Na het herbekijken van de aflevering stijgt Bruno toch wel enorm op mijn verdachtenlijstje. Hij zet Hanne op het juiste spoor door plots over 'druk' te beginnen. Dat gebeurde wel pas toen ze nog 30 seconden over hadden. Was hij een minuut eerder daarover begonnen had ze het waarschijnlijk binnen de tijd gevonden.
Hij vangt een witte lama terwijl hij daar eerst op tegen was, hoort bij de meest verdachten op de brug maar springt vrij vroeg als vierde alsof hij toch zo snel mogelijk uit het vizier wilde, in tegenstelling tot Cathy die nog meer verdacht werd.
Verder is er nog iets vreemd aan de hand met Bruno en Hanne. Bij hun ontmoeting in de nee-wagen begroet Hanne Bruno met
"Hoe noem jij eigenlijk?". Waarop Bruno:
"Ik noem Bruno." Dit wordt ondertiteld/verbeterd met:
"Hoe heet je eigenlijk?". -"Bruno." Later in de uitzending, tijdens de test, zien we de laatste vraag:
"HOE HEET DE MOL?" Dit lijkt wel een verwijzing naar de taalfout die Hanne maakte in het begin. Noemen verwarren met heten is nog altijd een veelvoorkomende taalfout (althans in spreektaal in Vlaanderen), die als het ware verbeterd wordt in de test. Het mooie eraan is dat Bruno hier bewust in meegaat en hij letterlijk zegt: "Ik noem Bruno". Je kan deze hint ook wel omleiden naar Hanne maar hij past veel beter in de kraam Bruno.
Hij zegt nog iets geks bij het invullen van de test.
"Ik had eerst gedacht om alles lukraak in te vullen, puur 'at random'. Maar vandaag den dag, door eliminatie kom ik toch op één persoon uit. Op Ruth." Waarna Ruth stante pede wordt geëlimineerd en haar biezen moet pakken.