Auteur Topic: Aflevering 9 - Zinloos  (gelezen 72394 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Aflevering 9 - Zinloos
« Gepost op: 25-02-2015, 10:32:41 »
De finale nadert.
Nog 4 deelnemers....
Wie mag er zo vlak voor de ontknoping naar huis? Of gaat er een finale plaatsvinden met 4 personen?
Is de "onschuldige" Margriet dan toch de mol? Is het Rik? Pakt Marlijn het vliegtuig richting Nederland? Of wordt Chris alsnog door Art naar huis gestuurd met een rood scherm?

Speculaties, theorieën, wensmollen, 2 mollen?

We gaan het zien op donderdagavond 26 februari 20.30 uur bij de NPO op 1!



« Laatst bewerkt op: 26-02-2015, 20:36:05 door Dolfie »
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #1 Gepost op: 26-02-2015, 20:57:22 »
Wat een emotie. Zo sneu voor Chris :-(
Al heb ik ook wat opluchting omdat Rik de mol nog kan zijn...

Offline WIDMtips

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #2 Gepost op: 26-02-2015, 20:58:34 »
Ben ik de  enige die een ego/edo hoorde? Ik dacht dat Margriet "Ik heb ik als hoofdverdachte" zei in plaats van "ik heb Rik als hoofdverdachte" ::oink::

Offline Eveline82

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #3 Gepost op: 26-02-2015, 20:59:42 »
Zat Chris niet volledig op Margriet..? Dan zou zij dus niet de mol zijn..

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #4 Gepost op: 26-02-2015, 21:00:24 »
Ik vind Rik echt een vd minste kandidaten ooit. Wat een onzin dit. Chris niet in de finale omdat hij geen joker heeft terwijl hij juist het meest de winst verdient

Finalejokers en vrijstellingen kan ik echt boos om worden, slaat echt nergens op

Edit: sorry stom taalgebruik door lichte emotie
« Laatst bewerkt op: 26-02-2015, 23:02:14 door Tomahawk9 »

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #5 Gepost op: 26-02-2015, 21:00:54 »
Zat Chris niet volledig op Margriet..? Dan zou zij dus niet de mol zijn..

Klopt,
, en Margriet zette twee Jokers in bij de test.. Rik en marlijn niet.. Niet nodig?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #6 Gepost op: 26-02-2015, 21:04:12 »
Marlijn, Margriet, Rik
Twee kandidaten, 1 mol

.....Rik?  ::vergroot::

Offline Eveline82

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #7 Gepost op: 26-02-2015, 21:04:43 »
Jokers van Rik zijn zinloos..

zó jammer, dat het Chris echt gegund om te winnen.. zo'n leuke kandidaat.. Moet dit echt even laten bezinken zeg pff

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #8 Gepost op: 26-02-2015, 21:06:11 »
Marlijn zat op Chris..  En Margriet is niet de mol gezien de test en ingezette Jokers..
Margriet zat op Rik, begin nu echt Rik te vrezen als mol.. Vandaar dat hij ook geen Jokers nodig had..

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #9 Gepost op: 26-02-2015, 21:07:58 »
Door die heftige executie kan ik me totaaaaal niet meer concentreren op de rest van de aflevering

Marlijn zat op Chris..  En Margriet is niet de mol gezien de test en ingezette Jokers..
Margriet zat op Rik, begin nu echt Rik te vrezen als mol.. Vandaar dat hij ook geen Jokers nodig had..

Ja, dat zou het wel verklaren. Omdat Marlijn op een man zat (oke en 1 joker), kan zij door.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2015, 21:10:40 door Bakkertje, Reden: twee berichten samengevoegd »

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #10 Gepost op: 26-02-2015, 21:12:44 »
Na die spoiler van vanmiddag dekt de titel natuurlijk de aflevering volkomen.  ;) :-[

Offline Eveline82

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #11 Gepost op: 26-02-2015, 21:16:50 »
En Rick die net een zin voorleest dat er blind op wordt vertrouwd.. blind als een mol.. wel duidelijk nu...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #12 Gepost op: 26-02-2015, 21:31:05 »
Nou dat was wel de minst spannende executie ooit, wat een blunder dan, die promo.

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #13 Gepost op: 26-02-2015, 21:33:06 »
Nou dat was wel de minst spannende executie ooit, wat een blunder dan, die promo.

Daar sloeg die titel dus op deze keer  ::rofl::

Offline Cobra

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #14 Gepost op: 26-02-2015, 21:34:14 »
Ik vind Rik echt een vd kutste kandidaten ooit. Wat een onzin dit. Chris niet in de finale omdat hij geen joker heeft terwijl hij juist het meest de winst verdient

Finalejokers en vrijstellingen kan ik echt boos om worden, slaat echt nergens op

Rik kon hier zelf vrij weinig aan veranderen, toch? Er vanuit gaande dat hij niet de mol is, tenminste. Hij had dan niet kunnen weten dat de envelop pakken betekende dat Chris jokers zou verliezen. Het enige wat Rik had kunnen doen om het wat "eerlijker" te maken, is één joker van Chris en één joker van Margriet pakken.

Maar ik ben het met je eens; finalejokers en vrijstellingen mogen volgend seizoen weggelaten worden.

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #15 Gepost op: 26-02-2015, 21:39:28 »
Rik kon hier zelf vrij weinig aan veranderen, toch? Er vanuit gaande dat hij niet de mol is, tenminste. Hij had dan niet kunnen weten dat de envelop pakken betekende dat Chris jokers zou verliezen. Het enige wat Rik had kunnen doen om het wat "eerlijker" te maken, is één joker van Chris en één joker van Margriet pakken.

Maar ik ben het met je eens; finalejokers en vrijstellingen mogen volgend seizoen weggelaten worden.

Dat is niet mijn probleem. Hij geeft die joker aan Marlijn waardoor Chris als enige geen joker heeft en ook er uit vliegt. En erger me ook de laatste tijd hoe stom hij zit te hulpmollen (en zou als mol ook niet leuk zijn)

Offline WIDMtips

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #16 Gepost op: 26-02-2015, 21:43:43 »
Ben ik de  enige die een ego/edo hoorde? Ik dacht dat Margriet "Ik heb ik als hoofdverdachte" zei in plaats van "ik heb Rik als hoofdverdachte" ::oink::

18:23 --> http://web.avrotros.nl/wieisdemol/player/AT_2026906/video

Iemand die het in slow motion kan afspelen?

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #17 Gepost op: 26-02-2015, 21:45:12 »
Ben ik de  enige die een ego/edo hoorde? Ik dacht dat Margriet "Ik heb ik als hoofdverdachte" zei in plaats van "ik heb Rik als hoofdverdachte" ::oink::
Hoorde ik ook.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #18 Gepost op: 26-02-2015, 21:48:18 »
Slaat afleveringstitel trouwens niet heel duidelijk op Margriet die tijdens marktopdracht zoiets zegt als: waar waren mijn zinnen? Zinloos?

Offline The Marsmellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zonder licht is een tunnel erg donker
Re: Aflevering 9 - Zinloos
« Reactie #19 Gepost op: 26-02-2015, 21:48:41 »
Nou dat was wel de minst spannende executie ooit, wat een blunder dan, die promo.

Helemaal mee eens! Zat al op de bank van de volgende die zijn naam hoort krijgt rood :(