Aangezien beide teams afhankelijk waren van informatie en handelingen van Hanne, geloof ik niet dat ik het daarmee eens ben. De informatie over de juiste duif heeft ze helemaal niet gegeven, wat het voor Bruno en Cathy vervolgens een absolute gok maakte.
Ja het leek ook of ze hier molde omdat het een tijdje duurde voor ze de pizza ging bestellen (dat had ze niet echt snel door) en ze gaf ook geen duidelijke info over die duif en deed niets met het nummer van de ring. Achteraf zei ze haar best gedaan te hebben... Ik streep haar niet weg nu als mol zeker niet maar misschien is ze toch wat chaotisch van zichzelf waardoor de dingen niet altijd vlot gaan en zijn het geen mollenstreken. Het is iets te makkelijk en gevaarlijk om nu al in een Hanne-tunnel te verdwijnen denk ik
.(die kant ging ik n.l. wel op).
P.s. Ik houd niet zo van opdrachten waarbij de mol in een bepaalde positie geduwd wordt maar het gebeurt dus wel denk maar aan Klaas in de eerste afl
Maar in je eentje in zo'n duivenkot kun je ook geen kant verder meer op..(beperkte speelruimte en alles valt op wat je doet) niet echt leuk als je mol bent maar dit terzijde..