Er zijn nog meer aanwijzingen naar Bruno hoor. Heb er ook nog een paar genoteerd, heb alleen nog niet zoveel tijd gehad om het fatsoenlijk uit te pluizen. Ik heb ook nog een leuke die ik nog nergens gelezen heb die een aanwijzing kan zijn naar Mol Bruno.
Bruno verschijnt in de begingeneriek al twee keer als eerste, net voor de afvaller van de week ervoor. Heb al gezien dat het vanavond weer van dat is, de nieuwe begingeneriek staat op fb, en zoals ik verwachtte komt hij weer aan bod in de buurt van de afvaller aangezien hij een opdracht deed met Issabel. Alleen dit keer er vlak na, anders begon het misschien te veel op te vallen? Daarbij heeft hij elke keer ook al een interactie met de vorige afvaller in de generiek.
Ik som het even voor jullie op:
Afl. 1 had nog geen begingeneriek
Afl. 2Ruth (rood scherm, daarna in beeld: Issabel, Bruno en Stijn)
waarna Ruth in de taxi stapt. Maar ze krijgt hier nog gewoon een vingerafdruk want ze lag er nog niet uit.
Afl.31. Bruno -
"Er zijn vijf nees en vier ja's. Sorry." BAM Verfbom ontploft - Ruth (afvaller begin afl. 2)
reactie van Marc op de verfbom - Marc (afvaller einde afl. 2)
Shot van Marc en Manuella op de fiets
2. Hierna Manuella (zat toen nog in het spel, krijgt gewoon nog een vingerafdruk)
...
aan het einde van de generiek: de judaskus van Bruno aan Marc!
Rood scherm Marc
Afl.41. Bruno (beeld verspringt in groen en rood)
Manuella (afvaller afl. 3, mooi achtergrondgeluidje ... ze gaat af bij de spiraal)
2. Stijn (die vier zegt!)
close-up van Manuella die Hanne troost (Issabel en Bruno zitten er bij)
...
ergens in het midden, Manuella die zich kwaad maakt (Bruno kalmeert haar)
Afl.51. Gilles
2. Stijn
Issabel en Bruno in de radiostudio:
Issa:
"Ik ben daar echt slecht in jong, in muziek."Bruno:
"Waarom zitte hier dan?"3. Bruno met Issa in het grijs
Dit kan toch geen toeval meer zijn. Of ze zetten ons doelbewust op het verkeerde spoor.