Ik vermoed dat de reden gewoon 'de fanatieke vrouw' is die we hier in Vlaanderen niet gewoon zijn.
Ik las op Twitter wel dat haar gebaar richting Hanne, richting hulpverleners voor vluchtelingen en richting haar kinderen enorm gesmaakt werd en dat enkele mensen zich toch een beetje schaamden toen zij en haar man het hadden over sociale media en de reacties daar.
Cathy heeft haarfijn uitgelegd hoe ze het spel speelde en het heeft zijn vruchten afgeworpen en buiten het spel toont ze gewoon een fantastische vrouw te zijn.
Bij deze: Ik hoop dat ze er in ieder geval voor zorgen dat ze aankomend jaar weer een "Cathy" erbij hebben aangezien zij echt leven in het spel heeft gebracht dit jaar. Iemand die snapt hoe het spel gespeeld moet worden op een fanatieke manier.
Ik snap echt niet dat mensen naar het programma De mol kijken en dan zeuren over het feit dat ze veel met haar boekje bezig is. Trust nobody en informatie verzamelen is gewoon dit hele spel. Stel je had een Cathy niet in de groep gehad, had je bijvoorbeeld een hele saaie aflevering 3 gehad bij die vrijstelling/jezelf los maken verhaal.
Wat een prachtige speelster. Ik hou van rattige speelsters of spelers van dit spel. Het moet fanatiek gespeeld worden, wij zien niet wat hun doen als de camera's niet draaien dus waarschijnlijk hebben ze het dan vast gezellig en dat is prima maar als je gaat zitten miepen over dat iemand te fanatiek het spel speelt, kun je gewoon beter niet kijken.