Ik blijf bij wens mol hanne
Dus jouw wensMol is iemand die gewoon bakken geld verdiend, en door die reden dan ook nooit verdacht is geweest? Zo kan iedereen een goede Mol zijn.
Door haar invloed werd bedrag bij penalty's verdubbeld, +3000, ze nam geen vrijstelling en bracht zo 5000 (!!!) op haar eentje in de pot (Welke Mol doet dit, een slechte dan blijkbaar), ze brengt deze opdracht weer mee tot een goed einde voor ongeveer 5000euro. Er zijn heus ook wel opdrachten die niet gelukt zijn bij haar dat geef ik toe, maar die wegen nooit op tegen het geld dat ze wél heeft ingebracht op momenten dat zij alleen volledig de controle had. Dat van die 5000 euro bij de vrijstelling is daar toch echt hét argument.
Welke Mol gaat in een aflevering ten koste van 5000extra in de pot dan toch maar niet voor de vrijstelling om niet verdacht over te komen, maar gaat de aflevering daarop wél dan voor de vrijstelling om ochot 700euro uit de pot te houden? Reken uit hoeveel keer 700 in 5000 gaat, en dan moet je toch echt zeggen dat als de Mol dit doet het allesbehalve echt klassewerk is.
Want iedereen vind het nu zo knap dat niemand haar verdacht gedurende de afleveringen (dus de kandidaten zelf), maar 99% van de forummers hier hadden Hanne ook afgestreept als ze zelf daar meegedaan zouden hebben in hun zoektocht naar de Mol door die dingen.
Ik zou dan ook ferm teleurgesteld zijn als het toch Hanne blijkt (al is het wel een schatje hoor die Hanne, maar gewoon geen efficiënte Mol). Ook Gilles heeft aardig wat verdiend, maar nooit echt zo van die monsterbedragen waar hij op zijn eentje verantwoordelijk voor is. (En hij verdient een Oscar voor zijn acteerprestaties dan na het failden van opdrachten). Dus Gilles zou een aanvaardbare Mol zijn, net zoals Cathy uiteraard die het minste heeft verdiend. Dus ik hoop op 1 van de laatste 2 genoemden