really ? (weer )
Stijn heeft echt heel veel geld verdiend.
Hanne die heel veel geld meeneemt in die verlaten fabriek.
Leek me toch zinloos
Exact. De andere twee zouden fantastische mollen zijn datgeen ik gerust toe. Als het 1 van de andere twee is dan lijkt het mij gewoon puur geluk wie er wint, want dat konden de kandidaten nooit raden. Iedereen baseert zich hoofdzakelijk op het geld dat verdiend wordt, en Hanne neemt zo maar even 5000 mee in plaats van voor de vrijstelling te kiezen. En Stijn die verdient op zijn eentje 6000 euro door penalty's te scoren. Als 1 van die 2 de Mol is zou ik teleurgesteld zijn, want datdoet het concept zen beetje te niet. Mocht er nu een opdracht geweest zijn waar die persoon dan zelf dat eraf terug uit de pot zou spelen zou ik het nog snappen, maar dat is niet gebeurd. Het moet ook te raden zijn voor de deelnemers namelijk, anders zou je als Mol gewoon alles kunnen doen slagen en dan achteraf zeggen "Ik ben toch lekker nooit door iemand ontmaskerd!"
Maar blijkbaar denkt de meerderheid van de kijkers daar anders over met hun Hannetunnel.. Maarja vorige week was Bruno hoofdverdachte nummer 1 samen met Hanne en die is eruit, laten we aannemen dat de overgrote meerderheid dus kijkers zijn met oogkleppen op en ze ongelijk krijgen.
Ikzelf verdenk al vanaf afl 2 ofzo Cathy, maar ik zou het leuker vinden als Gilles de Mol blijkt. Want dan hebben we er simpelweg gewoon een topacteur en een topBV bij
Wat zou die het fantastisch gespeeld hebben dan seg!