Als iemand je naam brult bv, zal je automatisch schrikken denk ik.
Alsof ze zoiets niet geanticipeerd hebben.
De Mol staat daar wat te staan en heeft zich voldoende voorbereid op verschillende situaties zoals het laten schrikken van de Mol of zijn/haar naam zeggen.
Het enige wat je kan proberen is een reactie uitlokken die je bijna niet kan onderdrukken door bijvoorbeeld een mop te vertellen. Niemand deed dit en dus zijn alle reacties die we in beeld krijgen voor mij waardeloos om er iets uit af te leiden.
Het is wel zo dat als de koptelefoon wel opstaat bij de mol zal die ook schrikken als een andere naam wordt genoemd en wij als kijker kijken dan natuurlijk enkel naar die persoon waarvan de naam werd genoemd. Maar dit werd niet in beeld gebracht, er werd enkel naar cathy geroepen door bruno.
Als iemand die ik niet kan zien Jef naar mij roept (ik heet trouwens niet Jef) dan gebeurt er niets met de mimiek op mijn gezicht.
De Mol is absoluut geen sukkelaar die ze 5 minuten voor de opdracht hebben verteld dat ie beter zijn/haar gezicht wat in de plooi kan houden. De Mol weet al lange tijd dat deze opdracht er aan komt, die heeft zich afgevraagd 'Wat zou ik doen als ik kandidaat was?' en de Mol heeft zich met dat in het achterhoofd voorbereid op verschillende scenario's.
Ik denk net iets ontdekt te hebben! Op het einde van deze proef staat cathy in de studio. Je ziet een beeld dat ze de 4 knoppen van geluid terug afzetten. Het zijn er 4. Dat wil dan zeggen dat de 4 kandidaten achter het raam allemaal hun geluid hadden opstaan??!!!
Zoals eerder te zien is, is de rechterschuifknop die voor de micro en zijn de overige 3 voor geluid van de hoofdtelefoons. Dus eerst wordt de micro gedempt en daarna de 3 hoofdtelefoons.