Auteur Topic: Vondel CS Jij was erbij!  (gelezen 38877 keer)

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Vondel CS Jij was erbij!
« Gepost op: 4-03-2015, 21:37:38 »
Hallo mede molloten  ;D

Ik vroeg me af wie er van jullie morgen naar de live ontknoping gaan??

Lijkt mij leuk om met de molloten van dit forum een beetje bij elkaar te staan en samen te kijken cq discussiëren  ::tandpastasmiley::
Misschien kunnen we een soort ontmoetingsplek afspreken en een herkenningstekentje meenemen?

zelf dacht ik aan het meenemen van een bloem, aangezien we die al het hele seizoen zien  ::joehoe::

Ik ben benieuwd wie er gaan en wie er open staan voor een soort meetings spot  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 5-03-2015, 16:17:20 door Dolfie »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie gaat er morgen naar de live ontknoping??
« Reactie #1 Gepost op: 4-03-2015, 22:05:08 »
Ik ben er bij! ::bravo::
Ik ben de uitverkoren Molloot die in de studio mag zitten! ::oink::
Heb er superveel zin in, de droom van iedere molloot toch ::love::

 ::hyper::
...óf niet!

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie gaat er morgen naar de live ontknoping??
« Reactie #2 Gepost op: 4-03-2015, 22:13:09 »
mwah.....tis buiten bij de echte Molloten net zo gezellig gok ik...Morgen een dagje Amsterdam doen met als afsluiting met andere Molloten de finale kijken. Heb er zin in!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie gaat er morgen naar de live ontknoping??
« Reactie #3 Gepost op: 4-03-2015, 22:19:27 »
Ik ben de uitverkoren Molloot die in de studio mag zitten! ::oink::
Heb er superveel zin in, de droom van iedere molloot toch ::love::

Echt gaaf voor je Pac! ::bravo:: Ben best wel jaloers. Maar wat Rick zegt: buiten zal het ook gezellig zijn en ook een bijzondere ervaring met al die mensen.

Ik hoop dat ik als ik er rond een uur of acht aankom nog een redelijke plek weet te vinden...

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie gaat er morgen naar de live ontknoping??
« Reactie #4 Gepost op: 4-03-2015, 23:53:31 »
Ik wens iedereen die gaat kijken ontzettend veel plezier  ::bravo::

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Wie gaat er morgen naar de live ontknoping??
« Reactie #5 Gepost op: 4-03-2015, 23:55:45 »
Ik ben er bij! ::bravo::
Ik ben de uitverkoren Molloot die in de studio mag zitten! ::oink::
Heb er superveel zin in, de droom van iedere molloot toch ::love::

 ::hyper::

Wat geweldig!!!  ::ok::  ben een klein beetje jaloers op je maar ik gun het je heel erg! Je maakt zoveel geweldige analyses enzo, ik steek er altijd veel van op  ::tandpastasmiley::
Heel veel plezier, geniet ervan!! Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht  ;D  ::bravo::

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Wie gaat er morgen naar de live ontknoping??
« Reactie #6 Gepost op: 4-03-2015, 23:57:08 »
mwah.....tis buiten bij de echte Molloten net zo gezellig gok ik...Morgen een dagje Amsterdam doen met als afsluiting met andere Molloten de finale kijken. Heb er zin in!

Superleuk! Ik kan niet wachten hahahah  ::tandpastasmiley::

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Wie gaat er morgen naar de live ontknoping??
« Reactie #7 Gepost op: 5-03-2015, 00:01:14 »
Echt gaaf voor je Pac! ::bravo:: Ben best wel jaloers. Maar wat Rick zegt: buiten zal het ook gezellig zijn en ook een bijzondere ervaring met al die mensen.

Ik hoop dat ik als ik er rond een uur of acht aankom nog een redelijke plek weet te vinden...

Tuurlijk! Gewoon zeggen dat je Heinz bent  ;)
Elke molloot heeft jouw naam weleens voorbij zien komen toch bij bv moltalk, wie weet helpt het..  ::tandpastasmiley::
hoop dat je een plekje vooraan weet te bemachtigen! Veel plezier! 

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie gaat er morgen naar de live ontknoping??
« Reactie #8 Gepost op: 5-03-2015, 00:38:48 »
en anders app je mij Heinz.... je weet me te vinden! Dan hou ik een plekje, of 2, vrij...
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie gaat er morgen naar de live ontknoping??
« Reactie #9 Gepost op: 5-03-2015, 10:30:35 »
Ik heb helaas een andere afspraak! Wel gaaf dat er een aantal van jullie gaan  ::ok:: Heel veel plezier en ik ga duimen voor mooi weer ::zon::. Ik verwacht wel een groepsmolfie hè ;) Inclusief alle meegebrachte margrieten, muizen en lijntjes!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie gaat er morgen naar de live ontknoping??
« Reactie #10 Gepost op: 5-03-2015, 12:11:34 »
Ik twijfel nog omdat ik me niet echt lekker voel :P.Ik beslis op het laatste moment denk ik. En dat kan want ik woon zelf in Amsterdam (Centrum). Het weer is nu heel mooi en het lijkt me ook wel heel leuk om mee te maken. Ik herken vast wel mensen als ik ga. Spruitje of Muis tja ik weet het nog steeds niet 100% zeker maar ik heb Margriet ingevuld in de pool. Moet ik een bosje muizen meenemen ;)? Het wordt of de warme CV of het avontuur buiten. Het wordt in ieder geval spannend...

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie gaat er morgen naar de live ontknoping??
« Reactie #11 Gepost op: 5-03-2015, 12:25:01 »
Al ga ik voor 100% voor Margriet als mol toch vind ik het apart dat het juist nu voor het eerst live wordt uitgezonden en dat de andere kandidaten ook niet weten wie de mol is.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie gaat er morgen naar de live ontknoping??
« Reactie #12 Gepost op: 5-03-2015, 12:43:16 »
Ik zie het liever in een rustige omgeving. Kan er niet aan denken om tussen al die mensen te staan. overigens vond ik de traditionele vooraf opgenomen uitzendimg altijd geweldig. Rustig, molacties laten zien en commentaar. Ik hoop.van harte dat dit nog steeds zo gaat!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie gaat er morgen naar de live ontknoping??
« Reactie #13 Gepost op: 5-03-2015, 12:48:56 »
Overigens vond ik de traditionele vooraf opgenomen uitzendimg altijd geweldig. Rustig, molacties laten zien en commentaar. Ik hoop.van harte dat dit nog steeds zo gaat!

Nee, nu wordt het een en al spektakel. Art en de kandidaten komen met parachutes het Vondelpark in gesprongen, een groot vuurwerk onthult de naam van de Mol en vervolgens worden op het bordes wat molacties en grappige momenten uit de serie nagespeeld door de Mol en kandidaten. ::boogie:: ;)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie gaat er morgen naar de live ontknoping??
« Reactie #14 Gepost op: 5-03-2015, 12:51:38 »
Nee, nu wordt het een en al spektakel. Art en de kandidaten komen met parachutes het Vondelpark in gesprongen, een groot vuurwerk onthult de naam van de Mol en vervolgens worden op het bordes wat molacties en grappige momenten uit de serie nagespeeld door de Mol en kandidaten. ::boogie:: ;)
::rofl:: gelukkig ben ik niet de enige met een levendige fantasie :P

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Wie gaat er morgen naar de live ontknoping??
« Reactie #15 Gepost op: 5-03-2015, 13:18:04 »
en anders app je mij Heinz.... je weet me te vinden! Dan hou ik een plekje, of 2, vrij...

Zijn jullie nog een beetje ergens aan te herkennen? Welke kleur is je jas bv?
Ik heb een bruin gemêleerde wollen jas aan en een bruine wollen hoed met een bruine bloem erop  ::tandpastasmiley::

Mocht je me zien, schroom niet om me aan te spreken, lijkt me leuk om wat gezichten achter mijn mede molloten te zien..  ::joehoe:: Jarenlang dacht ik dat ik de enige was die er zooooo diep inzat, maar sinds ik dit forum ken, voel ik me een stuk "mol"maler  ::bravo::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie gaat er morgen naar de live ontknoping??
« Reactie #16 Gepost op: 5-03-2015, 13:19:55 »
Ook al is het een steenworp afstand van mn woning, blijf ik lekker thuis voor de buis vanavond  ::ok:: Zie en hoor je alles het best.
Veel plezier voor diegene die erheen gaan  ::zwaai::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie gaat er morgen naar de live ontknoping??
« Reactie #17 Gepost op: 5-03-2015, 14:05:32 »
Ook al is het een steenworp afstand van mn woning, blijf ik lekker thuis voor de buis vanavond  ::ok:: Zie en hoor je alles het best.
Veel plezier voor diegene die erheen gaan  ::zwaai::

Dat is zo en lekker warm. Ik houd zelf niet zo van veel mensen op elkaar en toch ben ik
bang dat ik wat ga missen. Denk dat ik toch toch ook thuis blijf want ik ben echt moe.
Nu op radio 2 een hele middag uitzending over WIDM! Ben benieuwd.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie gaat er morgen naar de live ontknoping??
« Reactie #18 Gepost op: 5-03-2015, 14:14:46 »
Nu op radio 2 een hele middag uitzending over WIDM! Ben benieuwd.

Ik verwacht een interview met Bodejos die nu in een slaapzak voor het Vondel CS ligt.

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Wie gaat er morgen naar de live ontknoping??
« Reactie #19 Gepost op: 5-03-2015, 14:27:33 »
jammer dat de upload vol zit,... had nog een leuke foto van een door mollen omgeploegd Vondelpark,... the day after,...  ::rofl::
Ik heb het ook wel eens mis,...