Eh Wouterv, dan pakt jouw verdachte/mol de vrijstelling toch ook niet? Dus waarom weegt dat voor Hanne zwaarder?
Hanne was de laatste, zij had geen moreel probleem. Het was 5000 euro of de vrijstelling.Iedereen zat al lekker te dineren
Mijn verdachte (Gilles) pakte hem inderdaad ook niet. Maar voor hem spreekt dat er op dat moment
nog 5 kandidaten achter hem waren. Pak je de vrijstelling dan, heb je 5 kandidaten echt boos gemaakt.
Daarbij, na hem kwamen nog Issabel en Cathy. Het kan een gok geweest zijn dat zij die wel zouden pakken.
Maar dat is de niet de enige reden dat ik haar niet verdenk.
- Bij de zoutmijnopdracht gaat zij af in het raadsel.(is maar 500 euro minder voor de opdracht)
Om dan 10 seconden buiten tijd opeens het te weten. Ik ga ervan uit dat de mol hier lang bij de groep wilt blijven.
- Bij de Ruth-opdracht geeft zij een juist antwoord op haar vraag. Als mol had ze vb. een brilmerk met een G/B/L kunnen zeggen. Nu zorgt ze ervoor dat een foute nummerplaat geschrapt wordt.
- Paardenrace: ik denk niet dat de mol de vrijstelling wil. In deze opdracht is het gemakkelijker als mol om de discussie te sturen zonder vrijstelling. Volgen ze je, ok mollen gelukt. Verdenken ze je, ok mollen gelukt.
Heb je de vrijstelling en ze volgen je, ok mollen gelukt. Verdenken ze je, groot probleem.