Zit ondertussen al in de cinemazaal. Er is ook een vierde zaal met een mix van alle verdachten, de guestzaal. Daar zit ik. Mijn chauffeur van dienst verdenkt Hanne. Als dat maar goedkomt. Zit in zaal 9. Zou de Mol niet gewoon in zaal vier zitten? cat zit in zaal 5. Gilles decoster is net langs geweest met alle afvallers en finalisten. De afvallers blijven hier in de zaal kijken. Zit vlakbij Stijn en Ruth. De verf heeft ze alvast uit haar kleren gekregen.
Voor de laatste keer gestemd voor Gilles. De gehaaide speler die bang is van haaien. Voor nog hints te posten heb ik geen tijd meer, had nochtans een megapost gepland met hints naar Gilles, maar iedereen blijft toch nog in zijn tunnel zitten tot de finale is gepasseerd . Er is nog een week over voor speuren naar hints. Dus geen ramp. Of je nu al weet over pius x, de mapa guia die hij kocht, de Black saint T-shirt of Gilles de minotaurus en de rode draad van de afvallers maakt nu niet veel meer uit.
Cathy en Hanne zou ik beire geweldig vinden als Mol.
Maar van alle opdrachten die lukten heeft Hanne het meeste geldt bijgedragen tot de pot. Lijkt me niet zo'n goede startpositie voor een finale. Maar het zou wel een Mol zijn met een toffe persoonlijkheid. Je kunt moeilijk niet van haar spontaniteit houden.
Cathy heeft meer misgedaan dan Gilles. Minder geld verdiend. Maar Gilles heeft dan weer meer geld laten liggen. Dat heeft uiteindelijk de doorslag gegeven om overtuigd op Gilles te stemmen. Wat de uitkomst ook is, ook Cathy zou ik een fantastische Mol vinden. Van moest verdenkt naar minuut verdenkt, je moet het maar doen als ze Mol zou zijn.
Eerlijk gezegd heb ik liever een verrassing straks maar ik denk nog altijd dat we afstevenen op GM, Gilles Mol. Een even fantastische Mol als de 4 anderen maar of hij King of the world wordt en een Oscar verdient net zoals zijn favoriete acteur Leo Dicaprio moet straks blijken. Of hadden we gewoon last van dubbelzicht door tweemaal Gilles in beeld te hebben.
We gaan het sebiet meemaken. Spannend!