan het eind ervan

Veel plezier  ::tandpastasmiley::
"Het leven moet als een feestelijk en hartstochtelijk spel zijn dat gespeeld zou moeten worden met oude en nieuwe vrienden"  - Frédérique Huydts

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #161 Gepost op: 2-02-2015, 16:25:16 »
@Mickvanh, dat is de definitie van een tunnel he? Je ziet vanalles die op de mol kunnen slaan als die van Martine in jou geval ;). ik zou zeggen kruip er toch nog af en toe even uit om even te ruiken aan de andere tunnels :)


---
Met al die zee dachten we natuurlijk aan Viktor, brand, branding. nu Viktor er niet meer is, zijn er nog maar twee mensen die te rijmen zijn met zee en strand. Dat zijn Chris en Martine.

Martine SANDifort, zand. het is al eens eerder gezegt, maar met wegvallen van Viktor wilde ik het weer even onderstrepen.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2015, 23:06:36 door Lukie4, Reden: gelieve niet 2x achter elkaar posten. Je kan je post aanpassen »

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #162 Gepost op: 2-02-2015, 21:28:22 »
MvL Margriet van der Linden.

Maar er staat ook al MG  dan denk ik aan MarGriet, de enige die mist is Marlijn.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #163 Gepost op: 2-02-2015, 21:30:19 »
Maar er staat ook al MG  dan denk ik aan MarGriet, de enige die mist is Marlijn.
Ik gok dat die G een vreemde S is ;)

...o wacht er staat ook al ik ???
...óf niet!

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #164 Gepost op: 2-02-2015, 21:35:23 »
Ik gok dat die G een vreemde S is ;)

...o wacht er staat ook al ik ???

Er staat inderdaad ook IK, maar de g van MG lijkt niet op de s van Chris en groepsvrijstelling die bovein staan.
Daarom denk ik dat ze Marlijn, die als enige er niet tussen staat, als mol ziet.

Offline Moeske

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #165 Gepost op: 2-02-2015, 21:57:50 »
Hmm, als je zelf de mol bent, noem je iemand anders geen mol toch? Of voor geval haar boekje gejat zou worden?   ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 2-02-2015, 22:02:40 door Moeske »

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #166 Gepost op: 2-02-2015, 22:00:30 »
Ik gok dat die G een vreemde S is ;)

...o wacht er staat ook al ik ???
deze foto laat zien wat er staat:



Margriet,     Viktor, Chris,    Ajouad
Ik (Martine), Rik,    Carolien, Marlijn

Dus ook ik zat fout toen ik dacht dat daar Margriet van der linden zou staan, waarom MG?
Maar je kan ook even koekeloeren naar dat weggekraste schema en die omdraaien, (daar zou de fotograaf ten noorden van de groep staan)
« Laatst bewerkt op: 2-02-2015, 22:04:41 door SomeOne_01 »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #167 Gepost op: 2-02-2015, 22:02:58 »
Viktor zegt in de Roodshow uiteindelijk op 3 te hebben gestemd. Dan zal die wel niet op Martine hebben gestemd ::vergroot::
Waarom willen ze dan toch die quote er bij waarin hij zegt er vier ("misschien doe ik Martine er nog bij") te verdenken? Omdat dat Martine weer (onnodig) minder verdacht maakt ::jaja::

Pieter die Martine 'niet helemaal vertrouwde', Ajaoud die Martine als één van de drie, maar niet als die ene op wie die stemde had, nu Viktor weer... Degenen die Mol verdenken hebben wel de meeste pech van allemaal hè?
...óf niet!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #168 Gepost op: 2-02-2015, 23:53:34 »
Viktor zegt in de Roodshow uiteindelijk op 3 te hebben gestemd. Waarom willen ze dan toch die quote er bij waarin hij zegt er vier ("misschien doe ik Martine er nog bij") te verdenken? Omdat dat Martine weer (onnodig) minder verdacht maakt ::jaja::
[]

Molpunt voor Martine !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Qicksel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #169 Gepost op: 3-02-2015, 00:44:12 »
misschien al besproken maar dan heb ik toch nog een vraagteken bij de pagina uit het molboekje van Martine

mg ... vik ...chris... aj
ik ... rik ... car ... mol?

daar zou marlijn moeten staan maar ik kan dat er niet in zien?

edit: eerste regel toegevoegd.. mg is margriet?
er staat idd mg voor margriet, maar volgens mij staat er gewoon mal van MArLijn.
Je moet iets verzinnen met 3 mar-s

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #170 Gepost op: 3-02-2015, 03:49:02 »
Martine zegt en doet wel letterlijk een "Annemarie Jungetje" met haar graven (handen)...maar pakt al gauw de schep weer op en de rest van de opdracht zien we haar alleen met de schep in de weer...dat is dan jammer...imho
Omnia vincit amor

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #171 Gepost op: 4-02-2015, 17:17:03 »
Deze week heb ik alle afleveringen nog eens teruggekeken en sindsdien zit ik ook in de Martine tunnel. Misschien (waarschijnlijk) zijn onderstaande punten allang een keer genoemd, maar misschien toch leuk/interessant om te lezen. Ik heb vooral gelet op molacties, niet op verborgen aanwijzingen o.i.d.
Enjoy en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Aflevering 1
Afl. loopt ze als een kip zonder kop aan iedereen te vragen of ze toevallig een envelop voor haar hebben. Staat voor een groep mensen te kijken terwijl langs haar de persoon met de envelop in de trein weg rijdt. Bij de lijnenopdracht zit ze naar het verkeerde scherm te kijken en daardoor verkeerde aanwijzingen te geven.

Aflevering 2
Bij de schilderijen stuurt ze Evelien op pad om te gaan kijken. Verder niet zo veel deze aflevering

Aflevering 3
Met lasergamen schiet ze meteen Margriet af. Pakt zelf nog even een envelop en wordt vervolgens zelf afgeschoten.
Martine spot de paraplu's. Als ze Marlijn haar gang had laten gaan met het inzetten van Locals was de verwarring bij Rik en Chris niet ontstaan, want dan hadden ze alle kandidaten gezien.

Aflevering 4
bij de Hollandse gebouwen reageert ze nauwelijks op de ontdekking dat er bepaalde personen op de foto moeten.
- Op het laatst probeert ze nog Viktor en Margriet weg te lokken van een foto die ze aan het maken zijn.
- Bij de borrel duwt ze de groep richting 30-50 goede antwoorden.

Aflevering 5
Martine: 1) geeft bij de rondleiding meteen het (eerste) goed antwoord en dringt er voor de rest erg op aan om de jokers af te kopen ipv geld in de pot. 2) Geeft bij de graafopdracht twee foute antwoorden en 3) vertraagt de pakketjesopdracht zodanig door geklooi met de porto dat ze maar 1 pakketjes afleveren (wat we trouwens niet te zien krijgen).
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #172 Gepost op: 4-02-2015, 17:32:06 »
Aflevering 2
Bij de schilderijen stuurt ze Evelien op pad om te gaan kijken. Verder niet zo veel deze aflevering

Dit vond ik vooral verdacht. Het is sindsdien dat ik op haar ben gaan letten.

Bovendien heeft ze in aflevering 2 opdracht 2 er ook voor gezorgd dat Chris en Viktor pas na 7 minuten (van de 30) vertrokken. Het spreekt dan wel tegen haar als Mol dat ze plots 'The Lake House' vermeld. Misschien dacht ze dat Chris en Viktor ondertussen te ver weg waren om er nog op tijd te raken?

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #173 Gepost op: 4-02-2015, 17:35:41 »
Tja, Martine. Ze doet eigenlijk zéér weinig goed, heeft soms ook iets Milouska-achtigs over haar heen: de domme kandidate die nergens een reet van begrijpt. En toch staat ze niet bovenaan mijn lijst. Vind de acties van Martine op zich (iets) molleriger dan die van Margriet, maar dat wordt dan weer gecompenseerd door de mijns inziens sterke hints (m.n. de afleveringstitels) die in de richting van Margriet kunnen wijzen. Bovendien zijn er in het verleden vaker kandidaten geweest die zeer weinig goede dingen hebben gedaan en achteraf niet de Mol bleken te zijn (Nadja Hüpscher schiet mij als eerste te binnen).

Martine schrijf ik in ieder geval nog lang niet af. Rik idem dito.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #174 Gepost op: 4-02-2015, 17:47:30 »
Wat moet je nou met twee kandidaten tegelijk, die weinig inbreng in het spel lijken te hebben? Subtiele acties daargelaten.....


Carolina en Martine zitten wel in het spel, maar beiden vallen me tot nu toe niet erg op. Dat is dus niet vervelend bedoeld, ten opzichte van de dames.

Wanneer een van beiden toch de mol zal blijken te zijn, zou ik weleens willen weten wat ze hebben uitgespookt, terwijl we als kijker ''er bovenop stonden''.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #175 Gepost op: 4-02-2015, 17:53:08 »
weleens willen weten wat ze hebben uitgespookt, terwijl we als kijker ''er bovenop stonden'
Lijkt me bij Martine niet zo moeilijk, echt super forward. Idd bij Caro wel. Die is mij iets te 'subtiel' voor een aanvallende mol ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #176 Gepost op: 4-02-2015, 17:58:12 »
Aflevering 3
Met lasergamen schiet ze meteen Margriet af. Pakt zelf nog even een envelop en wordt vervolgens zelf afgeschoten.

Niet meteen. Ze laat eerst Margriet haar eigen envelop pakken. (Wat dit helemaal een geniale molactie zou maken! :D)

Martine spot de paraplu's. Als ze Marlijn haar gang had laten gaan met het inzetten van Locals was de verwarring bij Rik en Chris niet ontstaan, want dan hadden ze alle kandidaten gezien.

Hoe bedoel je dat precies?

- Op het laatst probeert ze nog Viktor en Margriet weg te lokken van een foto die ze aan het maken zijn.

Op zich ook een prima actie om te zeggen dat Margriet en Viktor zo snel mogelijk naar de vuurtoren moeten komen. Dat ze raar reageert als Chris "Kukelpapa" aanwijst vind ik wel verdacht, maar verder vind ik Martine niet zo mols deze opdracht.

- Bij de borrel duwt ze de groep richting 30-50 goede antwoorden.

Dat vind ik te sterk uitgedrukt. Martine laat voor haar doen wel duidelijk van zich horen, maar de enige die echt naar haar lijkt te luisteren (ze staat daar aan de zijkant ook niet heel handig) is Chris die vervolgens voor 50-75 stemt.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2015, 18:03:42 door Heinz »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #177 Gepost op: 4-02-2015, 18:04:19 »
Op zich ook een prima actie om te zeggen dat Margriet en Viktor zo snel mogelijk naar de vuurtoren moeten komen. Dat ze raar reageert als Chris "Kukelpapa" aanwijst vind ik wel verdacht, maar verder vind ik Martine niet zo mols deze opdracht.

Ik vind het vreemd dat ze wel een shirt aan heeft met 'NYC' op, maar dat New York dan haar lievelingsstad niet is. Het 1 hoeft uiteraard niets met het andere te maken te hebben (niet iedereen met een kledingstuk van Superdry heeft Japan als lievelingsland), maar dit vind ik zo toevallig. We weten ook enkel dat er iemand te veel op stond, maar misschien ook iemand te weinig?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #178 Gepost op: 4-02-2015, 18:09:41 »
Ik vind het vreemd dat ze wel een shirt aan heeft met 'NYC' op, maar dat New York dan haar lievelingsstad niet is. Het 1 hoeft uiteraard niets met het andere te maken te hebben (niet iedereen met een kledingstuk van Superdry heeft Japan als lievelingsland), maar dit vind ik zo toevallig.

Als het zo'n toeristisch "I love NYC" ding geweest was was het wel gek geweest ja. ;D En nu kan het ook prima een hintje zijn natuurlijk. (Niet dat ze NYC als favoriete stad heeft, maar als verwijzing naar de vraag in de opdracht.) ::jaja::

We weten ook enkel dat er iemand te veel op stond, maar misschien ook iemand te weinig?

Dat lijkt me dan weer heel sterk (en kwalijk) dat Art dat verzwijgt. Dan had hij zijn informatie moeten beperken tot "klopt niet".


Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Martine Sandifort
« Reactie #179 Gepost op: 4-02-2015, 18:31:21 »

Dat lijkt me dan weer heel sterk (en kwalijk) dat Art dat verzwijgt. Dan had hij zijn informatie moeten beperken tot "klopt niet".



Dat is ook waar. Al wordt er dit seizoen (naar mijn mening) veel meer foute info meegegeven aan de kijker (met als hoogtepunt nog altijd de verkeerde plannetjes bij de lasergame).