Auteur Topic: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater  (gelezen 60977 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #120 Gepost op: 25-02-2015, 19:47:29 »
Conclusie: Marlijn is de mol ;D

Ik begin Marlijn toch ook anders te bekijken. 2 weken geleden had ik er nog raar van op gekeken, maar als je alles onder elkaar zet, is het mogelijk.

Alleen zijn de grootste speurneuzen van dit forum vooral naar Chris, Rik en Margriet hints gaan zoeken, dus hebben we eigenlijk weinig tot geen hints voor haar. ;)

Offline sherlock

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #121 Gepost op: 25-02-2015, 19:56:44 »
Marlijn kwam met de aanwijzing witte eikel
Marlijn haalde 500€ binnen bij de schaaltjes én dwong Chris nog net niet met een mes op zijn keel om ook met geld terug te komen
Marlijn tekende samen met Margriet de kamers+camera's uit voor Chris
Marlijn redde de opdracht in de art gallery door Ajouad te corrigeren
Marlijn heeft (voor zover we gezien hebben) geen enkele poging ondernomen om iets van de kar te laten verdwijnen

Het zou kunnen, alles kan in widm, maar mag ik zeggen dat als zij het is, ze wel een verdomd slechte mol geweest is?
Neemt trouwens niet weg dat ik Marlijn eerlijk gezegd wel een tof wijf vind, snap al dat gehaat af en toe op haar dan ook niet helemaal ::love::

Excuus trouwens als dit als offtopic wordt beschouwd
« Laatst bewerkt op: 25-02-2015, 19:59:47 door sherlock »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #122 Gepost op: 25-02-2015, 20:02:37 »
Marlijn kwam met de aanwijzing witte eikel
Marlijn haalde 500€ binnen bij de schaaltjes én dwong Chris nog net niet met een mes op zijn keel om ook met geld terug te komen
Marlijn tekende samen met Margriet de kamers+camera's uit voor Chris
Marlijn redde de opdracht in de art gallery door Ajouad te corrigeren
Marlijn heeft (voor zover we gezien hebben) geen enkele poging ondernomen om iets van de kar te laten verdwijnen

Het zou kunnen, alles kan in widm, maar mag ik zeggen dat als zij het is, ze wel een verdomd slechte mol geweest is?

Het is omwille van dit lijstje (op puntje 3 na) dat ik haar enkele weken geleden afschreef net zoals de meesten op dit forum.

Maar ze was vaak zo tactisch onhandig en heeft toch ook behoorlijk veel geld misgelopen, dat de mogelijkheid bestaat (al is ze het kleinst van alle 4 vind ik nog altijd). Ik zou er nu in ieder geval niet meer raar van opkijken.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #123 Gepost op: 25-02-2015, 20:07:30 »
Kan je inderdaad niet voorstellen dat zij de mol zou kunnen zijn en zo wel dan wordt ze, in mijn ogen, de allerslechste mol aller tijden.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #124 Gepost op: 25-02-2015, 20:11:47 »
Om het dan toch nog over de opdracht te hebben: Vreemd dat 2 teams op een behoorlijk eindje van het theater werden gedropt en Rik en Margriet gewoon aan de achterkant van het theater begonnen...

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #125 Gepost op: 25-02-2015, 22:27:31 »
Marlijn kwam met de aanwijzing witte eikel
Marlijn haalde 500€ binnen bij de schaaltjes én dwong Chris nog net niet met een mes op zijn keel om ook met geld terug te komen
Marlijn tekende samen met Margriet de kamers+camera's uit voor Chris
Marlijn redde de opdracht in de art gallery door Ajouad te corrigeren
Marlijn heeft (voor zover we gezien hebben) geen enkele poging ondernomen om iets van de kar te laten verdwijnen

Het zou kunnen, alles kan in widm, maar mag ik zeggen dat als zij het is, ze wel een verdomd slechte mol geweest is?
Neemt trouwens niet weg dat ik Marlijn eerlijk gezegd wel een tof wijf vind, snap al dat gehaat af en toe op haar dan ook niet helemaal ::love::

Excuus trouwens als dit als offtopic wordt beschouwd


Witte eikel opmerking is algemeen. Aangezien er een heel groot aantal staan in Colombo.

Bij de kar opdracht kon je niet mollen aangezien de plaatselijke bevolking alles er aan deed om ze te helpen.
Marlijn probeerde nog de opdracht te laten mislukken door te zeggen dat ze rechts af moesten.
Evelien corrigeerde haar.

Bij het museum heeft de Mol 900 e uit de pot gespeeld!!

Zij tekende voor Chris de kamers en camera's uit.
Deed ze dat perfect of met foutje daarin wat Margriet wellicht heeft gecorrigeerd?
Als Mol moet je wel als een gedreven kandidaat overkomen.

Marlijn wilde de koffers laten staan en niet de coupe mee naar binnen brengen.

Marlijn heeft 3 enveloppen gepakt incl. van haar zelf en de Mol.
Struikelde opzichtig over een boobytrap bij het lasergamen.

Marlijn was op het strand als laatste aan de beurt om de test in te vullen en iemand een vrijstelling te geven.
Alle kandidaten gingen de Mol voor.

Bij de Mol verkiezing zong zei liedjes op straat over bv Guilty.

Marlijn toont 1x haar M acht en pakt 500 euro voor de groep omdat de pot zo belachelijk laag staat.
En toch wetende dat de penningmeester en zij zelf 750 e kunnen jatten voor jokers.
Opbrengst uiteindelijk 0.

Zo zijn er nog genoeg aanwijzingen richting Marlijn...alleen je moet ze wel willen zien 😆

Offline sherlock

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #126 Gepost op: 25-02-2015, 23:08:38 »
@Thiago Laat ik als 1e zeggen dat ik haar ook nog zeker niet volledig weggestreept heb als mol, maar ik hoop altijd dat een mol bepaalde kansen niet laat liggen. Helaas hebben we wat dat betreft afgelopen 3 seizoenen wat teleurstellingen gezien.

Om op een aantal voorbeelden van je te reageren:
Bij de kar opdracht kon je niet mollen aangezien de plaatselijke bevolking alles er aan deed om ze te helpen.
Marlijn probeerde nog de opdracht te laten mislukken door te zeggen dat ze rechts af moesten.
Evelien corrigeerde haar.

Voordat er gelopen werd, waren er nog geen helpende omstanders, de kar herladen zou een goede tactiek kunnen zijn om ongezien iets achterover te drukken, moeten de andere 2 ook wel druk bezig zijn met herladen en niet te goed opletten.
Verder liepen Marlijn en Evelien op een gegeven moment voor en Viktor achter. Stel voor te ruilen met Viktor en door te rouleren omdat je arm die kar niet langer omlaag kan duwen en je loopt in je eentje achter. Helemaal mooi zou het dan zijn om een pak rijst ongezien aan een local die achter je loopt te geven, met gebarentaal duidelijk maken 'mondje dicht en andere kant op weglopen' (verwacht ik teveel van een mol?)

Een verkeerde straat kiezen vind ik persoonlijk meer kandidaatsmollen, het is makkelijk te doorzien door mede kandidaten en zorgt er niet direct voor dat een opdracht onmogelijk is (een kandidaat wil verdacht worden, maar ondanks dat ook nog wel wat geld kunnen winnen)

Bij het museum heeft de Mol 900 e uit de pot gespeeld!!

Maar zou er veel minder zijn gekeken als ze niet ingegrepen had? Ik denk het niet en dan waren er minder schilderijen goed. Stel er werd maar 500€ verdiend en meer dan 6x gekeken, had de pot dan in de min gekomen? Een minpot lijkt me als mol zijnde toch een hoogtepunt, al is het maar voor 1 opdracht.

Marlijn heeft 3 enveloppen gepakt incl. van haar zelf en de Mol.
Struikelde opzichtig over een boobytrap bij het lasergamen.
Inderdaad verdacht, ook de manier waarop ze zegt: "Ik ben benieuwd wat de mol zal geven"
En wat betreft het struikelen: iemand wel eens ridiculousness gezien? heavy legs?? ::rofl::

Marlijn was op het strand als laatste aan de beurt om de test in te vullen en iemand een vrijstelling te geven.
Alle kandidaten gingen de Mol voor.

Als ik kandidaat zou zijn, zal ik ook graag als laatste willen. Hoe vaak is het gebeurt dat je je concurrenten kunt zien terwijl ze hun test maken?


Marlijn toont 1x haar M acht en pakt 500 euro voor de groep omdat de pot zo belachelijk laag staat.
En toch wetende dat de penningmeester en zij zelf 750 e kunnen jatten voor jokers.
Opbrengst uiteindelijk 0.
Met 250€ was ze ook de held al geweest. Opvallender vind ik haar dwingende manier richting Chris om ook geld op te halen.
Een mol die zo makkelijk geld wegspeelt wil ik niet geloven, vind ik flauw en simpel. (maar Annemarie die mee kon luisteren in hofti huis vind ik ook nog steeds een te sneue molactie, dus het zou gewoon kunnen)


Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #127 Gepost op: 25-02-2015, 23:20:58 »
(maar Annemarie die mee kon luisteren in hofti huis vind ik ook nog steeds een te sneue molactie, dus het zou gewoon kunnen)
Hoe had ze daar anders kunnen mollen? Zonder mee te luisteren kun je niet weten wat er in de andere gesprekken wordt besproken en weet je dus niet wat ze wellicht gaan stemmen. Zelfs na het afluisteren kun je niet zeker weten wie wat gaat stemmen. Het is niet alsof ze te horen kreeg wie er rood en wie er groen had gestemd voordat ze zelf haar keuze zou maken.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #128 Gepost op: 26-02-2015, 08:26:34 »
Dat laatste ben ik met je eens Moedermol! Ik let ook heeeel erg op gezichtsuitdrukkingen bij de uitleg van een opdracht. Daarin zie je heel goed wie er reageert op "nieuwe" informatie. Rik lijkt daarin vaak oprecht verbaasd oid en Margriet heeft ook wel eens van die uitdrukkingen. Marlijn eigenlijk ook (die opdracht waarin Art al die getallen opeens opnoemt op het strand), Chris kijkt altijd strak of ietwat glimlachend... Heb hem nog niet op een verbaasde blik kunnen betrappen (en dat had Freek vorig jaar wel, toch bleef ik bij Freek, had ik niet moeten doen ;) )

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #129 Gepost op: 26-02-2015, 09:11:09 »
Gezichtsuitdrukkingen dat is iets waar ik juist veel minder op let, ik ga daar niemand door uitsluiten. Natuurlijk is de Mol verrast/verbaasd op zulke momenten want de Mol wil kandidaats overkomen, lijkt me logisch. Uiteindelijk is het op zulke momenten gewoon een toneelstukje van de Mol.
 
 

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #130 Gepost op: 26-02-2015, 09:52:58 »
@hoelahoep, ik vind juist dat hij heel erg nep reageert.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #131 Gepost op: 26-02-2015, 10:27:00 »
Ik las hier enkele dagen terug nog dat mensen vorig jaar Susan afschreven omwille van haar gezichtsuitdrukkingen.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #132 Gepost op: 26-02-2015, 10:28:10 »
Maar Susan is een actrice ;D Rik en Margriet niet

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #133 Gepost op: 26-02-2015, 11:19:39 »
Ik zou Rik niet zomaar afschrijven. Volgens zijn ouders was Rik een heel goed acteur ;)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #134 Gepost op: 26-02-2015, 11:36:39 »
Maar Susan is een actrice ;D Rik en Margriet niet

Ik ken genoeg mensen die ook geen acteur zijn, maar die hun emoties heel goed kunnen faken. (Micro-)expressies is niet zo mijn ding in dit spel. ;D

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #135 Gepost op: 26-02-2015, 11:41:14 »
Ik zou Rik niet zomaar afschrijven. Volgens zijn ouders was Rik een heel goed acteur ;)

Inderdaad deze week te lezen in de Veronica gids.
Verder staat er ook dat Rik vroeger graag toneel speelde, en altijd de hoofdrol kreeg ::tandpastasmiley::
 

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #136 Gepost op: 26-02-2015, 11:55:33 »
Volgens mij moet er in de reclames nog een hint zitten.

1ste ging over boter
2de ging over snoep van Star
3de ging over Soda Cream

Als je googled op "Butter Candy Soda Cream" kom je uit op een drankje "butterbeer" dat afkomstig is uit de Harry Potter reeks.

Iemand een idee of we hier wat mee kunnen?

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #137 Gepost op: 26-02-2015, 12:14:42 »
Marlijn de  Tovenaar hahaha

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #138 Gepost op: 26-02-2015, 13:11:11 »
Marlijn de  Tovenaar hahaha

 ::rofl::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - opdracht 2 - Regal Theater
« Reactie #139 Gepost op: 26-02-2015, 13:25:09 »
Citaat
Butter Candy Soda Cream

Dan denk ik gelijk aan een spelletje van King games  ::rofl::