idd hulpmol
En ik hoop dat wat interessante molacties voorbij gaan komen behalve meeliften met een taxi en ingefluisterd krijgen dat je op tijd de tram in kan komen omdat er toch niemand geld verdiend heeft en nog andere van dat soort voorbeelden. (beetje oortje in je oor a la hofdihuis )
Maar goed. We zullen zien next wk.. Ik ga me laten verrassen
Ik ben iig op dit moment minder onder de indruk dan de meesten hier
Ja, wat Criminalko zegt. Misschien moet je nog verwerken dat Cathy uiteindelijk niet de Mol bleek. Even een weekje bekomen zal voor iedereen wel goed doen.
Ik vind het persoonlijk wel ver gaan om het Hofdihuis te gaan vergelijken met de actie van Gilles in de metro. De molactie is dat je jezelf (met verdenkingen van Hanne en Cathy) toch in die positie wringt dat je mag bepalen of er geld verdiend wordt. De kracht van Mol Gilles zit hem voor mij in het feit dat hij het zo goed kon uitleggen dat hij met heel veel leek weg te komen.
Hij heeft zichzelf gepromoot als een fanatieke kandidaat, maar hij hield het meeste geld uit de pot en hij heeft op die manier 6 kandidaten naar huis gestuurd die geen idee hadden (op Issabel na misschien).
Het is geen verrassende Mol, maar hij heeft zijn taak gewoon naar behoren gedaan. Na 7 afleveringen kan je gewoon niet meer onder de radar blijven. Zelfs niet met een sterke montage.